waarvoor?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga straks misschien ook kijken, maar moet eerst trainen
Maar wat wil je ermee zeggen? Alcohol is slechter dan wiet? Dat snap ik zelf ook welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben dan nog bewust van alles.
Alcohol neemt je geest over. Ooit welleens uit gegaan en een biertje uit iemand zn klauw getikt en zn reactie gezien?
Zo'n gast kan je gewoon neersteken als niemand het ziet en zal jou nooit meer herinneren als hij best wel dronken was..
Haten op Jordy van Loonquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt een mongool (met een missie)
Zei jij het dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt een mongool (met een missie)
Ligt aan de persoon he, uit mezelf ben ik al chill, rustig en bewust zoals altijd. Ik heb nog nooit aggresief gedaan in me leven, de eerste keer dat ik dronken was.. was het gelijk raak..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat wil je ermee zeggen? Alcohol is slechter dan wiet? Dat snap ik zelf ook welMaar elke dag blowen is verre van goed voor je. Misschien niet zozeer lichamelijk, maar wel geestelijk
Naja ik merk aan mensen die zoveel blowen dat ze meestal heel erg lui zijn, nergens zin in hebben qua werk of school. Ja nouja, kan je wel chill zijn maar vind ik ook niet echt goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon he, uit mezelf ben ik al chill, rustig en bewust zoals altijd. Ik heb nog nooit aggresief gedaan in me leven, de eerste keer dat ik dronken was.. was het gelijk raak..
In haar holletjequote:
Niet luisteren naar deze mongool (met een missie)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik merk aan mensen die zoveel blowen dat ze meestal heel erg lui zijn, nergens zin in hebben qua werk of school. Ja nouja, kan je wel chill zijn maar vind ik ook niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet luisteren naar deze mongool (met een missie)KutjochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat is de bedoeling er ook van, lekker ontspannen muziek luisteren beetje gamen enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik merk aan mensen die zoveel blowen dat ze meestal heel erg lui zijn, nergens zin in hebben qua werk of school. Ja nouja, kan je wel chill zijn maar vind ik ook niet echt goed
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet luisteren naar deze mongool (met een missie)Komt wel overeen met wat ik heb gezien hoor, blow jij ook continu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan bereik je toch niks in je leven uiteindelijk? 1x in de zoveel tijd dat doen om te ontspannen is dan beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling er ook van, lekker ontspannen muziek luisteren beetje gamen enzo
Beter luister je het gelijknamige album van Oasisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Sof, ga Definitely, Maybe kijken, die vond ik nog best goed voor een RomCom
Heb je die grap bedacht in de bus naar je speciale school?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo, mooie tekening heb jij gemaakt op de tekencursus voor downie's
quote:
Wat moet je bereiken dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan bereik je toch niks in je leven uiteindelijk? 1x in de zoveel tijd dat doen om te ontspannen is dan beter.
seeker 24/7 jewait hoe ik roll ik bdoel yolo jatog? #420blazeit faggetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Komt wel overeen met wat ik heb gezien hoor, blow jij ook continu dan?
Nou hoeft nog niet eens perse een goede baan. Maar ga jij al je voldoening halen uit die joint elke dag? Verder niks?quote:
Nah, was laatst op tv, maar leek me niet zo leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Sof, ga Definitely, Maybe kijken, die vond ik nog best goed voor een RomCom
Heb ikquote:
Ik heb al een baan, voor de rest leef ik met de dagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hoeft nog niet eens perse een goede baan. Maar ga jij al je voldoening halen uit die joint elke dag? Verder niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |