SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Mijn vragen worden nooit beantwoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond moet iemand echt een vraag insturen over die Peter Jan Rens die met z'n 62 jaar nu een relatie heeft met een 19-jarig meisje. Of dat niks voor Johan is?
zit nu zelf in de trein dus kan niet sturen, maar weet zeker dat de heren aan tafel er wel een interessante mening over hebben.
Ik zou het op prijs stellen als we dit topic een beetje op niveau houden.quote:
Hoppaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze het nog over Aad zijn heldhaftige actie hebben.
Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze het nog over Aad zijn heldhaftige actie hebben.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was geen taknitisch meesterbrein.
Een verspreking, allemaal even lachen.
Ben blij dat het er isquote:
quote:
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
ja dus... dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Mijn vragen hebben drie keer de uitzending gehaald. Genee sprak mijn naam twee keer verkeerd uit.quote:
HELDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Ik ga ook niet mee als Dries de Vos sturen. Die worden niet serieus genomenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mijn vragen hebben drie keer de uitzending gehaald. Genee sprak hem twee keer fout uit.
Waarom ben jij er niet danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef Rickazio het volgende:
iedereen is FC Groningen - NAC aan het kijken natuurlijk
Nee man Milaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef Rickazio het volgende:
iedereen is FC Groningen - NAC aan het kijken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |