ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende: [..] je bedoelt echt die klei poppetjes? Ga je dat live zien?
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende: [..] je bedoelt echt die klei poppetjes? Ga je dat live zien?
Hoe dan? Je bedoelt op tv?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die bedoel ikMaar nee helaas
nfeiwnfwuinwefuwejkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
dhhiw e![]()
bujsfhewfkfnwef
nbjksbdckhweohuwefh
fhkjwehbfewhj
hkdjehwu
oh lolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ze zijn vanavond op de kermis in Aalsmeer maar ik kan ze niet zien
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nfeiwnfwuinwefuwejkweiufdweyewduiewdnw
![]()
![]()
eufdihweduedquwdjqdi ??
![]()
![]()
ueidqdwdnwqdwqkdwqn
uiedhqiwudwqjdwidoqwjdjwqdjiqowwdi
![]()
udiehdwqidwqhdwq
iennijenneineequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
![]()
eufdihweduedquwdjqdi ??
![]()
![]()
ueidqdwdnwqdwqkdwqn
![]()
udiehdwqidwqhdwq
alkjewpoj wjf emfnewifji efnleijf fjwfj efwjlquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
![]()
eufdihweduedquwdjqdi ??
![]()
![]()
ueidqdwdnwqdwqkdwqn
![]()
udiehdwqidwqhdwq
Oh nee!! hoezo kan je er niet heen danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu loop ik een meet en greet met hun mis
haha ik ga naar Tax johquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee!! hoezo kan je er niet heen dan
Ga samen met tax erheenquote:
die zegt dat alleen kleine kinderen een meet en greet met B&B mogenquote:
dieuowfhwuhdeuiwequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iennijenneineeinwkdnijwi
__!
ieknek
knqkndnsinnidnianiwnidnan
Misschien heeft ze iets anders te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
Ik vroeg of mijn moeder samen een film wilde kijken met me, maar ze zei neeTerwijl ze altijd zeurt dat ik te veel boven zit
Je kan toch ook beneden zitten met je laptop? Of heb je een pc?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
Ik vroeg of mijn moeder samen een film wilde kijken met me, maar ze zei neeTerwijl ze altijd zeurt dat ik te veel boven zit
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dieuowfhwuhdeuiwe_____________!!!! x 10^99 efdwenudiudqiuqwudqndwq
dsewdewdwebhi udw uie duqwh qw???quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
alkjewpoj wjf emfnewifji efnleijf fjwfj efwjl![]()
![]()
bjsbfkqihgfo nfjkdch
![]()
cjbfkjf cijacne
fhewhfwiuhefeifjwiejf
ja komt omdat ze gister al met mij film keekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
tssquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zegt dat alleen kleine kinderen een meet en greet met B&B mogen
Nee grapje heb er toch geen zin in
Ja ze gaat schilderen pffquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien heeft ze iets anders te doen.
Ik vind boven fijner, dan kan ik gewoon muziek luisteren enzo. En meezingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch ook beneden zitten met je laptop? Of heb je een pc?
Ja, je kan niet verwachten dat ze op precies hetzelfde moment als jij zin en tijd heeft voor een film hequote:
op hoog niveauquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De slet
Schildert ze op hoog niveau of gewoon ter recreatie?
nknshfwefuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dsewdewdwebhi udw uie duqwh qw???duifdqwdhquw
iuewqhuwiqewqheqiweqwu
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
op hoog niveau
ja ze staat op een ladder man![]()
![]()
alleen sof en ik snappen ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh nu kan je gvd wel normaal praten.
Natuurlijk, tenzij je school totaal achterlijk isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat gebeurt er als je op excursie van school gaat blowen en ze merken het, word je dan geschorst denken jullie?
Nee dan wordt je in een luguber steegje keihard anaal gepenetreerd door je oude wiskunde leraar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat gebeurt er als je op excursie van school gaat blowen en ze merken het, word je dan geschorst denken jullie?
Ik dacht schilderen als in schilderijenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
op hoog niveau
ja ze staat op een ladder man![]()
![]()
Waarom schorsen je dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Natuurlijk, tenzij je school totaal achterlijk is
Ik heb alleen vrouwen gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan wordt je in een luguber steegje keihard anaal gepenetreerd door je oude wiskunde leraar.
jefwenfiuwenwufwhiufwiuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nknshfwefufhsjkhfewuhfnfjwn
![]()
fhkjfnkwfekwhuefefwnlkvnlkswh;iehgbghb.....
vskjfbekfiuegf,mfn
Ik was er bij toen een klasgenoot in de brugklas dat deed, en ja hij werd toen 3 dagen geschorst.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze deed/doet wel mee een exposities in de buurt en heeft ook wel wat dingen verkochtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De slet
Schildert ze op hoog niveau of gewoon ter recreatie?
Nee maar zij zeurt er wel om, dus was wel teleurgesteldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan niet verwachten dat ze op precies hetzelfde moment als jij zin en tijd heeft voor een film he
quote:
Dan doe ik het maar niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik was er bij toen een klasgenoot in de brugklas dat deed, en ja hij werd toen 3 dagen geschorst.
Maar in de bovenbouw heb ik wel meegemaakt dat iemand stoned in de klas zat en er mee weg kwam, zelf wel eens ritalin gekregen, ook luek
Dat is best wel vetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze deed/doet wel mee een exposities in de buurt en heeft ook wel wat dingen verkochtze doet ook aan beeldhouwen en beelden kleien enzo
nakjfhkuhefjnaknfioquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jefwenfiuwenwufwhiufwiufduiweiuewqdeq
dedqwqwqedhwyrhrtgew
ja is het ook welquote:
Wat doet ze nu dan? Schijnt moeilijk te zijn om werk te vinden als kunstenaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is het ook wel![]()
![]()
ze heeft ook op kunstacademie gezeten, voor binnenhuisarchitect. maar is er aantal jaar geleden mee gestopt, met binnenhuisarchitect zijn
jbgfwjubdiuequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
askeudhjdghdghshtsyhtyutyeywrtw
tyrur7y7uir7yi
![]()
bad boyquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het maar niet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
tyrur7y7uir7yi
![]()
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heeft iemand misschien echt een heel raar vaag idee?
Het liefst een beeld of scenario. Een rare gedachte graag.
coke is voor paupersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja man, wou dat ik net als jij die cocaïne durfde te doen
Ze is herstellende van kanker en chemo enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat doet ze nu dan? Schijnt moeilijk te zijn om werk te vinden als kunstenaar
Kan je zelf trouwens ook tekenen?
bjabkgfkjwhf,hbfkaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
tyrur7y7uir7yi
![]()
picsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze is herstellende van kanker en chemo enzohoe je dat noemt.
Maar ze werkt niet ofzo, is als hobby waarmee ze soms wat verkoopt.
Ik kan op zich wel tekenen, maar niet goed ofzoIk heb wel een schilderij gemaakt voor school die op mn kamer hangt
Meth is voor de paupers manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
coke is voor paupersinmiddels ben ik aan de crystal
bfjkbfkjwbekfjbquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oedijiouqewjhdqwuidnqeuihweduifhuwef ????????
![]()
fdiejdqidhwudwnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
bjabkgfkjwhf,hbfkafbwuiefghwj
fhwkefubjkweb
Ooh jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze is herstellende van kanker en chemo enzohoe je dat noemt.
Maar ze werkt niet ofzo, is als hobby waarmee ze soms wat verkoopt.
Ik kan op zich wel tekenen, maar niet goed ofzoIk heb wel een schilderij gemaakt voor school die op mn kamer hangt
Ik wil een android box met tv tuner kopen die cardsharing kan en dan via de smartcard van iemand anders alle zenders kunnen kijken op tv, ook hbo en film1 enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jazekerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh jadat had je al eens verteld.
Is wel leuk om een beetje geld te kunnen verdienen met je hobby
Mag ik het schilderij zien
qjbkqbjbfqquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
fdiejdqidhwudwnefdiqjfioe
efuiwnhfiwuenewf
weiourhjwuiwejf fnwefnuwn ff wegfergetrgnirio nn wnruinweruiwernwenrwen fwrfrgkfddbonkbojsiodapfjrsigjorgw
?????
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wil een android box met tv tuner kopen die cardsharing kan en dan via de smartcard van iemand anders alle zenders kunnen kijken op tv, ook hbo en film1 enzo
gewoon een idee
Ik denk dat het vast beter is dan alles wat ik ooit heb getekend bij elkaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
jazeker
oke even foto maken. het is niet geweldig ofzo hoormaar ik vind het wel leuk op zich
is je moeder een hoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah ik weet niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat het vast beter is dan alles wat ik ooit heb getekend bij elkaar
Maar ik kijk uit naar de foto.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is je moeder een hoer?Nee mijn moeder is geen hoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij waarom zou je als maagd zijnde dan je geld terug willen?Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn sterrenbeeld is schorpioen, maar mag ik mijn geld terug?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is geen hoer.
Daarbij waarom zou je als maagd zijnde dan je geld terug willen?
Ik had het dan ook niet over je sterrenbeeld. Maar wel leuk om te weten dat mijn moeder je geholpen heeft, want ze is een gynaecoloog. Ben je niet gebeuren als jongetje, jordy?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is schorpioen, maar mag ik mijn geld terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Ga je patat eten? Lekkerquote:
Nee jij kaolo zemmelquote:
okquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
En om nog even antwoord te geven op iemand, Berlijn was geweldig
okéquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan was ik jaloers en verdrietig geweest
Zit je er ook over na te denken om dat te doen?quote:
noesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu ben ik chagrijnig en verdrietig, omdat je met 'oké' reageert.
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu ben ik chagrijnig en verdrietig, omdat je met 'noes' reageert.
HOI AJquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
H
Ewa, iets leuks gekocht in Berlijn?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zit je er ook over na te denken om dat te doen?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
msacrasheb je een leuke verjaardag tot nu toe?
Toch welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind skins echt zo leuk he
Doorkijken danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja best welik ben nu pas bij aflevering 4
Ja, moet echt lachen om die grappen. 'Do you know what my favorite thing about you body is?' 'No?' 'Well, you left tit is bigger than the other.'quote:
jazekerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
H
Ewa, iets leuks gekocht in Berlijn?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, moet echt lachen om die grappen. 'Do you know what my favorite thing about you body is?' 'No?' 'Well, you left tit is bigger than the other.'
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
misschien dat het de bedoeling is dat je meteen zegt wat dan
ik dacht echt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gohquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het meisjes personage kon het niet waarderen nee
Tony wordt echt een lul straksquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, moet echt lachen om die grappen. 'Do you know what my favorite thing about you body is?' 'No?' 'Well, you left tit is bigger than the other.'
ja maar moet toch pics zoekenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haha, het slot van het seizoen is heeel dramatischquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop het, weet nu al dat hij mijn favoriete karakter is, en wordt.
Hoop het. Vallen er doden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, het slot van het seizoen is heeel dramatisch
Bijnaquote:
Eetzequote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over je sterrenbeeld. Maar wel leuk om te weten dat mijn moeder je geholpen heeft, want ze is een gynaecoloog. Ben je niet gebeuren als jongetje, jordy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de reserve-belgen uit Limburg wel jaquote:
Jij bent hier de belg, met je patatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de reserve-belgen uit Limburg wel ja
Patattekesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent hier de belg, met je patat
Ik zeg niet dat mensen die patat zeggen minder zijn, maar mensen die friet zeggen zijn wel beter.quote:
Ik zeg niet dat je moeder slecht is in bed, maar het kan wel veel beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen die patat zeggen minder zijn, maar mensen die friet zeggen zijn wel beter.
Leuke grap, maar we weten allemaal dat jij niet op vrouwen valt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moeder slecht is in bed, maar het kan wel veel beter.
Weten jullie dat al?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leuke grap, maar we weten allemaal dat jij niet op vrouwen valt.
Ja nadat je die jongen in dat steegje had gedaan, en de filmpjes daarvan via PM naar iedereen had verstuurd, begon er toch een lichtje te branden. En dan als in 'gloeilamp', en niet als in 'sterretje', ookal weten we dat je dat dus liever had.quote:
Shit mangquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nadat je die jongen in dat steegje had gedaan, en de filmpjes daarvan via PM naar iedereen had verstuurd, begon er toch een lichtje te branden. En dan als in 'gloeilamp', en niet als in 'sterretje', ookal weten we dat je dat dus liever had.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de reserve-belgen uit Limburg wel ja
we staan samen in deze, hoge vijfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leuke grap, maar we weten allemaal dat jij niet op vrouwen valt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
we staan samen in deze, hoge vijf
quote:
Vandaar heeft je moeder geen naamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zie trouwens hoe ik 'limburg' spel en niet 'Limburg', dat stukje grond verdient het niet een provincie genoemd te worden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vandaar heeft je moeder geen naam
Mijn moeder =/= niet limburgquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vandaar heeft je moeder geen naam
-openbaringen 6:8quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En ik zag, en ziet, een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was de dood; en de hel volgde hem na. En hun werd macht gegeven om te doden tot het vierde deel der aarde, met zwaard, en met honger, en met den dood, en door de wilde beesten der aarde.
Cool story broquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En ik zag, en ziet, een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was de dood; en de hel volgde hem na. En hun werd macht gegeven om te doden tot het vierde deel der aarde, met zwaard, en met honger, en met den dood, en door de wilde beesten der aarde.
Ik heb hier zoo niks mee hequote:
Waarmee? Ik post gewoon een fragment uit openbaringen en de bijbehorende prentquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die lil mrc niet kunnen waarderen
bloedserieus, jijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dit nou weer, is dit serieus?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die lil mrc niet kunnen waarderen
je leeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar heb ik die haat nou weer aan te danken
een haatopmerkingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je moeder ook maar dat was gisteravond in bed niet te merken.
Ja jordy begint opeens te haten, zonder duidelijk te laten merken dat hij trollt.quote:
Ik ben de onschuld zelve.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jordy begint opeens te haten, zonder duidelijk te laten merken dat hij trollt.
Geen PI's opmerkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jordy begint opeens te haten, zonder duidelijk te laten merken dat hij trollt.
Ook niet toen ik uit je moeders kamer rende gisteravond?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet toen ik uit je moeders kamer rende gisteravond?
Ik wilde ook al een moeder-grap gaan makenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet toen ik uit je moeders kamer rende gisteravond?
Welke?quote:
Ik walg echt van hemquote:
Nja m'n ouders gaan door de drive-inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, maar laar jij je subway broodje bezorgen?
Met heel veel van die groene hete dingenquote:
Omdat hij de enige is waarbij je de verkniptheid van zijn karakter niet kan verklaren door iets. En dat dus betekent dat hij een arrogante lul is die ook niet van plan is te veranderenquote:
Oh daar hou ik niet vanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nja m'n ouders gaan door de drive-in
[..]
Met heel veel van die groene hete dingen
Jij zou mij niet mogen IRL.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij de enige is waarbij je de verkniptheid van zijn karakter niet kan verklaren door iets. En dat dus betekent dat hij een arrogante lul is die ook niet van plan is te veranderenIk mag hem gewoon niet
Hoe heten die dingen eigenlijkquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou mij niet mogen IRL.
Ik ga eten
Wie welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou mij niet mogen IRL.
Ik ga eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit van gehoord. Maar ik drop eigenlijk ook geen sla enzo op mijn Subway-broodje dusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
Aha: https://en.wikipedia.org/wiki/Peperoncini
Komt over 5 jaar naar Limburg toe.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb nog nooit bij de Subway gegeten
Ga keer halen dannquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Er ligt er eentje 10 meter naast school
Bij mij ook ERMAHGERDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Er ligt er eentje 10 meter naast school
NEINquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
KLM BEGINT PATAT-VLUCHTEN
Het is dus toch patat
friettentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een friettent, en een ah. En op de campus zelf is er doner company enzo
Mijn school heeft een swirltent, haquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is wel bruutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mijn school heeft een swirltent, ha
Doner Comanyquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut Limburgerquote:
MENSEN MET EEN MISSIEquote:
Waarom vind jij nooit werken en een uitkering enzo altijd chill?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
Als mongool heb je wel chill leven, beetje kwijlen heel de dag, nooit werken enzo..
Beetje niets begrijpen in een wereld waar je niets van snapt en eigenlijk niet had willen zijn, niets zelf kunnen doen, fucking vet man xDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
Als mongool heb je wel chill leven, beetje kwijlen heel de dag, nooit werken enzo..
Iemand moet er ook zijn voor de kleurplatenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kleurplaten maken en uit je bek kwijlen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand moet er ook zijn voor de kleurplaten
Ik merk een denigrerende houding bij jou tegenover mensen met een missie, klopt dat?quote:
fixedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik merk een denigrerende houding bij jou tegenover mij, een mongool met een missie, klopt dat?
Godverdommequote:
Omdat dat het leven is, het gaat om de money en chille levensstijl..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vind jij nooit werken en een uitkering enzo altijd chill?
Junkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat dat het leven is, het gaat om de money en chille levensstijl..
Elke dag wiet smoken
pandorumquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
Welke film ga ik kijken? Ik denk Dear John
Ja maar jij zei laatst dat je erover twijfelde om je werk op te zeggen en een uitkering te nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat dat het leven is, het gaat om de money en chille levensstijl..
Elke dag wiet smoken
Jij kijkt toch ook uit naar het weekend of niet ?
Ik zie niet in waarom wiet roken junkie shit is..quote:
Kijk eens wat anders zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
Ja, maar dan heb ik niet veel geld..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij zei laatst dat je erover twijfelde om je werk op te zeggen en een uitkering te nemenVolgens mij was je nog redelijk serieus ook
Waar gaat die over?quote:
Als je elke dag blowt wel. En je het grootste gedeelte van je dag ermee bezig bentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom wiet roken junkie shit is..
Grootste belediging ooit als je het mij vraagt
yesquote:
Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee ruimtereizigers die wakker worden op hun schip zonder dat ze nog weten wat hun missie was. Als ze door wat wazige herinneringen proberen uit te vinden wat hun doel was op deze missie, komen ze erachter dat ze niet alleen zijn, maar dat ''iets'' het op hen heeft gemunt...quote:
quote:
En hoevaak totaal in je leven? 10 keer?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hem dit jaar maar een keer gezien, op 20 januari![]()
Dus een hele maand niet
![]()
Heb je 'm al gekeken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee ruimtereizigers die wakker worden op hun schip zonder dat ze nog weten wat hun missie was. Als ze door wat wazige herinneringen proberen uit te vinden wat hun doel was op deze missie, komen ze erachter dat ze niet alleen zijn, maar dat ''iets'' het op hen heeft gemunt...
Teen Babysitters #5quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee ruimtereizigers die wakker worden op hun schip zonder dat ze nog weten wat hun missie was. Als ze door wat wazige herinneringen proberen uit te vinden wat hun doel was op deze missie, komen ze erachter dat ze niet alleen zijn, maar dat ''iets'' het op hen heeft gemunt...
Nah, niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pandorum (2009) - IMDb
Zo'n goede film
Ik denk 4 keerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoevaak totaal in je leven? 10 keer?
Dan nog, ik ben dan nog bewust van alles.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je elke dag blowt wel. En je het grootste gedeelte van je dag ermee bezig bent
Dus dan is wiet opeens erg goed voor jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben dan nog bewust van alles.
Alcohol neemt je geest over. Ooit welleens uit gegaan en een biertje uit iemand zn klauw getikt en zn reactie gezien?
Zo'n gast kan je gewoon neersteken als niemand het ziet en zal jou nooit meer herinneren als hij best wel dronken was..
Voor mij welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan is wiet opeens erg goed voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |