bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
vriendin van pattyquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:35 schreef Dreassic het volgende:
LOL, zijn sprong was veel beter dan de hare, hoe ze kan winnen is me een raadsel.
jody heeft niet gewonnen.. ik eis een hertelling van de stemmenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:35 schreef Dreassic het volgende:
LOL, zijn sprong was veel beter dan de hare, hoe ze kan winnen is me een raadsel.
twitter:pipapatty twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 22:36:44Op internationale vrouwendag wint Chimene de finale van #vliegendehollanders! Van harte mooie vrouw, welcome back in Holland! Go girl! reageer retweet
Deel 12 'evalueren' we ook nog wel vol.quote:
Vorige aflevering ook zoiets, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:18 schreef Van_Poppel het volgende:
562.000 kijkers
Ze hadden denk ik op meer gehoopt.
Meteen probleem 2: Er wás geen spectaculaire finale. Meer van hetzelfde: matige sprongetjes, kleine val- en glijpartijtjes en wat mij betreft ook niet echt aansprekende finalisten. Wat heb ik nou met Ingrid? (Wie?) Of met Keizer? Wtf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, dit was wel de grote spectaculaire finale.
Idd, al die sprongetjes leken op elkaar en de meeste "sterren" hebben alleen een bijrolletje in een soap ofzo gespeeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meteen probleem 2: Er wás geen spectaculaire finale. Meer van hetzelfde: matige sprongetjes, kleine val- en glijpartijtjes en wat mij betreft ook niet echt aansprekende finalisten. Wat heb ik nou met Ingrid? (Wie?) Of met Keizer? Wtf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |