"Has this been confirmed?"quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:04 schreef TheFastOne het volgende:
I once had a friend who everybody called a liar, his name was Bernie Madoff
Verder vond ik de muppets Inderdaad erg vet.
Ik vond dat juist wel meevallen. Shirley is dat meer tegenwoordig wat mij betreft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Abed wordt een beetje een karikatuur van zijn karikatuur.
Alleen die bevalling viel me toen op, maar wauw!quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Triptamine2 het volgende:
Trouwens, ik zat wat oude episodes terug te kijken, hadden jullie dit al gezien:
http://www.cinemablend.co(...)-Thursday-27470.html
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ze kunnen er beter een lachband onder zetten.
Vlak, ongeïnspireerd, parodie op zichzelf, etc.quote:
Grootste fraudeur ooit. Was vrij groot nieuws.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat met de Muppets vond ik het leukste.
Kan iemand mij die grap van Bernie Madoff uitleggen? Ik ken die hele naam niet
En 21 Jump Street natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:41 schreef Gray het volgende:
Brie Larson als nieuwe vriendinnetje van Abed.
[ afbeelding ]
Good catch!
Ook bekend van Scott Pilgrim versus the world:
Ziet eruit als een jongere versie van Mary Lynn Rajskub (Chloe uit 24):quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:41 schreef Gray het volgende:
Brie Larson als nieuwe vriendinnetje van Abed.
[ afbeelding ]
Good catch!
Ook bekend van Scott Pilgrim versus the world:
Als in dat het vrouwen zijn met lang haar, maar verder... nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef artm het volgende:
[..]
Ziet eruit als een jongere versie van Mary Lynn Rajskub (Chloe uit 24):
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook. En iedereen die opgelet heeft tijdens de eerste 3 seizoenen had door dat Britta en Troy bij elkaar horen. Jammer alleen dat er nu niks meer mee gedaan wordt.quote:Op maandag 8 april 2013 23:35 schreef outcast_within het volgende:
Zou het? Dacht meer dat ze vriendschappelijk gegroeid waren.
Zie de makers er niet voor aan om weer op die manier drama te willen scoren.
Gewoon goede vriendschap naar mijn mening.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er een hint is dat Jeff en Britta weer bij elkaar komen (althans, dat idee kreeg ik echt op het einde; de manier waarop ze naar elkaar keken etc).
Vooral aangezien Glee vaak nogal vaak het doelwit is geweest van Community.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef MrMolotov het volgende:
Maar waarom toch dat zingen, niemand zit daar toch op te wachten? Het is geen Glee...
Of niet! In vorige seizoenen haten ze de Glee club nog (vooral Jeff).quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vooral aangezien Glee vaak nogal vaak het doelwit is geweest van Community.
Ik zie het ja. Die ogen, die lach. Niet als twee druppels water maar er zijn gelijkenissen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef artm het volgende:
[..]
Ziet eruit als een jongere versie van Mary Lynn Rajskub (Chloe uit 24):
[ afbeelding ]
Het is niet mijn ding, maar het was op zich wel goed gedaan ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik vond 'm juist geweldig! Die liedjes horen erbij, het was een spoof op The Muppets en daarin wordt nou eenmaal ook veel gezongen. Maar de teksten vond ik juist leuk.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik was er al bang voor, ik vond die claymationaflevering ook niks en toen was Community nog geniaal.
Vond ze beide stom. Maar dit was duidelijk de minste aflevering tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond dit toch beter dan die claymation.
Zou het wel jammer vinden als Pierce uiteindelijk achter blijft in die bosjes. Hij moet wel een waardig einde krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering wel.
Een soort Muppetparodie met die liedjes.
Was dit nou ook de laatste aflevering waar Chevy Chase nog aan mee heeft gewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |