Of niet! In vorige seizoenen haten ze de Glee club nog (vooral Jeff).quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vooral aangezien Glee vaak nogal vaak het doelwit is geweest van Community.
Ik zie het ja. Die ogen, die lach. Niet als twee druppels water maar er zijn gelijkenissen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef artm het volgende:
[..]
Ziet eruit als een jongere versie van Mary Lynn Rajskub (Chloe uit 24):
[ afbeelding ]
Het is niet mijn ding, maar het was op zich wel goed gedaan ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik vond 'm juist geweldig! Die liedjes horen erbij, het was een spoof op The Muppets en daarin wordt nou eenmaal ook veel gezongen. Maar de teksten vond ik juist leuk.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik was er al bang voor, ik vond die claymationaflevering ook niks en toen was Community nog geniaal.
Vond ze beide stom. Maar dit was duidelijk de minste aflevering tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond dit toch beter dan die claymation.
Zou het wel jammer vinden als Pierce uiteindelijk achter blijft in die bosjes. Hij moet wel een waardig einde krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering wel.
Een soort Muppetparodie met die liedjes.
Was dit nou ook de laatste aflevering waar Chevy Chase nog aan mee heeft gewerkt?
Dat ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik vond 'm juist geweldig! Die liedjes horen erbij, het was een spoof op The Muppets en daarin wordt nou eenmaal ook veel gezongen. Maar de teksten vond ik juist leuk.
Prachtig jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een verrassing dat Pierce het toch niet met Eartha Kitt gedaan had
Will Ferrell.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
En wie staat er niet bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |