SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Mijn vragen worden nooit beantwoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond moet iemand echt een vraag insturen over die Peter Jan Rens die met z'n 62 jaar nu een relatie heeft met een 19-jarig meisje. Of dat niks voor Johan is?
zit nu zelf in de trein dus kan niet sturen, maar weet zeker dat de heren aan tafel er wel een interessante mening over hebben.
Ik zou het op prijs stellen als we dit topic een beetje op niveau houden.quote:
Hoppaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze het nog over Aad zijn heldhaftige actie hebben.
Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze het nog over Aad zijn heldhaftige actie hebben.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was geen taknitisch meesterbrein.
Een verspreking, allemaal even lachen.
Ben blij dat het er isquote:
quote:
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
ja dus... dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Mijn vragen hebben drie keer de uitzending gehaald. Genee sprak mijn naam twee keer verkeerd uit.quote:
HELDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Ik ga ook niet mee als Dries de Vos sturen. Die worden niet serieus genomenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mijn vragen hebben drie keer de uitzending gehaald. Genee sprak hem twee keer fout uit.
Waarom ben jij er niet danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef Rickazio het volgende:
iedereen is FC Groningen - NAC aan het kijken natuurlijk
Nee man Milaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef Rickazio het volgende:
iedereen is FC Groningen - NAC aan het kijken natuurlijk
zodra dit bestuur, deze coach en een aantal negers die niks kunnen weg zijn kom ik pas weerquote:
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zodra dit bestuur, deze coach en een aantal negers die niks kunnen weg zijn kom ik pas weer
quote:
valt mee, steeds meer mensen denken zo dus de druk wordt steeds groterquote:
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef Grifte het volgende:
Hahaha mooi hoe droogkloterig hij het ook weer vertelt
Net naar de kapper geweest.quote:
Wilde het net zeggen.quote:
Net zoals Chelsea.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tegen Estland op de counter spelen
Dat niet doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tegen Estland op de counter spelen
Zal ook wel in het weekend weer zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Is die onzin doordeweeks of ligt de competitie weer stil?
Competie ligt weer stil ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Vrijdag en dinsdag, dus twee weken geen clubsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Ja en ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Is hij wel waard vind ik.quote:
Mwoah. Is wel veel hoor, voor een verdediger. 7-8 is genoeg.quote:
Schelveccio is ook een grote baas.quote:
Chelseaquote:
Teveel. Hij heeft nog weinig bewezen op een paar echt goede maanden na. Al slaat de eerder geopperde 2-3 miljoen ook nergens op natuurlijk.quote:
Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel. Hij heeft nog weinig bewezen op een paar echt goede maanden na. Al slaat de eerder geopperde 2-3 miljoen ook nergens op natuurlijk.
Huh? Hij is positief over Feyenoord hoor?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
Derksenzijn antipathie richting Feyenoord sinds zijn holmaat Beenhakker weg is
Valt niks logisch over te zeggen, maar ik geloof niet dat Feyenoord akkoord gaat met minder dan 5-6 miljoen.quote:
Ga weg man, alles uit pure armoe volgens hem.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Huh? Hij is positief over Feyenoord hoor?
Dan kunnen ze hem niet verkopen. Gewoon een standaard linksback, niet bijzonders aanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt niks logisch over te zeggen, maar ik geloof niet dat Feyenoord akkoord gaat met minder dan 5-6 miljoen.
Joh. Dacht jij dat we een paar seizoenen terug 8 jeugdspelers zouden opstellen als we poen hadden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga weg man, alles uit pure armoe volgens hem.
Niks aan toe te voegen.quote:
Hij is dan ook geen linksback. Kijk jij wel naar VI? Los van de algemene kennis over Indi.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem niet verkopen. Gewoon een standaard linksback, niet bijzonders aan
20quote:
De grote talenten zeker wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Joh. Dacht jij dat we een paar seizoenen terug 8 jeugdspelers zouden opstellen als we poen hadden?
Welke positie speelt hij dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen linksback. Kijk jij wel naar VI? Los van de algemene kennis over Indi.
Is het toch ook? Alleen het heeft geweldig uitgepaktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga weg man, alles uit pure armoe volgens hem.
Inderdaad, jammer hoe het met hem gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde, bij het WK deed Elia het prima...
Tegen die stemverheffing wel ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat Derksen niet eens zou willen dat Louis bij 'm komt zitten.
Volgens mij heeft ie er een bepaalde angst voor.
Nee joh. Een paar seizoenen waren we nog in paniek want we hadden geen poen. We haalden spelers als Charisteas, Meeuwis en Beukering.quote:
Oooh, dus een speler die doorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Centraal bij ned elftal noodgedwongen back bij FEY
Toen werd ie door Marco onder de tafel geluld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef Evertjan het volgende:
JD scheet ook 7 kleuren stront toen van Basten in Voetbal Inside zat
Ja, want die lulde 'm op tactisch gebied gewoon onder de tafel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef Evertjan het volgende:
JD scheet ook 7 kleuren stront toen van Basten in Voetbal Inside zat
Aha want dat zei ik. Ik ben er wel klaar mee, tijd voor VI.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oooh, dus een speler die doorJoris
Mathijsen
naar de back positie wordt verdrongen moet minimaal 10 mln opbrengen. Nu begrijp ik het helemaal
Zodra hij uit het AMC magquote:
Tja, die kantineheld is echt zo irritant. Allemaal trouwens. Maarja dat wordt door sponsors door de strot geramd hé.quote:
Doe je wel rustig aanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
Oh man Gijp hou op.
Ik verslik me nu al 2 keer in een stuk brood
hoort erbijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
En dan nog gaan vechten tijdens die uitvaart...
Triest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
is dit een gesponsord programma?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, die kantineheld is echt zo irritant. Allemaal trouwens. Maarja dat wordt door sponsors door de strot geramd hé.
Geen keus.
is dat echt gebeurt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
lol echt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef wdn het volgende:
De resultaten waren gewoon slecht. Dat het respect voller had gekund is wel een feit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef Cara het volgende:
Bos was toch de man die bij vitesse respectloos aan de kant is gezet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef Evertjan het volgende:
he is dat het nieuwe liedje van Lee Towers?
En dan zegt JD dat het bijzonder respectvol wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erdenking_Bos__.html
Gertjan Verbeek was link alles bij Heerenveenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:07 schreef TheSolution het volgende:
[..]
En dan zegt JD dat het bijzonder respectvol was
Rotterdammerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is wel flink bezig he Emile de feyenoorder
Zit in mijn PS3. Na VI gamen tot ik omval van de slaap.quote:
baas!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Zit in mijn PS3. Na VI gamen tot ik omval van de slaap.
Is een goede... als ik die nu even installeer scheelt weer een kwartierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |