sparkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Hitomi het volgende:
Ik had twee requests - welke ben jij, haha? Ik zie beide die ik geaccepteerd heb online staan.
dan heb jij geluk maar bij veel is dit niet het gevalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben nog totaal niks kwijt geraakt.
Dat...quote:Stad kan op dit moment niet gemaakt worden. Claim opnieuw een stad
Heb je ook geinvite, zit ook region 7.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Hitomi het volgende:
Ik had twee requests - welke ben jij, haha? Ik zie beide die ik geaccepteerd heb online staan.
Nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:58 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Zit er nu in, maar waar kan ik zien op welke server ik vorige keer speelde?
Ja, dat dacht ik al. Probeerde je ook ingame te inviten en krijg dan een network error.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:03 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik zie van jou geen invite.. Maar Origin is dan ook brak.
al zo veelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen die ooit in het spel geraakt zijn ? Ik ben al n uur ofzo aan't proberen denk ik ...
Mij is het een volslagen raadsel hoe je ooit een stad kan claimen dan ...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
al zo veelvolgens origin nu 26 uur gametijd er op zitten
Ik denk dat 2/3 daarvan ook daadwerkelijke gameplay is..
Tja je hoéft het niet te spelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat voor kuts dan.
ik vind de regio-play ook behoorlijk tegenvallen.. je hebt eigenlijk niks van doen met de 12 andere spelers in de 16-man regio..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:06 schreef Romanus het volgende:
Ik wil meer mensen in de buurt van mijn stad. Alleen ik en LeaderRoel kunnen elkaar nu een beetje helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |