Ik zat in de auto en hoorde dat "ja, da's een moeilijke vrouw, kleinkinderen blabla..."quote:
ik heb echt 0 gevoel bij Gelderlandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Gelderland is mijn provincie! Het is dat mijn moeder na Deventer wilde om te bevallen, anders was ik 100% Gelderlander
ik noem het altijd geilderlandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb echt 0 gevoel bij Gelderland
vanwege ieniminimuis?quote:
En Paul noemt het altijd Gielderlandquote:
ik geen van beiden, ben boos op zequote:
Ze bedoelden het niet zo hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik geen van beiden, ben boos op ze
een single met mijn naam erin verkoopt niet goed, dus ze bedoelen het welquote:
Op welk album staat Ieniminimuis?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een single met mijn naam erin verkoopt niet goed, dus ze bedoelen het wel
ze hebben hun single Julia in 154 verschillende vormen uitgebracht. Ipv Julia dan een andere meisjesnaam.quote:
oeh das moeilijk in de huidige tijd waar 10 jarige meisjes er al uit zien als 16.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even;
Hoe oud is ze denken jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh das moeilijk in de huidige tijd waar 10 jarige meisjes er al uit zien als 16.
Uhm dus ik gok een jaar of 12-13
ik zou ook zeggen 16, maar ik heb ook wel eens The Voice Kids gekeken en gedacht dat iemand 18 was terwijl ze 11 wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even;
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu eigenlijk gewonnen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze is 12 idd. Dat had ik haar niet gegeven hoor
.
Daarom, verlepte vrouwen met hangtietenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze is 12 idd. Dat had ik haar niet gegeven hoor
.
Een virtuele knuffel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb ik nu eigenlijk gewonnen?
ik mag voor haar hopen dat ze nog geen tieten heeft. Mss een paar spliterwten op een plankje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom, verlepte vrouwen met hangtieten
Better safe than sorry
ik wist het ook nietquote:
Nouja als je dat weet is het toch gewoon een kwestie van de nullen optellen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik wist het ook nietwist alleen dat het 100x100 meter was dus moest wel ff rekenen
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Sander doet de grap fout... het is:
Wat spreekt EEN woord Frans en is verschrikkelijk goed in bed....
Kloptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja als je dat weet is het toch gewoon een kwestie van de nullen optellen?
Ik dacht echt dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is het spreekwoordelijke kwartje ook nog niet gevallen.
Is het dan nieuws of nieuw?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet, dus voor mij is het nieuws
12quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even;
[ afbeelding ]
Kyteman - Sorry ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef alors het volgende:
Trouwens Robert Miles met Children is ook MH geweest, dacht ik al, en die is ook zonder vocalen
Bart Jan met zijn 'Troy Douglas uit selectie van Twente'. Een 42-jarige ex-sprinter in je voetbal selectie moet je ook niet willen.quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat weet je ook alleen maar door Wijnand.![]()
Wijnand
Hahah zei hij dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Bart Jan met zijn 'Troy Douglas uit selectie van Twente'. Een 42-jarige ex-sprinter in je voetbal selectie moet je ook niet willen.
Hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Bart Jan met zijn 'Troy Douglas uit selectie van Twente'. Een 42-jarige ex-sprinter in je voetbal selectie moet je ook niet willen.
twitter:boudog twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:05:54Zeg @bartjancune, hij heet niet Troy Douglas. Dat is een voormalig hardloper;-) reageer retweet
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:51:30@boudog ik ben ook heel hard weggerend. reageer retweet
ga toch een boomstam etenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
Maar leuk man, een lift muzakje als megahit.
Waarom sarcasm?quote:
Dylan Dogquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef remcoP het volgende:
twitter:boudog twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:05:54Zeg @bartjancune, hij heet niet Troy Douglas. Dat is een voormalig hardloper;-) reageer retweet
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:51:30@boudog ik ben ook heel hard weggerend. reageer retweet
Oh. Is namelijk een geweldig festival.quote:
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
fijn weekend allen!
ik vertrek naar het koude noorden
De line-up of bedoel je gewoon de sfeer en alles eromheen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh. Is namelijk een geweldig festival.
Sfeer, line-up is ook meestal in orde, alles er omheen de laatste jaren ook dikke prima. Ook al heb je niets met Bløf. Alleen Kane weerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De line-up of bedoel je gewoon de sfeer en alles eromheen?
Mjah oke. Ik zal er niet zo snel heengaan denk ik. Vind de line-up vrij matig en het is een takkeneind rijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sfeer, line-up is ook meestal in orde, alles er omheen de laatste jaren ook dikke prima. Ook al heb je niets met Bløf. Alleen Kane weer.
Ja ok, dat het ver weg is kan natuurlijk geen reden zijn om te haten op zo'n festival toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah oke. Ik zal er niet zo snel heengaan denk ik. Vind de line-up vrij matig en het is een takkeneind rijden
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok, dat het ver weg is kan natuurlijk geen reden zijn om te haten op zo'n festival toch?
twitter:GewoonDoortje twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 18:07:43Opeens #3fm aan de telefoon met de mededelingdat ze mijn weekendrequest van vorige week gaan draaien. Queen - Don't stop me now #vindikleuk reageer retweet
Owh. Nicequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:15 schreef FZN05 het volgende:
Hansalarm-plaatje in de aanslag!twitter:GewoonDoortje twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 18:07:43Opeens #3fm aan de telefoon met de mededelingdat ze mijn weekendrequest van vorige week gaan draaien. Queen - Don't stop me now #vindikleuk reageer retweet
Blij dat die weg is bij 3FM dan...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Frank Dane vindt Sandra van Nieuwland het beste talent van de afgelopen 10 jaar![]()
Ik zat in de bus naar school dus ook niets gehoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blij dat die weg is bij 3FM dan...
Heb vanochtend maar een andere zender opgezocht, kan die 'zangeres' echt niet uitstaan...
Neuh. Het is gewoon een bizar vreemde megahit in mijn ogen.quote:
Het kan nog erger, vanmiddag rond 16.00 was 't 3.3 graden in het noordelijkste puntje van Friesland... en 16.0 graden in de buurt van Eindhoven. Bijna 13 graden verschil dus!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
5 graden verschil tussen hier en mijn ouders!
Michiel, hij zit volgende week in Amerika.quote:
Ohja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Michiel, hij zit volgende week in Amerika.
Ik weet het niet zeker, ze wilden zijn naam niet zeggen. Maar ze kondigden het heel groots aan en Michiel vroeg subtiel: "Ga je dan ook Reunited draaien?"quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
hallo allemaal. jullie favoriete 3rdrock is er weer!
dag vogeltje!quote:
quote:
vergader ze!quote:
Da kan wel een zomer hitje wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:26 schreef Qunix het volgende:
Dit hoorde ik op 538 of Slam en vond het fantastisch! Heerlijke plaat dit!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Laat die zomer maar komen!
... oh wacht, eerst nog een pak sneeuw de komende dagen.
Bedoeld als zomerplaatje voor afgelopen jaar. Het heeft blijkbaar even geduurd om dat muziek-prehistorische Duitsland over te steken.quote:
Domien hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedoeld als zomerplaatje voor afgelopen jaar. Het heeft blijkbaar even geduurd om dat muziek-prehistorische Duitsland over te steken.
quote:
Als ze een beetje opschieten....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
ze liegen in die jingle. 180000hits per uur redden ze helemaal niet![]()
Backstagequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef MarijeH het volgende:
Wat vonden jullie van de stem van de nieuwslezer? Hij klonk niet al te best vond ik.
ikwas helaas te laat met klikkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef FZN05 het volgende:
Wat was die tweet die Michiel had geretweet ofzo?
Tja, Michiel en Crowded House he...quote:
Gemistquote:
Geitje natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat de DJ's deze plaat zo verneuken iedere keer
ik ben het ermee eens, maar ik heb sowieso een zwak voor "crappy" vrouwenpopliedjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Timo20 het volgende:
Heb `m nog niet eerder gehoord, deze. Maar wat een heerlijk liedje![]()
![]()
![]()
een overdosis lijkt me ook niet goed...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet op m'n werk naar Q luisteren. Ik kan die hele Taylor Swift wel schieten.
Geen koptelefoon met 3fm?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet op m'n werk naar Q luisteren. Ik kan die hele Taylor Swift wel schieten.
en voorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben het ermee eens, maar ik heb sowieso een zwak voor "crappy" vrouwenpopliedjes
Dat is geen optie helaas.quote:
Oh dat wordt leuk denk ik. Waarom is Michiel er over twee weken niet?quote:
hij zit 2 weken in Texas op dat SXSWfestival geloof ik...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh dat wordt leuk denk ik. Waarom is Michiel er over twee weken niet?
Serieus? niet bang dat Giel `t gaat verneuken?quote:
hoezo jaloers?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zit 2 weken in Texas op dat SXSWfestival geloof ik...
neuh, hoezo?quote:
naakt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Eklen weekend?
Dan gaat volgende week Paul zelfs luisteren!
haha nee ik bedoel ikquote:
Snap ik ook niet. Fantastisch liedje, maar dat het volle bak zou worden opgepikt had ik echt niet verwacht. Vond het toen ik het voor het eerst hoorde echt zo'n 3voor12-plaatje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:55 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap dus nog steeds niet hoe dit zo'n grote hit is geworden.
Klopt! Ik vond het eerst helemaal niks, daarna vond ik het wel leuk klinken. Niet meer dan dat, maar het is echt een supergrote hit geweest, niet alleen in Nederland!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Fantastisch liedje, maar dat het volle bak zou worden opgepikt had ik echt niet verwacht. Vond het toen ik het voor het eerst hoorde echt zo'n 3voor12-plaatje.
ah, i kdacht alquote:
Och, zo erg is dat echt niet hoor. Vroeger was het een ander verhaal, maar sinds ze verhuisd zijn gaat dat prima.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef FZN05 het volgende:
Vind het toch wel grappig dat Tjibbe elke dag in de NOS-kantine eet. Moet steeds weer een beetje lachen als ze dat vertellen.
Ik vind het gewoon grappig dat hij altijd daar eet en de medewerkers daar hem al goed kennen enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo erg is dat echt niet hoor. Vroeger was het een ander verhaal, maar sinds ze verhuisd zijn gaat dat prima.
Mja, hij is natuurlijk 's middags bezig met voorbereiden van de show en om dan helemaal naar huis te rijden, te gaan koken en eten en dan weer terug te rijden is nogal omslachtig... en als je dan voor een beperkt bedrag gewoon op je werk kant-en-klaar wat kan halen is dat wel zo makkelijk natuurlijk. Veel NOS-ers werken in wisselende diensten en zitten er dus niet elke avond, en eten vaak op hun werkplek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat hij altijd daar eet en de medewerkers daar hem al goed kennen enzo.
ik snap het wel. die gozer produceert iedere avond vanaf 9u een radioshow, gaat nog wat voorbereiding inzitten en hij is vrijgezel. denk dat ik het ook zou doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat hij altijd daar eet en de medewerkers daar hem al goed kennen enzo.
Oh, dat zeker. Ik heb nog steeds jeuk van dat geblèr van vanochtend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, liever Denise van Donselaar (AKA Dennis) dan Sandra van Nieuwland...
of Miss Montreal...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, liever Denise van Donselaar (AKA Dennis) dan Sandra van Nieuwland...
iig ook missy elliotquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Pizzaman - Sex On The Streets hoor ik en nu Magic Dub Cats?
Wat zat er in eigenlijk?
En nu herhalen met Freek, maar dan anders.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
Fred heeft een minderjarige Ekdom geschuurd
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 21:38:25http://t.co/JxaeZ1smCh Ho wacht.. Nog niet gaan slapen.. Want ik doe straks de Freaknacht! #3FM #ned3 #BNN reageer retweet
navondquote:
ja, ik ben ondertussen ook maar wat gaan gamenquote:
ÈW was erg lachen, Stenders was leuk met Kleisterlee bellenquote:
Oeeh van Dr Oetker?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cheese-onion. maar nu gaan we veel te ver ontopic
of Wagner, dat weet ik zo 123 nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |