De toekomst van Community zal zeker niet afhangen van het ontbreken van personage Pierce of de acteur die hem speelt, Chevy Chase.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Al met al hoop ik dat er na dit 4e seizoen drastische maatregelen komen, maar ik vrees (zeker aangezien Pierce weg is) dat het hierna over is.
Ok, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef fwokker het volgende:
Hij heeft het woord 'nigger' gezegd op de set. Het ging er alleen over dat hij Pierce te racistisch vond worden en zei iets in de trant van 'straks noemt hij troy of shirley een nigger'.
Chevy Chase is misschien een zak maar hij is niet racistisch en heeft zich in het verleden ook al uitgesproken tegen racisme.
Gewoon 1 weekje pauze. Komende 3 weken wel nieuwe eps.quote:Op maandag 1 april 2013 13:56 schreef camCR het volgende:
Komen er nog afleveringen of is het de midseason break? want ik kan nergens aflevering 8 vinden
Hoewel het leuk gedaan was, was het ook overduidelijkquote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Triptamine2 het volgende:
Trouwens, ik zat wat oude episodes terug te kijken, hadden jullie dit al gezien:
http://www.cinemablend.co(...)-Thursday-27470.html
quote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoewel het leuk gedaan was, was het ook overduidelijkAls je dat niet zag, ben je halfblind.
Of stukjes. Ik had alleen dat van die auto gezien en vond mezelf al heel oplettendquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er waren er anders genoeg die dat niet hadden gezien.
Haha, geweldig, was me helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Triptamine2 het volgende:
Trouwens, ik zat wat oude episodes terug te kijken, hadden jullie dit al gezien:
http://www.cinemablend.co(...)-Thursday-27470.html
What the shit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Haha, geweldig, was me helemaal niet opgevallenIk zag wel dat ie op een gegeven moment ruzie had op de achtergrond, maar verder niet bij stilgestaan.
Ja, is best verfrissend. Vooral de support characters zijn leuk gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef outcast_within het volgende:
Is dat go on een leuke show? Ik mag mathew perry niet meer.
Goh, echt?quote:Op donderdag 4 april 2013 06:17 schreef wc-eend het volgende:
Twitterbattle? Dat is gewoon de communicatieafdeling van het station dat wat leuks bedacht heeft om aandacht te creeren voor beide shows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |