dat soort reviews kan ik niet serieus nemen, of hebben ze diablo3 ook een 1 gegeven omdat er bij launch niet/slecht gespeeld kon worden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)s-affiliates-to-stop
Auch.
http://www.destructoid.com/review-simcity-248039.phtml
4/10 op Destructoid. Auch.
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ze het algemeen aan moeten geven anders heb je recht op een refund. Daarom hoop ik dat ze een keer keihard onderuit worden gehaald door een grote gamesite of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag je vragen en vervolgens krijg je te horen dat het aan het fixen zijn
ze geven dit op twitter, op hun site en in de launcher aan..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ze het algemeen aan moeten geven anders heb je recht op een refund. Daarom hoop ik dat ze een keer keihard onderuit worden gehaald door een grote gamesite of iets dergelijks.
Ik zit er nog in, soms offline servers, dan weer up, dat soort crap.quote:
Gaat niet gebeuren. Die zitten met de ellebogen zo dik in elkaars reet, dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ze het algemeen aan moeten geven anders heb je recht op een refund. Daarom hoop ik dat ze een keer keihard onderuit worden gehaald door een grote gamesite of iets dergelijks.
+1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Die zitten met de ellebogen zo dik in elkaars reet, dat wil je niet weten.
Dat is zo gigantisch waar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Die zitten met de ellebogen zo dik in elkaars reet, dat wil je niet weten.
quote:What we saw was that players were having such a good time they didn't want to leave the game, which kept our servers packed and made it difficult for new players to join.
Neequote:
Die quote is gewoon keihard waar. Mensen die er eenmaal inzitten gaan er ook niet zelf meer uit. (De meesten dan..)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:32 schreef Jump het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9342980.page
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan wel lachen erom, maar stel je voor dat je server berekend is op 10k spelers (om even een getal te roepen)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:32 schreef Jump het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9342980.page
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is ook al een 2e bij dus?quote:
De reden dat niemand eruit gaat is omdat je er dan amper meer inkomt, omdat er een major capaciteits fuckup is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan wel lachen erom, maar stel je voor dat je server berekend is op 10k spelers (om even een getal te roepen)
en die 10k blijven spelen (want leuk en nieuw enzo..)
ondertussen ontstaat een wachtrij van 20k man die gaan klagen dat het vol is...
vervolgens komt er 1 plekje bij die direct weer wordt bezet, van die persoon hoor je dan niks meer...
en zo gaat dat door..
Ik gok eerlijk gezegd dat Oceanic voor Australie is..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, laat al die Japanners opflikkeren van de EU servers dan
Nee, vind je het gekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:34 schreef iScripters het volgende:
Die quote is gewoon keihard waar. Mensen die er eenmaal inzitten gaan er ook niet zelf meer uit. (De meesten dan..)
Ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik word er zó flauw van he!
Bij opstarten staat server EU West 1 beschikbaar, klik je op PLAY en dan server niet beschikbaar
Zit Zuid-Korea daar ook op, want ik las ergens dat die woest waren omdat er geen eigen servers waren (voor zo'n beetje de nr 1 game-nation ter wereld).quote:
Weet je hoeveel lege banen en werklozen er zijn in Nederland?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:39 schreef dennis3d het volgende:
Soms snap ik het spel niet dan heb ik werkloze mensen en bedrijven zonder werknemers in het begin ?
Dan kunnen ze daar toch gewoon gaan werken ?
Die zal vast niet dynamisch zijn, maar gewoon hard-coded "NO"quote:
die scrollbar kan ook pas worden weergegeven als zoveel servers zijn dat het niet meer in de view port pastquote:
Captain Obvious is er ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die zal vast niet dynamisch zijn, maar gewoon hard-coded "NO"![]()
Ja, dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, vind je het gekWaarschijnlijk niet omdat het zo fantastisch is (ook wel een beetje), maar ook omdat ze niet durven uit te loggen omdat je er misschien niet meer in komt
(zelfde met Diablo en zelfde met de launch van de nieuwe wow expansion)
quote:
het zou mij niks verbazen, maar ze doen iig teveel moeite dan om het te verbergen (het NO komt vanaf een status.php af)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Johquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bodemvervuiling al bekeken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Snapt iemand waarom mijn landwaarde bij dat specifieke gebouw op rood staat ?
schijnt met bomen te kunnen, en veel geduld...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef Adolecens het volgende:
Kun je die bodemvervuiling eig weg krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |