abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125307348
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 13:06 schreef Stofje het volgende:

[..]

Volgens mij lees je niet goed :*.
Nee, inderdaad. Excuses daarvoor.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125327005
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zit je er zó diep in dat je geniet van kritiek op je idool? :o
Waar is je opbouwende kritiek?
pi_125327113
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik vind dat ie wel een hoog stemmetje heeft. En een babyface. Ik vind het een eigengeiler en het feit dat ie geld zat heeft, vind ik niet relevant. Ik vind het ook echt te belachelijk voor woorden dat ie een uur te laat begon met optreden.

Jij vindt dat ie geen hoog stemmetje heeft en dat ie een volwassen uitstraling heeft. Je vindt 'm ook heel gewoon gebleven en je vindt het heel stoer dat ie heel veel geld heeft. Je vindt ook dat een wereldster van die allure het kan maken om een uur later te beginnen.

Heeft niets met feiten te maken, maar met perceptie, toch?
Rustig aan jochie, het is al goed. _O-
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 22:01:54 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125330602
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar is je opbouwende kritiek?
Die geef ik wel als ik het gevoel heb dat dat zinvol is. Met beliebers is het kwaad kersen eten, ik brand me er niet aan. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_125331070
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Die geef ik wel als ik het gevoel heb dat dat zinvol is. Met beliebers is het kwaad kersen eten, ik brand me er niet aan. :)
:')
pi_125331217
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef Stofje het volgende:
Dat hoge stemmetje :').
Heeft inderdaad nog steeds de baard niet in de keel :')
I'm not a sinner.
pi_125331274
quote:
Niet met ziektes strooien, svp, dat is niet nodig.

[ Bericht 61% gewijzigd door Cynix ® op 15-04-2013 22:21:51 ]
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125622600
Hij heeft ook een nieuwe tattoo. Een vissie.

Onder de uil.

Indiaan.

Geboortedatum van moeder in Romeins, kroontje.

Jezus.

Believe.

Hij wordt nu wel een beetje een kladblokje.
  donderdag 25 april 2013 @ 22:05:10 #84
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_125738205
quote:
Zweedse politie vindt wiet in Justin Biebers tourbus.

Nadat agenten een verdachte geur opmerkten, heeft de Zweedse politie gisteren de tourbus van Justin Bieber doorzocht vlak voor zijn concert in Stockholm. Ze vonden een kleine hoeveelheid marihuana en een stroomstootwapen dat niet was vergund. Voorlopig werd niemand aangeklaagd.
Verscheidene agenten waren op post voor het Grand Hotel in Stockholm gisteren om er horden dolle fans van Bieber in bedwang te houden die hoopten een glimp van hun idool op te vangen.

Sterke geur van marihuana
Toen de 19-jarige Bieber in de tourbus stapte, ving een agent een verdachte geur op. "Een collega nam een sterke geur van marihuana waar", verklaarde politiewoordvoerder Lars Byström aan de krant Aftonbladet.

De agenten besloten de bus te doorzoeken nadat die was aangekomen bij de Globe Arena, de concertzaal waar Bieber gisteravond optrad. Volgens Byström namen de agenten "een kleine hoeveelheid van wat vermoedelijk marihuana is" in beslag.

"Ook een stroomstootwapen waarvoor in Zweden een vergunning vereist is, werd op de bus aangetroffen", verklaarde de politiewoordvoerder nog. De vermoedelijke drugs werden naar een labo gestuurd, vooralsnog is niemand aangeklaagd.

"We hebben geen concrete verdachtmakingen tegen een specifieke persoon, er waren meerdere mensen in de bus", voegde Byström er aan toe.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:03:29 #85
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_126157087
quote:
Justin Bieber aangevallen tijdens concert in Dubai.

Justin Bieber is zondagavond aangevallen tijdens een concert. Een fan rende het podium op tijdens Biebers show in Dubai. Dat schrijft The National, een krant uit Abu Dhabi in handen van de overheid.

De belager stormde het podium op toen Bieber achter de piano zat en probeerde het 19-jarige tieneridool te omhelzen. Bieber wist te ontkomen en vluchtte naar de andere kant van het podium.

De beveiliging had Biebers belager snel te pakken. Toen een bewaker boven op de fan dook, viel de vleugel waar Bieber kort daarvoor nog op speelde van een verhoging. Het instrument belandde op zijn kant op het podium en kon de rest van de show niet meer worden gebruikt.

Bieber en zijn band pakten het concert op alsof er niets gebeurd was, zo is te zien in een video op entertainmentwebsite TMZ. "Dubai. Niets kan de show stoppen", twitterde Bieber na afloop van het concert.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 16:25:03 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126176666
Bieber is niet echt 'hot' in SHO. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')