waarvoor?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga straks misschien ook kijken, maar moet eerst trainen
Maar wat wil je ermee zeggen? Alcohol is slechter dan wiet? Dat snap ik zelf ook welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben dan nog bewust van alles.
Alcohol neemt je geest over. Ooit welleens uit gegaan en een biertje uit iemand zn klauw getikt en zn reactie gezien?
Zo'n gast kan je gewoon neersteken als niemand het ziet en zal jou nooit meer herinneren als hij best wel dronken was..
Haten op Jordy van Loonquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt een mongool (met een missie)
Zei jij het dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt een mongool (met een missie)
Ligt aan de persoon he, uit mezelf ben ik al chill, rustig en bewust zoals altijd. Ik heb nog nooit aggresief gedaan in me leven, de eerste keer dat ik dronken was.. was het gelijk raak..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat wil je ermee zeggen? Alcohol is slechter dan wiet? Dat snap ik zelf ook welMaar elke dag blowen is verre van goed voor je. Misschien niet zozeer lichamelijk, maar wel geestelijk
Naja ik merk aan mensen die zoveel blowen dat ze meestal heel erg lui zijn, nergens zin in hebben qua werk of school. Ja nouja, kan je wel chill zijn maar vind ik ook niet echt goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon he, uit mezelf ben ik al chill, rustig en bewust zoals altijd. Ik heb nog nooit aggresief gedaan in me leven, de eerste keer dat ik dronken was.. was het gelijk raak..
In haar holletjequote:
Niet luisteren naar deze mongool (met een missie)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik merk aan mensen die zoveel blowen dat ze meestal heel erg lui zijn, nergens zin in hebben qua werk of school. Ja nouja, kan je wel chill zijn maar vind ik ook niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet luisteren naar deze mongool (met een missie)KutjochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat is de bedoeling er ook van, lekker ontspannen muziek luisteren beetje gamen enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik merk aan mensen die zoveel blowen dat ze meestal heel erg lui zijn, nergens zin in hebben qua werk of school. Ja nouja, kan je wel chill zijn maar vind ik ook niet echt goed
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet luisteren naar deze mongool (met een missie)Komt wel overeen met wat ik heb gezien hoor, blow jij ook continu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan bereik je toch niks in je leven uiteindelijk? 1x in de zoveel tijd dat doen om te ontspannen is dan beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling er ook van, lekker ontspannen muziek luisteren beetje gamen enzo
Beter luister je het gelijknamige album van Oasisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Sof, ga Definitely, Maybe kijken, die vond ik nog best goed voor een RomCom
Heb je die grap bedacht in de bus naar je speciale school?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo, mooie tekening heb jij gemaakt op de tekencursus voor downie's
quote:
Wat moet je bereiken dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan bereik je toch niks in je leven uiteindelijk? 1x in de zoveel tijd dat doen om te ontspannen is dan beter.
seeker 24/7 jewait hoe ik roll ik bdoel yolo jatog? #420blazeit faggetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Komt wel overeen met wat ik heb gezien hoor, blow jij ook continu dan?
Nou hoeft nog niet eens perse een goede baan. Maar ga jij al je voldoening halen uit die joint elke dag? Verder niks?quote:
Nah, was laatst op tv, maar leek me niet zo leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Sof, ga Definitely, Maybe kijken, die vond ik nog best goed voor een RomCom
Heb ikquote:
Ik heb al een baan, voor de rest leef ik met de dagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hoeft nog niet eens perse een goede baan. Maar ga jij al je voldoening halen uit die joint elke dag? Verder niks?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Ik heb al een baan, voor de rest leef ik met de dag
Maar wordt je er ook echt blij van?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Zou je niet willen dat je leven niet alleen op dit moment is geweest, maar dat je ook wat bijdraagt aan de toekomst?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Mensen met een missie krijgen chocola gewoon gevoerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Zin in chocola maar te lui om op te staan. First world problems.
opstaan danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Zin in chocola maar te lui om op te staan. First world problems.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen met een missie krijgen chocola gewoon gevoerd.
Het is weer even leuk geweestquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.mensenmeteenmissie.nl/quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jou interesseert het welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom moet ik blij zijn?
Dat interesseert een ander mens echt niet hoor of ik blij ben.
oke gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.mensenmeteenmissie.nl/
Mijn toekomst is 40 jaar lang werken..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zou je niet willen dat je leven niet alleen op dit moment is geweest, maar dat je ook wat bijdraagt aan de toekomst?
Tja, nu voel ik me gewoon van kutzooi morgen weer werken..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jou interesseert het welTenminste, dat lijkt me logisch.
Of maakt het jou niet uit hoe je je voelt?
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Het is ook echt tenenkrommend hoe sommige bedrijven werknemers zoeken'Kanjers gezocht'
hola supermercadoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder wil in de meivakantie naar Spanjedus toch nog op vakantie hopelijk
![]()
![]()
Je kan meer doen dan dat. Je kan iets gaan doen dat je leuk vindt, iets dat jij nuttig vindt, iets waarvan jij denkt dat het iets bijdraagt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn toekomst is 40 jaar lang werken..
Mischien dat ik het niet haal dan ik me leven toch vroeger voorbij, who gives a shit
Oh dat wordt gesellug samenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder wil in de meivakantie naar Spanjedus toch nog op vakantie hopelijk
![]()
![]()
Ja en dan heb je `money'' en dan? Elke dag alleen maar blowen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, nu voel ik me gewoon van kutzooi morgen weer werken..
Snap je? Je moet altijd werkenkutwerk..
Daarom moet ik money hebben en als je dat hebt hoef je nooit meer te werken
Je leeft om te werken hoor, hoe draait de wereld anders...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan meer doen dan dat. Je kan iets gaan doen dat je leuk vindt, iets dat jij nuttig vindt, iets waarvan jij denkt dat het iets bijdraagt.
Ik denk dat er vast wel mensen zullen zijn die een shit geven
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en dan heb je `money'' en dan? Elke dag alleen maar blowen?
Wat zou je doen als je rijk bent?
Nee, je werkt om te leven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je leeft om te werken hoor, hoe draait de wereld anders...
Deze manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu nog zijn naam goed schrijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Toby is zo'n baasadoratie, zoveel adoratie voor die baas
vanzelf gewoonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je leeft om de redenen die jij erbij haalt. Als jij een baan neemt waar je je fijn bij voelt kan dat best wel helpen, wat lijkt je leuk om te gaan doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat ik niet meer hoeft te werken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel als je dat punt bereikt hebtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat ik niet meer hoeft te werken.
Weet ik niet, huis auto, naast dat weet ik het gewoon nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, Michelle is ook een hoer dus wat dat betreft passen ze wel bij elkaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Manipulatieve klootzak, identificatie alles
Tony
Reizen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik niet, huis auto, naast dat weet ik het gewoon niet
Maar het is wel beter
Huis kopen, op vakantie, FIFA.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel als je dat punt bereikt hebt
Wat ga je haten op michellequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, Michelle is ook een hoer dus wat dat betreft passen ze wel bij elkaar
lets get spanish tututuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hola supermercado
telebancos por aqui
Maar je leeft niet in dienst van de overheid. Je leeft voor jezelf.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De overheid vind van niet hoor, die geeft geen ene fuck wat jij in je vrije tijd doet.
Ik ga met mijn ouders en broertjesquote:
Gewoon Cassie.quote:
maar wil je niks `leren''. En dan bedoel ik niet perse opleidingsgericht. gewoon ervaringen/kennis opdoen. Jezelf ontwikkelen. etc etc.quote:
Tja, belasting vraagt wel om je geldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je leeft niet in dienst van de overheid. Je leeft voor jezelf.
Ik vind heel veel dingen niet boeiend wat anderen wel vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar wil je niks `leren''. En dan bedoel ik niet perse opleidingsgericht. gewoon ervaringen/kennis opdoen. Jezelf ontwikkelen. etc etc.
Ja tuurlijk Economie moet toch staande gehouden wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, belasting vraagt wel om je geld
Zoals?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dingen niet boeiend wat anderen wel vinden.
Grotendeels wel hoor, elke dag vroeg op 's avonds thuis komen eten slapen that's it..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Economie moet toch staande gehouden wordenMaar betekent niet dat jij de touwtjes niet in eigen handen hebt wat betreft je leven.
Leuk hoor.quote:
quote:
oh ja dankje manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand gaf je aandacht doe ik het maar g.
hoe oudquote:
Oh zo. Nee maar dat zijn ook niet echt interessesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uitgaan, familie bezoeken dat soort shit
Ah, mijn interesse gaat uit naar Jamaicaanse muziek jah en daarna geschiedenis rond uit de romeinse tijd jahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo. Nee maar dat zijn ook niet echt interessesUitgaan is meer een hobby.
Interesseer je je wel voor dingen?
heet ze aya?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
18 of 19 maar ik weet dat ze een rijbewijs heeft
Oke, tof.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, mijn interesse gaat uit naar Jamaicaanse muziek jah en daarna geschiedenis rond uit de romeinse tijd jah
quote:
het is een PaasUIquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
Supersof wat voor achterlijk kuiken heb je nu weer door je UI lopen
Bestaat er een twitter van me username?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
https://twitter.com/dientje12
credits naar krabs
Dat is een klein kind?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
https://twitter.com/dientje12
credits naar krabs
zo te zien jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bestaat er een twitter van me username?
Ik lijk op je.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
Supersof wat voor achterlijk kuiken heb je nu weer door je UI lopen
Ja.. daarom vroeg ik het tochquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een klein kind?Zusje is 18/19?
Nee jij niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohja dat gezeik komt er ook weer aan![]()
Krijg ik dan vrij van school? Hihihi
WAAROM NIETquote:
Hah 1 april grap zekers hihahoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Pasen is 31 maart en 1 april hihi
in de gevangenis heb je nooit vrij XDXDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
[..]
WAAROM NIET
[..]
Hah 1 april grap zekers hihaho
hoezo bikini's?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
in de gevangenis heb je nooit vrij XDXD
Waarom ben ik nou weer een crimineelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
in de gevangenis heb je nooit vrij XDXD
deze foto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat duizend keer op mijn tijdlijn ofzo.domme mensen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hihihi ja het is pasen nee 1 april oh toch wel haha lolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
[..]
WAAROM NIET
[..]
Hah 1 april grap zekers hihaho
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
deze foto:Oh dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat duizend keer op mijn tijdlijn ofzo.domme mensen
![]()
ja diequote:
Maak maar als ze slaapt dan. Wel haar onderbroek ook naar beneden trekken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen pics van me zusje
gewoon. omdat het kan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een crimineel![]()
Zal wel chill zijn, nooit werken ps3, tv, pc en internet in een cel.
Vagina's zien er toch allemaal hetzelfde uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Maak maar als ze slaapt dan. Wel haar onderbroek ook naar beneden trekken.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vagina's zien er toch allemaal hetzelfde uit?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
deze foto:Die zie ik ook heel vaak voorbijkomen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat duizend keer op mijn tijdlijn ofzo.domme mensen
![]()
echt domquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die zie ik ook heel vaak voorbijkomen ja
hyvesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef Beach het volgende:
Geen fb hebben = geen kklelijke bikini's zien
saaie fobo heb jijquote:
doe er wat aanquote:
na twee weken alquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdomme, volgens mij ben ik mn AH sleutels kwijt
ja bedankt voor de sleutel nog, er was best wat te halenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdomme, volgens mij ben ik mn AH sleutels kwijt
Ja inderdaadquote:
ja die heb ik niet. ik kan niet eens reageren op je foboquote:
moeje op me last.fm kijkequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die heb ik niet. ik kan niet eens reageren op je fobo
Ik heb hem altijd in de broekzak van mn werkbroek die weekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Het moest gewoon in mn jaszak zitten, straks is ie eruit gevallenIk hoop dat het op school ligt
Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd in de broekzak van mn werkbroek die week
Die ene met die vogeltjes is mooiquote:
jup, best handigquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jup, best handig
wel kutvooral nu het weekend is
proat es normal jahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
me blog is de best erges staat ook me gesigt xd
je kunt wachten tot maandag, als je op school hebt gekeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
inderdaad
Ik moet morgen werken maar durf niet te zeggen
hossel die boii maarquote:
ja ik heb die van krabs ook al gekregenquote:
wejo ik wil ook meer vriendenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb die van krabs ook al gekregen
ga hem zoeken XD XD XDquote:
hoe heet hij dan XDquote:
zeg ik niet :s XDquote:
quote:
lieg nietquote:
ja maar je heet toch geen qwerty XD XDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die is echt moeilijk te vinden ook, met mijn username
kom er maar agter xdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar je heet toch geen qwerty XD XD
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kom er maar agter xd
facebook.com slash nog iets XD
quote:
krabs liegt nooitquote:
lekker weekendquote:
niet die van jordyquote:
Ik ben goed in de jaren 80quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
hey stustraks music quiz doen onder genot van een biertje?
seg iCk niet hihihii :$ :$quote:
sofquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
kijken of hij gaat accepteren :$ :$ XD XD
nee egt niet ;P ;Pquote:
dan moeten we maar meetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Soms ben ik bang dat mijn vrienden erachter komen dat ik zoveel andere mensen op fb heb die zij niet kennen en dat ze vragen wie het zijn en dat ik dan moet zeggen dat ik ze van internet ken
seg dan :$:$quote:
Je moet niets. Je kunt altijd zeggen dat je een dubbel leven leidtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Soms ben ik bang dat mijn vrienden erachter komen dat ik zoveel andere mensen op fb heb die zij niet kennen en dat ze vragen wie het zijn en dat ik dan moet zeggen dat ik ze van internet ken
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kunt altijd zeggen dat je een dubbel leven leidt
Ja maar dan gaan ze het toch ook vragenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kunt altijd zeggen dat je een dubbel leven leidt
dan ken je ze van vakantie (vakantie op internet) hihahoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze het toch ook vragen
ja dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan ken je ze van vakantie (vakantie op internet) hihaho
Dan maak je ze nog nieuwsgierigerquote:
ja dat wil ik dus nietquote:
Ik doe zelf eigenlijk niets meer met FB. Heb het sinds 2008 of 2009 en was toen wel actief maar de laatste 2 jaar doe ik er bijna niets meer mee. Het boeit blijkbaar niemand trouwensquote:
ik vind fb wel leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe zelf eigenlijk niets meer met FB. Heb het sinds 2008 of 2009 en was toen wel actief maar de laatste 2 jaar doe ik er bijna niets meer mee. Het boeit blijkbaar niemand trouwens
Het is ook wel leuk maar aan al het leuke komt een eindquote:
zal ik je toevoegen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe zelf eigenlijk niets meer met FB. Heb het sinds 2008 of 2009 en was toen wel actief maar de laatste 2 jaar doe ik er bijna niets meer mee. Het boeit blijkbaar niemand trouwens
okequote:
Sorry, ik heb op FB teveel persoonlijke dingen staan en ik heb alleen mensen op FB die ik ook echt kenquote:
zoals sof?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik heb op FB teveel persoonlijke dingen staan en ik heb alleen mensen op FB die ik ook echt ken
Oke okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik heb op FB teveel persoonlijke dingen staan en ik heb alleen mensen op FB die ik ook echt ken
Niemand van deze reeks trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je al aangeboden een biertje te doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand van deze reeks trouwens![]()
Ik voeg pas mensen toe als ik je IRL ken. Voor de rest heb ik Twitter waar ik niets mee doe
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
godmiljaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb je al aangeboden een biertje te doenDus voeg me maar toe, want IRL vrienden gaan we godmiljaar worden
Dat zien we dan welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb je al aangeboden een biertje te doenDus voeg me maar toe, want IRL vrienden gaan we godmiljaar worden
l0serquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil alleen vriendjes zijn met échte mensen Mr. Krabs
Ik ben nou eenmaal een figuur uit een tekenfilmquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil alleen vriendjes zijn met échte mensen Mr. Krabs
Vandaar worden we geen matties Sjaakquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een figuur uit een tekenfilm
Ken ik nietquote:
okquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vandaar worden we geen matties Sjaak
quote:
omg die kende ik nog niet xdsdquote:
Ken ze allebei alquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Jordy, moet je eerst deze kijken:
en daarna de Kabouter Wesley versie:
aldoquote:
joo mijn baas is hierquote:
haiquote:
Leuke filmpjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Jordy, moet je eerst deze kijken:
en daarna de Kabouter Wesley versie:
oke eventjes danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |