Je moet even wat pielen met de instellingen en goed gebruik maken van het focuspunt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel beter, maar de eigen camera maakt nog steeds scherpere foto's.
zou de tt ook op de naaimachine van soempie zitten?quote:
Dat noemen ze een lockmachine...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zou de tt ook op de naaimachine van soempie zitten?
+1 voor het vinden van een unintended pun in mijn TTquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zou de tt ook op de naaimachine van soempie zitten?
jeejquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
+1 voor het vinden van een unintended pun in mijn TT
kane gaat door merg en been, helpen oordoppen dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is nu bij het concert van Kanein de Westergasfabriek hier even verderop en meldt net dat het oorverdovend is en ze haar oordoppen vergeten is...
Bij mij niet, ik waag me niet aan die kwal van een Dinand met z´n ´Bebbeeeeeee!!!´...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kane gaat door merg en been, helpen oordoppen dan?
Zeker voor een niet top model type telefoon zonder standaard zoom optie na een stuk of 18 whiskies.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor een telefoon best een redelijke foto
Oh ja diequote:
Inzoomen gebeurt digitaal op een telefoon en dat gaat altijd ten koste van de kwaliteit. Hoe veel heb je ingezoomd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Als ik de foto's vergelijk met de zoom, dan is die toch echt minder scherp dan wanneer ik de eigen camera pak en de foto later inzoom.
Op z'n kop fotograferen kan ook leuk zijn...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een baan als fotograaf in Australië
Dat weet ik. Hoopte alleen dat het minder slecht was. De vergroting was maar 2-3 keer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Inzoomen gebeurt digitaal op een telefoon en dat gaat altijd ten koste van de kwaliteit. Hoe veel heb je ingezoomd?
Gaaf, wanneer ben je klaar eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een baan als fotograaf in Australië
juni als het goed is. En ik weet het allemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hoopte alleen dat het minder slecht was. De vergroting was maar 2-3 keer.
[..]
Gaaf, wanneer ben je klaar eigenlijk?
En je wilt niet terug naar Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook wel, vandaar dat ik hem hier plaats.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Me and our port pipe cask, 580 litres of whisky to be...Wat kijk je oprecht vrolijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Playing hard to get...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier is Nem nog niet jarig dus nog geen felicitaties
Waarom de fuck stuurt iemand een smsje met "Hey" en als ik dan reageer met "Hello
" hoor ik niks meer terug?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom de fuck stuurt iemand een smsje met "Hey" en als ik dan reageer met "Hello
Makes no sensequote:
verkeerd verzondenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij de vrienden van Amstel Live ben ik zo ver mogelijk weggekropen in de spelonken van Ahoy en zelfs toen kon ik het nog niet helemaal ontlopenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kane gaat door merg en been, helpen oordoppen dan?
Met mij goed ja, met de kroeg ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gaat goed hoorMet jou? Ooit nog wat opgelost met die (bijna) inbraken?
Hier hebben we 2 dagen "lente" gehad maar het schijnt weer te gaan vriezen en sneeuwen zondagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
NeeWe hadden de derde blizzard op een rij dinsdag... Maar ik heb goede hoop dat het dit weekend smelt
Sneeuw.quote:
En Wyccie moet d'r rijbewijs nog halen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:38 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge
HT heb je ook blauw? Smurfenstamppot!
Alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat je modje was geworden
Nee, zo'n Corvette heeft helemaal niet zo veel bagageruimte, denk ik. Mocht ik wel zo hard rijden: ik pas met gemak onder die vrachtwagen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat wyccie niet in een Corvette zal rijden en als ze dat wel doet, niet zo hard zal gaan dat ze niet meer op tijd kan remmen als ze achter een vrachtwagen rijdt
Dat heeft bij mij ook enige tijd geduurd voor ik dat wistquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, zo'n Corvette heeft helemaal niet zo veel bagageruimte, denk ik. Mocht ik wel zo hard rijden: ik pas met gemak onder die vrachtwagen.
Overigens besef ik nu pas dat total loss niet betekent dat de auto zodanig in elkaar geprakt is dat alle onderdelen los zitten, maar dat de auto zo beschadigd is dat het alle waarde heeft verloren.![]()
Gek dat sommige uitdrukkingen die je als kind anders had opgevat zo in je hoofd blijven, zelfs als je als volwassene de betekenis van een woord wel kent.
Ik voel me kiplekker en dus gaan wij wel uit eten bij de Vijfde Smaak in Koog aan de Zaan...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Helaas, geen etentje vanavondE. voelt zich verre van lekker, dus we blijven thuis.
"Kwartel en knolletjes" klinkt goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me kiplekker en dus gaan wij wel uit eten bij de Vijfde Smaak in Koog aan de Zaan...
Ook lekker toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Maak me maar jaloersWij hebben besloten om zo lui te zijn dat we eten laten bezorgen
Is dat 50 Tinten Grijs-waardig of zoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Aaaaaawh Deeks in NCIS LA: you smell like sunshine... and gunpowder
Beterschap voor E.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Helaas, geen etentje vanavondE. voelt zich verre van lekker, dus we blijven thuis.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Vandaar weer eens klassiek iarl-dagje
Nu bijkomen
mijn pa was daar ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we stonden in de zuidbocht. Denk wel dat het een goede plek was
[ afbeelding ]
jammerquote:
werkenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag een rondje boodschappen en de Praxis, andere mensen nog leuke/toffe/gekke/normale plannen?
Even 6 uur terugrijden naar Nederland vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag een rondje boodschappen en de Praxis, andere mensen nog leuke/toffe/gekke/normale plannen?
Heb het liever iets beter, als het te slecht willen ze er niet graag op het fietsje er door heenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je juist baat bij dit soort weer of warm en zonnig voor jou gunstiger?
De peildatum is sinds 2 jaar 1 januari.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even over die belastingaangifte
Bij spaargeld vul je alleen je saldo van begin 2012 in? Wordt dat nergens gemiddeld over het jaar of komt dat pas in de aangifte van 2013 terug?
Giften, extra koopsompolis of pensioen kosten/bijdragen?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voordeel van huren is dat je in 10 minuten klaar bent met je aangifte. Ik kan echt niets meer verzinnen/ vinden wat ik nog kan aftrekken
quote:
Dat is ouderwets. Ik ken ze alleen in de ouderwetse houtvarianten, zonder glazen deurtjes. Waarschijnlijk nog wel bij kringloopwinkels te vinden. En hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee waar een TV-/audiomeubel te vinden is waarin de TV achter deurtjes te verstoppen is en waarin de audio apparatuur achter een glazen deur te stoppen is?
Stofvrij is het motto in deze...
Ik shop altijd graag bij Esprit.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Goh, ik dacht dat je echt een lekker dagje ging shoppen ergens. Had ik ook wel zin in.
Nog leuke webshops als tip?
Ik heb wel een overzicht van diverse vervangmogelijkheden van veelvoorkomende producten. Hebben? PM je emailadres maar evenquote:Ik wil iets bakken, en had al standaardspullen in huis gehaald, maar zowat alle leuke recepten bevatten dingen die ik weer net niet in huis heb.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99866352/ Zoiets? Of http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70144731/ Of http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99903024/quote:Op zondag 10 maart 2013 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee waar een TV-/audiomeubel te vinden is waarin de TV achter deurtjes te verstoppen is en waarin de audio apparatuur achter een glazen deur te stoppen is?
Stofvrij is het motto in deze...
Soms ben ik dat, ja...quote:
Andere kant op kijken, ogen dicht doen, kleedje overheen gooien.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Soms ben ik dat, ja...
Ik heb een hekel aan een TV die zichtbaar is op het moment dat je 'm niet gebruikt.
Dank voor de tips!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99866352/ Zoiets? Of http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70144731/ Of http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99903024/
Volgens mij kun je bij alledrie nog losse deurtjes kopen om voor de tv te plaatsen.
En deze heeft al schuifdeuren: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09862141/
Dat lijkt inderdaad niet te vervangenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef wyccie het volgende:
De belangrijkste voor nu was amandelmeel, voor de macaronen. Lijkt me niet te vervangen door wat ik nu al heb staan: slagroom, crème fraiche, boter, poedersuiker, kirstalsuiker, basterdsuiker, maizena, bloem, kokosmelk.
Geen andere noten die je fijn kunt malen?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef wyccie het volgende:
De belangrijkste voor nu was amandelmeel, voor de macaronen. Lijkt me niet te vervangen door wat ik nu al heb staan: slagroom, crème fraiche, boter, poedersuiker, kirstalsuiker, basterdsuiker, maizena, bloem, kokosmelk.
Ik had vanmorgen nog een beetje gezouten cashewnoten, maar die heb ik al opgepeuzeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen andere noten die je fijn kunt malen?
Maar ik kan weer geen gewone bloem gebruiken voor de macaronen, toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef B.ertha het volgende:
Amandelmeel is niet als smaakmaker maar echt als vervanging van bloem. Wordt veel gegeten door mensen met glutenallergie maar ook omdat het een ontzettend verfijnde smaak heeft.
Half uurtje werk, maximaal..quote:Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Pfew, die aangifte, moet nog gebeuren
Weet ik, ik gebruik het heel graag. Maar het is (afhankelijk van het recept) best te vervangen door andere notensoorten.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef B.ertha het volgende:
Amandelmeel is niet als smaakmaker maar echt als vervanging van bloem. Wordt veel gegeten door mensen met glutenallergie maar ook omdat het een ontzettend verfijnde smaak heeft.
Macaronen als in kokosmacaronen of macarons?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog een beetje gezouten cashewnoten, maar die heb ik al opgepeuzeld.
[..]
Maar ik kan weer geen gewone bloem gebruiken voor de macaronen, toch?
Nee, dan krijg je niet dat luchtige.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog een beetje gezouten cashewnoten, maar die heb ik al opgepeuzeld.
[..]
Maar ik kan weer geen gewone bloem gebruiken voor de macaronen, toch?
Niet die kokoskoeken met ouwel die je bij de supermarkt kan halen. De macarons dus, maar ik dacht dat macaronen het gewone Nederlandse woord ervoor was.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Macaronen als in kokosmacaronen of macarons?
Ik wist vanochtend nog niet wat ik later zou willen.quote:
het was koud!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijkt me echt geen hol aan met dit weer
Net op tijd zie ik.quote:
Pics!!quote:
s. Al ruim 2 jaarquote:
Het rijtje wat ik vanmiddag heb gepost dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie, wat heb je wel in huis? MIsschien dat daar ngo een recept mee te verzinnen is (als je nog zin hebt om vandaag te gaan bakken)
Als je geen ei in huis hebt dan zijn je keuzes een stuk beperkter. Misschien kan je shortbread maken. Voor het shortbreadrecept uit een van mijn boeken heb je geen ei nodig, maar wel griesmeel. Al kan je dat misschien vervangen (B.'tje?)quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het rijtje wat ik vanmiddag heb gepost dus.
Verder nog...
Er zijn niet zo gek veel supermarkten in Leeuwarden open op zondagavond vlak voor tienen. Snackbar zou wel kunnen, maar ik ga eerst kijken naar alternatieven die ik in huis hebquote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Je zou, in theorie, nog naar een supermarkt kunnen gaan voor pils. Of de snackbar.
Truste.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog eieren, stuk of 6 geloof ik.
IARL, dit is je kans!quote:
Houd er bij meringues wel rekening mee dat die al snel anderhalf uur in de oven moeten, soms langer. Als je ze nu nog gaat maken kan je dus niet voor middernacht naar bed. En buren/vrienden/collega's wat geven kan af en toe best handig zijn, omdat het anders makkelijk te veel kan zijn.quote:Meringues vind ik niet lekker om te eten, maar wel het leukst om te maken, denk ik.
Misschien moet ik de buren morgen maar gewoon wat geven, het blijft nog steeds lastig om in je eentje alle baksels op te vreten.
en dan doe ik niet eens meequote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef wyccie het volgende:
Oh, en ik wilde laatst een foto op acrylglas laten afdrukken. Die zijn best duur, dus maar deze waardebon gehaald. Op die site vallen de prijzen nog best mee. Ik verwacht namelijk niet dat ik de reisfotowedstrijd ga winnen.
Zit aan het goede duitse bierquote:
Gokje: floccinaucinihilipilificationquote:
Dat ik Lotusss ten huwelijk heb gevraagdquote:
Watquote:Op zondag 10 maart 2013 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ik Lotusss ten huwelijk heb gevraagd
Dank jequote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Watwisten we dat hier al???? Feli!!!!
![]()
![]()
![]()
En ze heeft nog steeds geen ja gezegd?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat terwijl ik Lotusss al verleden jaar vroeg om in het huwelijk te treden
Ze hep reeds, toen ik het haar vroeg, gelijk JA gezegdquote:Op zondag 10 maart 2013 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ze heeft nog steeds geen ja gezegd?
Nu nog sparen want Lotusss wil per sé een witte jurk, en familie uit Engeland (de familie van Lotusss) moet ook uitgenodigd worden.quote:
heb hier al wel eens het e.e.a. gepostquote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Laat eens wat zien dan? Of doe gewoon mee, je hebt nog een kleine twee uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Haar moeder? Ja. Haar pa is helaas overledenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je het onzin vindt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu nog sparen want Lotusss wil per sé een witte jurk
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb hier al wel eens het e.e.a. gepost
En ik gun jullie een kans om te winnenDoe maar rustig aan, ik heb geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, jammer dat hij het niet meer kan meemaken en jammer dat ze niet 'weggegeven' kan worden door haar vader.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Haar moeder? Ja. Haar pa is helaas overleden
Ja als je het doet moet je het ook goed doenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu nog sparen want Lotusss wil per sé een witte jurk, en familie uit Engeland (de familie van Lotusss) moet ook uitgenodigd worden.
Van mij hoeft dat echt nietquote:Op zondag 10 maart 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je het onzin vindt.![]()
Het lijkt me dat je haar toch ook wel graag in een witte jurk wilt zien?
Volgens mij kun je daarmee een heerlijk bananenbrood bakken! Honing of wat kruiden erdoorquote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het rijtje wat ik vanmiddag heb gepost dus.
Verder nog pure chocola (drie repen), cacaopoeder, gist, bakpoeder, vanillesuiker, vanillestokje, saffraan, honing, kaneelpoeder. Verder in de schaal nog een appel en twee bananen. Volgens mij ook nog custardpoeder. En verder een heleboel specerijen en sauzen (ook een boel dubbel omdat ik vergeet dat ik het al heb, volgens mij heb ik drie keer kruidnagel).
Ik had een mango, maar die is nu vermengd met rode peper, limoensap en koriander.![]()
Mijn avondeten was stokbrood met deze mangosalsa en gemberwasabidressing (Oil & Vinegar), met wakame (zeewiersalade)
Wat vind je duur voor een trouwjurk? En wat redelijk? Je kan echt best wel leuke trouwjurken voor redelijke prijzen krijgen hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat echt niet
Duur grapje is het.
Zat te grappen tegen haar "koop een wit stuk linnen, breng dat naar onze Turkse onderbuuf en ze maakt er wel wat van, is goedkoop"
Ze wilt er niet eentje huren. Denk dat je al snel aan zo een ¤2000 moet denken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat vind je duur voor een trouwjurk? En wat redelijk? Je kan echt best wel leuke trouwjurken voor redelijke prijzen krijgen hoor
[..]
quote:
Ach nee. Er zat een bruidszaak onder ons en daar had je ze in de sale vanaf 400. Als ze een beetje een gangbare maat heeft..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze wilt er niet eentje huren. Denk dat je al snel aan zo een ¤2000 moet denken.
Het diner was wat karig, geen echt diner. Maar ik heb dan ook een luie dag (echt helemaal niks gedaan) en dus weinig eten nodig gehad.quote:
Pfff, kan makkelijk voor veel minder.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Daar ligt dus het probleem, ze heeft geen gangbare maatquote:Op zondag 10 maart 2013 22:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach nee. Er zat een bruidszaak onder ons en daar had je ze in de sale vanaf 400. Als ze een beetje een gangbare maat heeft..
Dat mag je dan bespreken/bekijken met Lotusssquote:Op zondag 10 maart 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het diner was wat karig, geen echt diner. Maar ik heb dan ook een luie dag (echt helemaal niks gedaan) en dus weinig eten nodig gehad.
[..]
Pfff, kan makkelijk voor veel minder.
Ik ben alvast wat jurken voor haar aan het uitzoeken.
oh.. Denk dat het dan nog wel kan, alleen iets langer zoekenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ligt dus het probleem, ze heeft geen gangbare maat
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het diner was wat karig, geen echt diner. Maar ik heb dan ook een luie dag (echt helemaal niks gedaan) en dus weinig eten nodig gehad.
[..]
Pfff, kan makkelijk voor veel minder.
Ik ben alvast wat jurken voor haar aan het uitzoeken.
Genoeg over witte trouwjurken nu aubquote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
oh.. Denk dat het dan nog wel kan, alleen iets langer zoeken
Precies! Wat wordt de trouwauto? Misschien een leuke Lamborghini cabrio?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Genoeg over witte trouwjurken nu aub
pffffff Ook dat nog jaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies! Wat wordt de trouwauto? Misschien een leuke Lamborghini cabrio?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef wyccie het volgende:
Kan vast wel geregeld worden, en die auto krijg je er dan misschien wel bij.
Eindelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen vrijdag m'n oma het als eerste verteld, gisterenavond m'n ouders.
Yep, een krabbel zetten.quote:
Die 2 dingen gaan mij wel lukken.quote:
Mwa, ik neem de heupflacon wel mee.quote:
[..]
[..]
Ik moet jou toch steunen die dag?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrees dat je dat nog echt gaat doen ook
quote:
Graag jaquote:
Hij wist het zelfs eerder dan mijn oma en moekequote:
Echt wel.quote:
Lotusss ook, toen ik gisteren eindelijk dit tegen mijn ouders zei, ze was blij, en trots aan de ene kant, en opgelucht dat ik was opgelucht.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik krijg er helemaal een goed humeur van
Mazzel.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu tegen Lotusss aankruipen, tchau all
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen vrijdag m'n oma het als eerste verteld,
Gewoon jokken tegen onsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Hij wist het zelfs eerder dan mijn oma en moeke
nicequote:
quote:
quote:
In to the Wild zo'n mooie film met zo'n mooie soundtrackquote:Op maandag 11 maart 2013 02:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Was al super in Pearl Jam. Maar solo vind ik hem nog beter.
Hoi.quote:
Into the White is ook een goede film.quote:Op maandag 11 maart 2013 02:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In to the Wild zo'n mooie film met zo'n mooie soundtrack![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 02:45 schreef lubje25 het volgende:
haha ff wist ik niet of je het over een film had of een grapje maakte over Lotusss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Eigen baas zeker?quote:Op maandag 11 maart 2013 02:50 schreef lubje25 het volgende:
Ik kijk weinig films tegenwoordigte weinig tijd
Geen idee, wilde gok.quote:
Dat zit redelijk in de buurt, maar je kan het ook zo gek maken als je wilquote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lotus en Erwin!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze hep reeds, toen ik het haar vroeg, gelijk JA gezegd
Maar omdat ik al een keer getrouwd was wilde ik dit heel voorzichtig aan mijn oma en ouders brengen.
Ze waren dolblij voor ons
quote:Op maandag 11 maart 2013 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer E. en ik gaan trouwen wil ik sowieso 'One Day Like This' van Elbow laten draaien
Hoe lang zijn jullie ook al weer samen?quote:Op maandag 11 maart 2013 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Jupzelfs zijn moeder zei laatst 'maar zo ben je niet getrouwd'. Ik zei 'nee, dat zijn we nog niet'. De reactie daarna was ongeveer: duurt lang!
Bijna 2 jaarquote:Op maandag 11 maart 2013 08:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie ook al weer samen?
Trouwauto's regelen valt eigenlijk buiten de dienstverlening van het bedrijf, maar misschien kan Car Casting ER ook helpenquote:Op maandag 11 maart 2013 06:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen cabrio, maar wel een Murcielago LP670sv-4 in de aanbieding
* oude kennis bellen gaat
Aangezien er een smiley achter dit bericht staat: Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met sommige dingen ben ik traditioneel ingesteldquote:Op maandag 11 maart 2013 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
E. staat duidelijk niet voor 'emancipatie'...
Ja, dat hebben vrouwen wel vaker, als het hen uitkomt...quote:Op maandag 11 maart 2013 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met sommige dingen ben ik traditioneel ingesteld
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat hebben vrouwen wel vaker, als het hen uitkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |