ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende: [..] je bedoelt echt die klei poppetjes? Ga je dat live zien?
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende: [..] je bedoelt echt die klei poppetjes? Ga je dat live zien?
Hoe dan? Je bedoelt op tv?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die bedoel ikMaar nee helaas
nfeiwnfwuinwefuwejkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
dhhiw e![]()
bujsfhewfkfnwef
nbjksbdckhweohuwefh
fhkjwehbfewhj
hkdjehwu
oh lolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ze zijn vanavond op de kermis in Aalsmeer maar ik kan ze niet zien
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nfeiwnfwuinwefuwejkweiufdweyewduiewdnw
![]()
![]()
eufdihweduedquwdjqdi ??
![]()
![]()
ueidqdwdnwqdwqkdwqn
uiedhqiwudwqjdwidoqwjdjwqdjiqowwdi
![]()
udiehdwqidwqhdwq
iennijenneineequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
![]()
eufdihweduedquwdjqdi ??
![]()
![]()
ueidqdwdnwqdwqkdwqn
![]()
udiehdwqidwqhdwq
alkjewpoj wjf emfnewifji efnleijf fjwfj efwjlquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
![]()
eufdihweduedquwdjqdi ??
![]()
![]()
ueidqdwdnwqdwqkdwqn
![]()
udiehdwqidwqhdwq
Oh nee!! hoezo kan je er niet heen danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu loop ik een meet en greet met hun mis
haha ik ga naar Tax johquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee!! hoezo kan je er niet heen dan
Ga samen met tax erheenquote:
die zegt dat alleen kleine kinderen een meet en greet met B&B mogenquote:
dieuowfhwuhdeuiwequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iennijenneineeinwkdnijwi
__!
ieknek
knqkndnsinnidnianiwnidnan
Misschien heeft ze iets anders te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
Ik vroeg of mijn moeder samen een film wilde kijken met me, maar ze zei neeTerwijl ze altijd zeurt dat ik te veel boven zit
Je kan toch ook beneden zitten met je laptop? Of heb je een pc?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
Ik vroeg of mijn moeder samen een film wilde kijken met me, maar ze zei neeTerwijl ze altijd zeurt dat ik te veel boven zit
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dieuowfhwuhdeuiwe_____________!!!! x 10^99 efdwenudiudqiuqwudqndwq
dsewdewdwebhi udw uie duqwh qw???quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
alkjewpoj wjf emfnewifji efnleijf fjwfj efwjl![]()
![]()
bjsbfkqihgfo nfjkdch
![]()
cjbfkjf cijacne
fhewhfwiuhefeifjwiejf
ja komt omdat ze gister al met mij film keekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
tssquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zegt dat alleen kleine kinderen een meet en greet met B&B mogen
Nee grapje heb er toch geen zin in
Ja ze gaat schilderen pffquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien heeft ze iets anders te doen.
Ik vind boven fijner, dan kan ik gewoon muziek luisteren enzo. En meezingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch ook beneden zitten met je laptop? Of heb je een pc?
Ja, je kan niet verwachten dat ze op precies hetzelfde moment als jij zin en tijd heeft voor een film hequote:
op hoog niveauquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De slet
Schildert ze op hoog niveau of gewoon ter recreatie?
nknshfwefuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dsewdewdwebhi udw uie duqwh qw???duifdqwdhquw
iuewqhuwiqewqheqiweqwu
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
op hoog niveau
ja ze staat op een ladder man![]()
![]()
alleen sof en ik snappen ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh nu kan je gvd wel normaal praten.
Natuurlijk, tenzij je school totaal achterlijk isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat gebeurt er als je op excursie van school gaat blowen en ze merken het, word je dan geschorst denken jullie?
Nee dan wordt je in een luguber steegje keihard anaal gepenetreerd door je oude wiskunde leraar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat gebeurt er als je op excursie van school gaat blowen en ze merken het, word je dan geschorst denken jullie?
Ik dacht schilderen als in schilderijenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
op hoog niveau
ja ze staat op een ladder man![]()
![]()
Waarom schorsen je dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Natuurlijk, tenzij je school totaal achterlijk is
Ik heb alleen vrouwen gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan wordt je in een luguber steegje keihard anaal gepenetreerd door je oude wiskunde leraar.
jefwenfiuwenwufwhiufwiuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nknshfwefufhsjkhfewuhfnfjwn
![]()
fhkjfnkwfekwhuefefwnlkvnlkswh;iehgbghb.....
vskjfbekfiuegf,mfn
Ik was er bij toen een klasgenoot in de brugklas dat deed, en ja hij werd toen 3 dagen geschorst.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze deed/doet wel mee een exposities in de buurt en heeft ook wel wat dingen verkochtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De slet
Schildert ze op hoog niveau of gewoon ter recreatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |