Mwah.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit topic kan beter heten: paparazzo gaat compleet door het lint.
Niet zo gek dat Justin de kabouter zo reageert op zo'n idioot.
DE DUITSERS HEBBEN ZIJN AAP ONTVOERD!!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Biebers aapje is dan wél weer lief..
[ afbeelding ]
Wel sneu dat het dier als een soort gebruiksvoorwerp wordt gebruikt.
LMFAO hahaquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
DE DUITSERS HEBBEN ZIJN AAP ONTVOERD!!!!
quote:'Hopelijk was Anne Frank een belieber geweest'
Zanger Justin Bieber had gehoopt dat Anne Frank fan van hem zou zijn geweest. Dat schrijft hij in het gastenboek van het Anne Frank Huis.
'Anne was een fantastisch meisje, ik hoop dat ze een belieber was geweest', schrijft Bieber. Een belieber is een bijnaam voor een fan van de zanger. Het museum meldt verder dat Bieber het een inspirerend bezoek vond. En dat hij een groot aantal vrienden en bodygoards mee had tijdens zijn bezoek.
Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Bieber werd verder ook gesignaleerd bij onder andere het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.
De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon.
Ja want de wereld draait om Justin Bieberquote:
twitter:AP twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:45:08Justin Bieber visits Anne Frank House, writes of hopes World War II Jewish teen would have been a "Belieber": http://t.co/TOvUO5NEJb reageer retweet
Ik kreeg het vanmiddag ineens op twitter toen Maurice Wijnen (ja dan noem je ook iemandquote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Het is inmiddels ook 'wereldnieuws'twitter:AP twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:45:08Justin Bieber visits Anne Frank House, writes of hopes World War II Jewish teen would have been a "Belieber": http://t.co/TOvUO5NEJb reageer retweet
Hij heeft helemaal geen overdreven hoog stemmetje.quote:
Jaloezie dat gekke dingen met een mens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als je iemand zoiets toewenst
Er zijn mensen die gehecht zijn aan hun dieren. Waarom zou dat voor justin bieber minder erg zijn dan voor een ander willekeurig iemand?quote:
Och,, money heeft hij al genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Oei hij kan echt niets meer goed doen, hopelijk voor hem is het een fase.
Zit je er zó diep in dat je geniet van kritiek op je idool?quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef theunderdog het volgende:
Haha, wat kan ik toch genieten van al die haat reacties naar Justin Bieber.
Ik vind dat ie wel een hoog stemmetje heeft. En een babyface. Ik vind het een eigengeiler en het feit dat ie geld zat heeft, vind ik niet relevant. Ik vind het ook echt te belachelijk voor woorden dat ie een uur te laat begon met optreden.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen overdreven hoog stemmetje.
Justin bieber niet mogen is een, maar houd het wel bij de feiten.
Ja man.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een hoog stemmetje heeft. En een babyface. Ik vind het een eigengeiler en het feit dat ie geld zat heeft, vind ik niet relevant. Ik vind het ook echt te belachelijk voor woorden dat ie een uur te laat begon met optreden.
Jij vindt dat ie geen hoog stemmetje heeft en dat ie een volwassen uitstraling heeft. Je vindt 'm ook heel gewoon gebleven en je vindt het heel stoer dat ie heel veel geld heeft. Je vindt ook dat een wereldster van die allure het kan maken om een uur later te beginnen.
Heeft niets met feiten te maken, maar met perceptie, toch?
Respect voor hem. Dat kutkneusje is niks vergeleken met deze gast.quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Nog wel. Maar je weet hoe dat vaak afloopt met kindsterretjes.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |