Ik zat in de auto en hoorde dat "ja, da's een moeilijke vrouw, kleinkinderen blabla..."quote:
ik heb echt 0 gevoel bij Gelderlandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Gelderland is mijn provincie! Het is dat mijn moeder na Deventer wilde om te bevallen, anders was ik 100% Gelderlander
ik noem het altijd geilderlandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb echt 0 gevoel bij Gelderland
vanwege ieniminimuis?quote:
En Paul noemt het altijd Gielderlandquote:
ik geen van beiden, ben boos op zequote:
Ze bedoelden het niet zo hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik geen van beiden, ben boos op ze
een single met mijn naam erin verkoopt niet goed, dus ze bedoelen het welquote:
Op welk album staat Ieniminimuis?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een single met mijn naam erin verkoopt niet goed, dus ze bedoelen het wel
ze hebben hun single Julia in 154 verschillende vormen uitgebracht. Ipv Julia dan een andere meisjesnaam.quote:
oeh das moeilijk in de huidige tijd waar 10 jarige meisjes er al uit zien als 16.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even;
Hoe oud is ze denken jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh das moeilijk in de huidige tijd waar 10 jarige meisjes er al uit zien als 16.
Uhm dus ik gok een jaar of 12-13
ik zou ook zeggen 16, maar ik heb ook wel eens The Voice Kids gekeken en gedacht dat iemand 18 was terwijl ze 11 wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even;
Hoe oud is ze denken jullie?
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu eigenlijk gewonnen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze is 12 idd. Dat had ik haar niet gegeven hoor
.
Daarom, verlepte vrouwen met hangtietenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze is 12 idd. Dat had ik haar niet gegeven hoor
.
Een virtuele knuffel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb ik nu eigenlijk gewonnen?
ik mag voor haar hopen dat ze nog geen tieten heeft. Mss een paar spliterwten op een plankje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom, verlepte vrouwen met hangtieten
Better safe than sorry
ik wist het ook nietquote:
Nouja als je dat weet is het toch gewoon een kwestie van de nullen optellen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik wist het ook nietwist alleen dat het 100x100 meter was dus moest wel ff rekenen
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Sander doet de grap fout... het is:
Wat spreekt EEN woord Frans en is verschrikkelijk goed in bed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |