Ik zou het eerst proberen als je ergens alleen bent, zonder andere mensen/honden. Zo kun je in elk geval proberen of ie bij je blijft.. Meestal houden pups hun baas goed in de gaten.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Soulagement het volgende:
oh-oh, jouw foto's altijd!![]()
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ikZal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Haha lekker ding
![]()
Leuk huis heb je volgens mij
Ik heb onze hond gewoon ''het vertrouwen'' gegeven, al toen die een maand of 4-5 was liep die in het park los. Ik neem aan dat je een reutje hebt, aangezien je hij zegt, dus er is wel een kans dat die zijn neus (eerder zijn piemel in dit geval) volgt als er een loopse teef in de buurt is.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Soulagement het volgende:
oh-oh, jouw foto's altijd!![]()
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ikZal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
Om 06.30 valt het best mee .quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Soulagement het volgende:
Ik moet het maar gewoon eens proberen denk ik! Het is alleen lastig omdat hier niet echt plekken in de buurt zijn waar het rustig is, er zijn altijd wel andere honden. Nou ja, wie niet waagt..
Problemen niet echt, hij is heel sociaal en doet geen vlieg kwaad, wil alleen maar spelen en snuffelen. Maar bij teefjes wilt 'ie erbovenop.quote:
Sjon ligt er echt zo bij van : "pfff stom wijf met je camera"quote:
Still going strongquote:
Ik vind die na foto's juist zo leuk haha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren 'n rondje gemaakt, Puck wilde koste wat kost ook zwemmen. Hier 'n before foto
[ afbeelding ]
Is een foto dat hij in de camera kijkt dan niet mooier?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Denk dat ik deze foto op canvas laat zetten voor mijn moeders verjaardag, ze zat laatst nogal overduidelijk hints uit te delen dat ze de woonkamer een beetje leeg vond.
[ afbeelding ]
Die had ik ook, een hele mooie (ik vond hem persoonlijk mooier dan deze), en toen ik die vanmiddag liet zien zei mijn moeder ''áls ik ooit zo'n foto op canvas laat zetten, dan wil ik die andere (die wat ik dus al gepost heb) heel graag''.quote:Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is een foto dat hij in de camera kijkt dan niet mooier?
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind die na foto's juist zo leuk haha.
gaat gelukkig naar omstandigheden goed met hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef CesarMilan het volgende:
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
Laten we hopen dat ik die eigenaar nooit tegenkom, denk dat ik hem of haar dan zelf aan een boom ophang.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef CesarMilan het volgende:
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
Is dat NAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
In die stijl heb ik weleens gedacht om vier katten op de flank van een DH aan te brengen met blondeerpoeder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging gisteren met zijn lompe poten op de chiwallie staan![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Is dat NA![]()
Dit is NA
Oh, da's bij de onze ook geen uitzondering. Maar dit keer was 't gewoon schoon waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puck loopt niet langs 'n plas/sloot/modderpoel af als ze er ook gewoon doorheen kan
"If you're not a manc, you're a wank"
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:26 schreef saaw het volgende:
Oud fototje maar zo ziet Schnaps er ook regelmatig uit 'na'
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ik de enige was met zo'n dombo!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef saaw het volgende:
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef saaw het volgende:
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen
Wat een leukerd !quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ventjeEven poseren met zijn nieuwe tuigje
Test je hem vooraf,hier zakte hij altijd naar links afquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat een leukerd !
Hier is vandaag een jasje met de post gekomen, dus wij zijn alvast weer klaar voor de winter
[ afbeelding ]
Das zonde zeg !quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Test je hem vooraf,hier zakte hij altijd naar links af![]()
[ afbeelding ]
Het zit in die band over de rug ,het is niet symmetrischquote:Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
Ah ! thanks voor de tip !quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Het zit in die band over de rug ,het is niet symmetrisch
Hier opgelost door het elastiek t.b.v de rechterachterpoot iets in te korten
Ik heb hem ook!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
Stokhaar ,langhaar ?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook!
Ik denk dat hij bij kleinere honden het fijnst zit. Hier zat hij gegoten, maar net te kort, en nu (grotere maat) iets wijder en lang genoeg. Schuiven, mwah, niet echt. Als ze zich heel erg uit gaat schudden.Heb hem nu 3 winters denk ik.
Kortharig.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Stokhaar ,langhaar ?
Kan misschien ook nog verschil maken ?
Ze moeten het zelf ook nog maar willen ,quote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kortharig.
Ik vind die flappen een beetje wijd, maar ja het is maar in een paar maten te koop, alle honden moeten hem passen, dus ook dikkere en met langere vacht.
Ik vind het materiaal echt geweldig, zo wind- en waterdicht.![]()
leeftijd?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Soulagement het volgende:
Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
Wow zij lijkt als puppy zijnde heel erg op mijn mini maltezerquote:Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
Hij is 6 maanden nu, nog nooit iets gebeurd. Kruising maltezer/chihuahua (vandaar lijkt 'ie er dus ook op!). Ik ga die link eens lezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef JerryLee het volgende:
[..]
leeftijd?
ras?
aantal ongelukjes (als in hechtingen etc) voor het ingaan van verzekering ?
Net als bij mensen valt er steeds meer buiten het pakket en word niet alles vergoed.
Maak ik liever zelf die beslissing dan na 30 dagen te horen te krijgen dat het niet of deels uitgekeerd word .
Ik zou momenteel rond de 300,- euro uitkomen basisdekking .(jaarbasis)
Zet ik het liever geld apart weet ik waar ik aan toe ben ,en valt het mee gaat het mee naar het volgende jaar .
Hier nog een aardig stuk over tussentijdse wijzigingen :
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?f=16&t=258019
Waarin je dus betaald voor iets wat niet word geleverd als je er aanspraak op doet
Hoe eerder je begint hoe goedkoper het is ,quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Hij is 6 maanden nu, nog nooit iets gebeurd. Kruising maltezer/chihuahua (vandaar lijkt 'ie er dus ook op!). Ik ga die link eens lezen.
Daarom zit ik er nu over na te denken idd, twijfel alleen een beetje of ik niet beter zelf gewoon wat geld opzij moet zetten voor áls er een keer iets gebeurt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Hoe eerder je begint hoe goedkoper het is ,
en het is geen risicoras volgens mij
Dat is persoonlijk,ik zet liever opzij dat is zeker .quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Daarom zit ik er nu over na te denken idd, twijfel alleen een beetje of ik niet beter zelf gewoon wat geld opzij moet zetten voor áls er een keer iets gebeurt.
Sheltie ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes en liefs van Alfa
De kat en hond die komen mij ook achterna als ik naar de wc ga.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet niet of het een tik is.. Maar ik mag van Loebes niet alleen naar de wc of hij gaat keihard zitten joekeren...
Pff je zou het maar meemaken dat je maatje zo ineens het leven laat. Dankje voor het delen kunnen mensen in de buurt daar tenminste een oogje in het zeil houden als ze hun hond uitlaten. Kom daar zelf nooit gelukkig.. maar het komt wel steeds dichter bij lijkt het. Eerst de kaas en worst met spijkers en nu dit weer. Zieke figuren lopen er rond...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de mensen die nog meer uit Eindhoven of omgeving komen.
Dit stond in de krant
[ afbeelding ]
Loebes maar een tijd extra goed in de gaten houden.. Gezien ik in Strijp woon.
Hier nog een artikeltje erover
http://www.omroepbrabant.(...)re+hondenhaters.aspx
Mij komt het iets te dichtbij. Woon zelf in Strijp. En is daar toen vlakbij het evoluon gebeurt.. plek waar ik zelf ook paar keer per week loop. Straks kun je nergens meer veilig lopen met je hond..quote:Op donderdag 11 april 2013 02:07 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Pff je zou het maar meemaken dat je maatje zo ineens het leven laat. Dankje voor het delen kunnen mensen in de buurt daar tenminste een oogje in het zeil houden als ze hun hond uitlaten. Kom daar zelf nooit gelukkig.. maar het komt wel steeds dichter bij lijkt het. Eerst de kaas en worst met spijkers en nu dit weer. Zieke figuren lopen er rond...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De kat en hond die komen mij ook achterna als ik naar de wc ga.
Een 'schijtlijster " ?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zit tegenwoordig op de pot met een vogel op mijn hoofd
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh-oh haar boek is binnen. En Loebes en ik zullen er snel aan beginnen!
[ afbeelding ]
hihihiquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarnet in de pauze liep ik weer eens vast in een busladinkje:
[ afbeelding ]
Met zus als pupquote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef monsterd. het volgende:
Wow, ik wil wel meer fotos zien van alfa!
Wat kijkt 'ie lekker sufquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh-oh haar boek is binnen. En Loebes en ik zullen er snel aan beginnen!
[ afbeelding ]
Ik vind 't een prachtige hond om te zien! Elke keer als ik een foto zie denk ik; Jeeeeumig wat een enorm lange poten!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Update![]()
6 maanden pupcontrole gehad, alles oke!
Zelfs zijn hart ruisje is niet meer hoorbaar. Overheen gegroeid volgens DA.
Nu 19,6kg, 4,5kg gegroeid sinds laatste bezoek.
Nog even gevraagd of zijn zwarte kleur neusje weer terugkomt maar DA dacht van niet.
Balletjes zaten in zijn lies, maar toen ik weer thuis was waren ze weer teruggekropen naar waar ze horen
Hij is altijd vrolijk en liefquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Alfa hebben![]()
Hij ziet er zo vrolijk uit ook!
Ow ja als er hier nog mensen zijn die George willen lezen, dat kan he!
ik dacht dat jij meer van de exhibitionistische honden wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Alfa hebben![]()
Hij ziet er zo vrolijk uit ook!
Ow ja als er hier nog mensen zijn die George willen lezen, dat kan he!
Haha hadden gewandeld en hij lag lekker te suffen toen ik met dat boek aan kwam zetten. En daarbij heeft hij van die vreselijk zielige ogen haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat kijkt 'ie lekker suf
[..]
Ik vind 't een prachtige hond om te zien! Elke keer als ik een foto zie denk ik; Jeeeeumig wat een enorm lange poten!
Mijn eerste hond,een poedel toen ik vijf werd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Op nummer 1 op mijn wishlist staat een poedel in showtoillet nu hoor.
En ik had ook een heuse langhaar(
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |