abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123800763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:49 schreef Hitomi het volgende:
Lyaera
Toegevoegd, maar je bent offline hier.
pi_123800784
Ik had twee requests - welke ben jij, haha? Ik zie beide die ik geaccepteerd heb online staan.
pi_123800797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Hitomi het volgende:
Ik had twee requests - welke ben jij, haha? Ik zie beide die ik geaccepteerd heb online staan.
spark
pi_123800859
Ik Kenkerlijp :P
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:54:59 #280
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123800863
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik ben nog totaal niks kwijt geraakt.
dan heb jij geluk maar bij veel is dit niet het geval
pi_123800874
Zijn ook me namen van ps3 en Xbox
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:55:19 #282
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_123800877
quote:
Stad kan op dit moment niet gemaakt worden. Claim opnieuw een stad
Dat...

keer vaak
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_123800887
Ze hebben de timer aangepast :o Nu maar 1 minuut voor een retry :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123800891
Je wordt er gewoon Kenkerlijp van hahahaha :P
pi_123800908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Hitomi het volgende:
Ik had twee requests - welke ben jij, haha? Ik zie beide die ik geaccepteerd heb online staan.
Heb je ook geinvite, zit ook region 7.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:58:04 #286
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_123800972
Zit er nu in, maar waar kan ik zien op welke server ik vorige keer speelde?
Waarom?
pi_123801032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:58 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Zit er nu in, maar waar kan ik zien op welke server ik vorige keer speelde?
Niet :P?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:00:21 #288
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_123801047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Niet :P?
Serieus? Wat is dat voor kuts dan. :')
Waarom?
pi_123801048
Foreign Beggars - Amen
pi_123801146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef Katth het volgende:

[..]

Heb je ook geinvite, zit ook region 7.
Ik zie van jou geen invite.. Maar Origin is dan ook brak.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:04:03 #291
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_123801158
Zijn er eigenlijk al mensen die ooit in het spel geraakt zijn ? Ik ben al n uur ofzo aan't proberen denk ik ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_123801168

Dan maar effe muziek luisteren en een dikke draaien daarna nog een poging anders maar tomb raider effe spelen
pi_123801177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:03 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Ik zie van jou geen invite.. Maar Origin is dan ook brak.
Ja, dat dacht ik al. Probeerde je ook ingame te inviten en krijg dan een network error.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:05:19 #294
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_123801197
EU west, direct beschikbaar...

maar dan geen stad kunnen claimen :(
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_123801237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen die ooit in het spel geraakt zijn ? Ik ben al n uur ofzo aan't proberen denk ik ...
al zo veel :P volgens origin heb ik nu 26 uur gametijd er op zitten :') Ik denk dat 2/3 daarvan ook daadwerkelijke gameplay is..
pi_123801263
Ik wil meer mensen in de buurt van mijn stad. Alleen ik en LeaderRoel kunnen elkaar nu een beetje helpen :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:06:56 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_123801268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:06 schreef Thrilled het volgende:

[..]

al zo veel :P volgens origin nu 26 uur gametijd er op zitten :') Ik denk dat 2/3 daarvan ook daadwerkelijke gameplay is..
Mij is het een volslagen raadsel hoe je ooit een stad kan claimen dan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_123801274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Serieus? Wat is dat voor kuts dan. :')
Tja je hoéft het niet te spelen.
pi_123801287
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:06 schreef Romanus het volgende:
Ik wil meer mensen in de buurt van mijn stad. Alleen ik en LeaderRoel kunnen elkaar nu een beetje helpen :')
ik vind de regio-play ook behoorlijk tegenvallen.. je hebt eigenlijk niks van doen met de 12 andere spelers in de 16-man regio.. ;(
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:09:15 #300
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123801344
en ja hoor......even eten en de boel is weer naar de klote
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')