Het is mooi weer buitenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
Na 5 minuten pas een post? teh fuck guys, teh fuck?
True dat, als ik niet compost hoefde te halen, naar de bouwmarkt moest of zo collega's pendelen naar het feest had ik het ook wel gewetenquote:
Gmailquote:
Enschede is het zonnig! 8.8 graadquote:
Al twee keer iets besteld, duurt inderdaad een aantal weken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:39 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand hier ervaringen met fc moto? Zit al 3 weken te wachten op een helm, maar staat nog steeds dat het in behandeling is. Mailtjes worden ook niet op gereageerd.
Inlogcodes geven dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gmail![]()
Maar ik heb na een hevige e-mailwisseling net niks meer gehoord na m'n laatste mail. Ik denk dat hij beledigt is
quote:
Maar de Hawk GT650, het knappere zusje, is toch niet verkeerd;quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:12 schreef BlackLining het volgende:
NTV650 is weliswaar hondslelijk, maar een oerdegelijke fiets. Die zijn wel meer dan 400 waard. Die dingen gaan met gemak de klok rond.
Ach, vond hem er niet verkeerd uit zien. Ik stel dan ook niet erg hoge eisen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:12 schreef BlackLining het volgende:
NTV650 is weliswaar hondslelijk, maar een oerdegelijke fiets. Die zijn wel meer dan 400 waard. Die dingen gaan met gemak de klok rond.
Hondslelijk zeg ´iequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:12 schreef BlackLining het volgende:
Jij vindt dat mooi?quote:
Denk er wel om dat hij 70k op de klok heeft staan he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:48 schreef Yreal het volgende:
400 voor een ntv650? Moet jij hem niet pm dan zijn email maar..
boeiuuh, voor 400¤ heb je ook een tomosquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denk er wel om dat hij 70k op de klok heeft staan he.
Je moet hem dus nog wel half inrijden
Het is een motor, en daar is het wel mee gezegd. Mooi? Nee.. Hondslelijk? Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij vindt dat mooi?
Al heb je ook een Bandit S, dus qua smaak zitten er sowieso wat steekjes los![]()
Helemaal geen vervoer?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, volgende week vrijdag. Gaat een lange week worden
Metro lijn 54quote:
Die 400 krijg je er toch wel bij hè? Voor minder stap ik niet op zo'n mislukte sparta-metquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:48 schreef Yreal het volgende:
400 voor een ntv650? Moet jij hem niet pm dan zijn email maar..
Verklaar u nader...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die 400 krijg je er toch wel bij hè? Voor minder stap ik niet op zo'n mislukte sparta-met
Een ntv. Als we het uit moeten leggen is het eigenlijk al zinloos dat te doen hèquote:
Nou ja, graag. Ik wil er eentje kopen, dus hoor ik graag nu wat er.mis mee is dan achterafquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een ntv. Als we het uit moeten leggen is het eigenlijk al zinloos dat te doen hè
Kijk dan eens na een vx800quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, graag. Ik wil er eentje kopen, dus hoor ik graag nu wat er.mis mee is dan achteraf
Klinkt redelijk positiefquote:De motor heeft een aantal duidelijke pluspunten; hij heeft weinig onderhoud nodig en is daardoor een prima motor voor dagelijks gebruik. Toch heeft deze motor het nooit echt goed gedaan op de markt, wellicht omdat het model vanwege z'n relatief lage vermogen, conventionele uiterlijk en degelijke rijgedrag door het publiek als weinig opwindend werd ervaren.
Die van Anne wel hoor; 1 op 20 sowieso, en die rijdt redelijk doorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:18 schreef stinkie het volgende:
TransAlp blok. En die hebben bij mij nog nooit 1op 22 gehaald
Cynisch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:17 schreef Juicyhil het volgende:
Mooi, dat wilde ik horen
Uiterlijk maakt me echt niks uit. Zolang het mij maar kan vervoerenEn niet constant langs de kant van de weg sta. Las net ergens via Google eentje die zat op de 127000 km met een NTV. Dus dat klinkt veelbelovend.
1 op 20? Ik snap dat echt niet, met de diversion op 25kw niet truimph niet met de vx niet en nu nog niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die van Anne wel hoor; 1 op 20 sowieso, en die rijdt redelijk door
Mijn AT haalt al bijna 1 op 20
Juist dat ja!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:25 schreef BlackLining het volgende:
1:20?
Ik mag blij zijn als ik de 1:16 haal
Ik weeg er ook 100.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 op 20? Ik snap dat echt niet, met de diversion op 25kw niet truimph niet met de vx niet en nu nog niet.
Misschien toch maar eens afvallen.
In de auto haal ik wel 1:20 trouwensquote:
Maar snelweg haal je dat ook makkelijker, niet om de 5km een rotonde/kruising/verkeerslichten..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weeg er ook 100.
De AT doet gemiddeld met korte stukkies en meestal 80% vol gas maar vroeg schakelen 1 op 18 à 19, en veel snelweg doet 'ie echt 1 op 20, en dan rijd ik meestal 130 - 140, hoog scherm erop dit dat..
Klopt ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:26 schreef Yreal het volgende:
Oh juicy, jij deed zo>centrum, niet?
haal een 125, of liever een snorfiets. Snorfiets is sowieso sneller dan motor, in alle tests Amsterdam rond die ik heb gedaan.
Misschien dat jij wat gekker doet als ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar snelweg haal je dat ook makkelijker, niet om de 5km een rotonde/kruising/verkeerslichten..
Ik rijd nooit snelweg.
Als je een motor als auto gaat gebruiken, ben je echt niet goedkoper uit heur.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt ja.Ik heb altijd brommer gereden (mij zal je nooit meer op een snorfiets zien
). Maar ik wil ook gewoon vervoer voor buiten Amsterdam. En daarnaast via A10 en Piet Heintunnel ben ik er zo.
Had altijd een brommer en een auto gehad. Maar dubbele kosten, dubbel onderhoud etc.
nouwja de ring wil je ook niet op in de spits. Snorfiets wint het altijd van de motor in mijn bevindingenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt ja.Ik heb altijd brommer gereden (mij zal je nooit meer op een snorfiets zien
). Maar ik wil ook gewoon vervoer voor buiten Amsterdam. En daarnaast via A10 en Piet Heintunnel ben ik er zo.
Had altijd een brommer en een auto gehad. Maar dubbele kosten, dubbel onderhoud etc.
Die winter boeit me niet zo echt. Voor die twee/drie weken in het jaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je een motor als auto gaat gebruiken, ben je echt niet goedkoper uit heur.
En dan zit je swinters nog met sneeuw etc.
Dan neem je wel vrij?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die winter boeit me niet zo echt. Voor die twee/drie weken in het jaar.
Wel als je nog moet parkeren voor een godsvermogen per minuut in de binnenstad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je een motor als auto gaat gebruiken, ben je echt niet goedkoper uit heur.
En dan zit je swinters nog met sneeuw etc.
Deed er toen altijd een half uur over naar het werk. Toen eens een keer een dagje met de auto geweest (omdat ik me had verslapenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja de ring wil je ook niet op in de spits. Snorfiets wint het altijd van de motor in mijn bevindingen
Nee, ik woon tegenover het metrostation dus kan ook gewoon met de metro. Maar het geniet niet mijn voorkeurquote:
Wat voor einz?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:39 schreef Yreal het volgende:
Ik had nog bijna een nieuwe z750 gekocht vanavond
Ja oke ik bedoelde woon/werk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel als je nog moet parkeren voor een godsvermogen per minuut in de binnenstad.
Moet je niet doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:39 schreef Yreal het volgende:
Ik had nog bijna een nieuwe z750 gekocht vanavond
Heeft je werk geen eigen parkeer plaats?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Deed er toen altijd een half uur over naar het werk. Toen eens een keer een dagje met de auto geweest (omdat ik me had verslapen). Was er binnen 10 minuten. Maar wel 15 euro armer voor parkeergeld.
Neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft je werk geen eigen parkeer plaats?
Dan mag ik twee motoren gaan kopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:41 schreef BlackLining het volgende:
Als het 10 minuten is kun je al helemaal beter een snorfiets pakken.
Zo'n 650cc blok loopt niet warm hoor in die tijd. En steeds van die korte ritjes is er niet goed voor. En dan zit je nog met dat pak de hele tijd.. Ik zou het wel weten. Mooi 50, hooguit 125 cc als WW-verkeer het enige doel is.
Ik niet. Ik kon geen huis vinden met mijn budget in Amsterdam 3,5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef BlackLining het volgende:
Wie gaat er dan ook vrijwillig in Amsterdam wonen
Ja, maar ik moet een paar dagen in de week ook weleens Amsterdam uit. Daarvoor is het gewoon niet fijn. Met 125cc op de A2 rijden geeft me niet echt een veilig gevoelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef Yreal het volgende:
Xt125/250 of Duke 125/200/390. Lijkt mij prachtig in de Amsterdamse binnenstad
deze man snapt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef BlackLining het volgende:
Wie gaat er dan ook vrijwillig in Amsterdam wonen
onzin, 650 is zatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet een paar dagen in de week ook weleens Amsterdam uit. Daarvoor is het gewoon niet fijn. Met 125cc op de A2 rijden geeft me niet echt een veilig gevoelDat had ik sowieso al niet met een 650 cc.
Broodje kip-kerrie?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:58 schreef Geerd het volgende:
Waarom zeg ik altijd ja als ze vragen om sambal, godver.
Ik vind die rode warm zat wil niet weten wat die gele doen met je anus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
If gele; then hot.![]()
If rode, then [ afbeelding ]
Dit. 650cc zal afhankelijk van de cilinderopstelling een top rond de 200 hebben en in minder dan 4 seconden aan de 100 zitten. Snel zat om te kunnen ontsnappen aan mongolide koekblikkers. Als je dat niet veilig vindt gaat een 1200 cc'er ook niet helpen.quote:
Er is nog wat ergers dan rode sambal?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
If gele; then hot.![]()
If rode, then [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er is nog wat ergers dan rode sambal?
quote:
Eigenlijk alle standaard slijtage meuk. en een distributie ketting die zo goed als vast zit...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar wat was er nou mis met je Fazer dan?
Edit: Die Z750 is toch vergelijkbaar met de er-6n? Dat is een vrij kleine motor..
Z750 is ook een naked bike, in dat opzicht is ie vergelijkbaar met de ER-6n. Verder niet echt, de ER-6 kan ik niet normaal op zitten met m'n lengte, de Z750 welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar wat was er nou mis met je Fazer dan?
Edit: Die Z750 is toch vergelijkbaar met de er-6n? Dat is een vrij kleine motor..
Waarom ´bijna´?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ie dan niet meer iedere dag een andere motor hier kan posten die die bijna gekocht had
We hebben er iniddels al een paar gezien jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ie dan niet meer iedere dag een andere motor hier kan posten die die bijna gekocht had
Aurland tunnelquote:
Ff ketting smeren als je over bentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Kutweer![]()
En ik moet de brommert vandaag in de stalling hebben, dus ik moet wel door dit takkeweer.
ja ik had dus gehoopt dat ik niet meer met die 25kw ellende zou zitten als ik voor een nieuwe motor ging en dus gewoon een f800gs kon gaan halen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We hebben er iniddels al een paar gezien ja![]()
Wel opvallend dat het nu ineens van een low-budget allroad naar een nagelnieuwe Z750 gaatEen Z is wel een mooie brommer, dus ik snap de verleiding wel, maar ik snap nu effe niet meer waar hij naar op zoek is
jawel, maar die distributiekettingspanner (dinges) zit bijna helemaal vast, remschijven waren 5000km terug al toe aan vervangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef BlackLining het volgende:
35 mag je nu he. Met 25kW fietsen was het nog altijd zo dat de 25kW versies duurder waren dan de volvermogen. Maar een beetje leuke 600cc'er is al minstens 50kW helaas.
Maar rijdt de Fazer uberhaupt niet meer dan?
Mijn snorfiets heeft lekke banden, de brommer een ketting met 10 cm speling op de ketting en amper voorremschoentjes over, andere brommer heeft mijn ex verkocht en ik raak net mijn fietssleutels kwijt...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:
Die distributieketting gaat bij mij eerdaags ook sneuvelen hoor. Spanner heeft nog twee tandjes, dan is het afgelopen.. Maar zo lang je nog vervoer hebt is het al minder kut natuurlijk.
Doe mij zoiets maar. Fel roodquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Rood man, dat is niks... Ducati's horen rood
Erg mooi. Maar op de tenere is het niks imoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe mij zoiets maar. Fel rood
[ afbeelding ]
Wat een gedrochtquote:
blijkbaar, als je al een ntv650 overweegtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat een gedrocht![]()
Maar goed, ik heb dan ook blijkbaar geen smaak
dat blijktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Een Z750 valt ook niet bepaald onder 25/35Kw, en toch had je hem bijna gekauft; ik snap hem nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja ik had dus gehoopt dat ik niet meer met die 25kw ellende zou zitten als ik voor een nieuwe motor ging en dus gewoon een f800gs kon gaan halen...
maarja, zoveel geld heb ik momenteel niet. Een eurotje of 6-8000 moet wel kunnen, maar ik zie nou heel veel motoren die het niet zijn...
En ik kan GVD dus nergens op proefrijden.
Tenere in het rood is idd geen porem, ding hoort zwart, of grijs, of misschien blauw, vind ik ook niet echt lilluk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat een gedrocht![]()
Idd, daar lijkt het wel op; koop een NTV, en zeg op dezelfde dag dat een Tenere niet mooi is... ik zeg: bril kope?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
blijkbaar, als je al een ntv650 overweegt
Meer als, ik val er nog onder, en zo'n kawa is dan vrij makkelijk te begrenzenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Z750 valt ook niet bepaald onder 25/35Kw, en toch had je hem bijna gekauft; ik snap hem niet![]()
de lokale toko weet dat dan weer net wel. Bovendien zou ik mij daar echt niet gemakkelijk bij voelen.quote:En proefrijden moet je gewoon lekker toch doen. Die kerel weet toch niet da je een beperkt rbw hebt?
quote:[..]
Tenere in het rood is idd geen porem, ding hoort zwart, of grijs, of misschien blauw, vind ik ook niet echt lilluk.
[..]
[..]
Idd, daar lijkt het wel op; koop een NTV, en zeg op dezelfde dag dat een Tenere niet mooi is... ik zeg: bril kope?
Malossi stickers jongequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar alles met strepen erop is nog sneller
Geldt dat niet voor 75% van de motoren? volgens mij is alles te begrenzen; kun je gewoon je F800 rijden, en op het uur U ruk je gewoon die begrenzing eruitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meer als, ik val er nog onder, en zo'n kawa is dan vrij makkelijk te begrenzen
[..]
de lokale toko weet dat dan weer net wel. Bovendien zou ik mij daar echt niet gemakkelijk bij voelen.
[..]
Neh, ik vind die van Sala eigenlijk het mooist, maja, ik ben ook wel een beetje fan van grijs en zwartquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dit ook wel een mooie kleur voor een Tenere
[ afbeelding ]
Geen enkele dealer gaat je een motor mee geven als jij geen rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor 75% van de motoren? volgens mij is alles te begrenzen; kun je gewoon je F800 rijden, en op het uur U ruk je gewoon die begrenzing eruit![]()
Als jij serieus interesse hebt om een motor te kopen valt er best wel een mouw aan dat proefrijden te passen denk ik
[..]
Neh, ik vind die van Sala eigenlijk het mooist, maja, ik ben ook wel een beetje fan van grijs en zwart
Niet geschoten...quote:
De lokale toko wil in ieder geval niet eens meewerken aan een testbank begrenzingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet geschoten...ik had het op zeker geprobeerd
Ja maar goed...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:18 schreef BlackLining het volgende:
Er zijn meer toko's toch.
Testbank begrenzing kan tegenwoordig ook op kenteken gezet worden trouwens.
Voor hen 10 anderenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
De lokale toko wil in ieder geval niet eens meewerken aan een testbank begrenzing
Koop mijn AT; ik doe niet moeilijk over begrenzenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar goed...
Ik moet gewoon iets eenvoudigs hebben, dat wel gewoon groot is en niet al te traag...
Schuift dat? pics?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop mijn AT; ik doe niet moeilijk over begrenzen
doe de mp add eens linken danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
In mijn FoBo, en al tig hier in de diverse topics.
oh ik dacht dat je hem echt van de hand deedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
Is er niet, maar alles is te koop voor de goede prijs.
Eej, als ik ergens sta en iemand biedt me genoeg geld, mag hij gewoon weg hoor. Het is niet dat ik er vanaf wil ofzo, maar overal valt over te praten. Ik hoef niet zo krap te kijken, en er is genoeg leuks te koopquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je hem echt van de hand deed
kan zo'n pagina nog trager laden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:52 schreef Anne het volgende:
http://www.bsemotorcycle.com/cp.php?pid=22
1099 nieuw.
wel zuinig en past een helm inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, maar die is lelijk, traag en klein
Flauw ding, maar als het is wat je wilt; kopuh! effe begrensd rijden en daarna full prut.. wat let je?quote:
Wat ik wil is een GS, maar die kan ik niet betalen en ik heb toch vervoer nodigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flauw ding, maar als het is wat je wilt; kopuh! effe begrensd rijden en daarna full prut.. wat let je?
We zitten al weken, zo niet maanden te kijken naar 1001 suggesties en dingen die je vindt, en nog steeds heb je niks
tzr 50quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef BlackLining het volgende:
Is dit niet iets?
http://www.yamaha-motor.e(...)omfietsen/tzr50.aspx
GS500 dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ik wil is een GS, maar die kan ik niet betalen en ik heb toch vervoer nodig
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Anne het volgende:
Pagina is in ieder geval sneller, dan dat jij een motor koopt.
het probleem is ook mijn lengte. Als ik 1,75 was had ik het wel geweten, dan stond er nu een xt voor de deur.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef JK het volgende:
Ik heb 2kW meer dan een GS500 en dat is bepaald geen brommer.
Niet over verbazen, ze zijn allemaal stom, dom en blind.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer verbaasde zich weer eens aan de hoeveelheid automobilisten die zonder dimlicht reden met dit weer.
Om even aan te geven hoe extreem het isquote:
Dat werd mij tijdens mijn eerste rijles ook ingepeperd jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef JK het volgende:
[..]
Niet over verbazen, ze zijn allemaal stom, dom en blind.
Dat werd maar weer eens bewezen idd. Na het 10e hok op 4 wielen zonder licht heb ik er maar geen aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef JK het volgende:
[..]
Niet over verbazen, ze zijn allemaal stom, dom en blind.
Ik durf te beweren dat mijn brommertje meer zitruimte biedt als een GS, en dan bedoel ik véél meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ik wil is een GS, maar die kan ik niet betalen en ik heb toch vervoer nodig
kan jouw brommertje op 35kw?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat mijn brommertje meer zitruimte biedt als een GS, en dan bedoel ik véél meer
Als jij nou gewoon even een stukje been afhakt en aan mij geeft, zijn er twee problemen opgelost.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om even aan te geven hoe extreem het is
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Anne het volgende:
Pagina is in ieder geval sneller, dan dat jij een motor koopt.
Goed, dealquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even een stukje been afhakt en aan mij geeft, zijn er twee problemen opgelost.
Xt660z is niet veel beter, xtz660 is niet echt te vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:06 schreef JK het volgende:
Yreal, die had je idd gestuurd via DM. Was die XT660Z nou ook niets dan? Of ook niet te vinden?
Of gewoon toch met een lening zo'n XTZ660 kopen... of jezelf hoereren en van dat geld zo'n XTZ kopen.
Nee, wil je het nog één keer uit leggen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed, deal![]()
Maar snap je mijn probleem een beetje...?
Ik lang, jappen kort. Jappen ontwerpen motoren voor kleine mensjes. Ik lang. Ik zie eruit als een debielquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, wil je het nog één keer uit leggen?
Ligt dat ook aan je lengte?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lang, jappen kort. Jappen ontwerpen motoren voor kleine mensjes. Ik lang. Ik zie eruit als een debiel
Ja dat zeg ik net, die zien er niet veel beter uit dan zo'n xt, maar ze zouden wel kunnen ! XT660z zijn de nieuwe hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef JK het volgende:
Yreal, Motoport Uithoorn en Goedhart Motoren hebben 2e handsjes.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!quote:
Geef ik voor je kop ook, moet je hem wel zelf uitbenenquote:
nou nouquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef ik voor je kop ook, moet je hem wel zelf uitbenen![]()
Neem een Varadero!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lang, jappen kort. Jappen ontwerpen motoren voor kleine mensjes. Ik lang. Ik zie eruit als een debiel
Sorry, ik haal ze door elkaar. Vannacht weinig geslapen en de hele dag druk geweest, ben een beetje moe.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, die zien er niet veel beter uit dan zo'n xt, maar ze zouden wel kunnen ! XT660z zijn de nieuwe he
Vooral breedte en lengte doet het hem. En stoppen is geen optie, anders kom ik nergens...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:15 schreef JK het volgende:
[..]
Sorry, ik haal ze door elkaar. Vannacht weinig geslapen en de hele dag druk geweest, ben een beetje moe.
En verhogen dmv wat onderdelen, ook vast al naar gekeken? Ik denk dat je anders gewoon moet stoppen met motorrijden, tot je genoeg geld hebt voor een hele hoge motor.
quote:
Choppers zijn gayquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef JK het volgende:
Custom/chopper met een enorm brede tank en forward controls dan?
En aandelen Schelpquote:
Ontkenningsfasequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
En deze dan? Deze moet elke man passen;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat rijdt vast heerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
Er is hier in de buurt iemand met een s1000rr op 25kw
liever een tank die eruit ziet als een vrow dan een vrouw die eruit ziet als een tankquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot je wilt sporten met een Fiat uno bij het verkeerslichtquote:
Doet mij altijd denken aan van die brommers die eruit zien als een superbike. Lekker voorover op je 49cc, doen alsof je 300 gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot je wilt sporten met een Fiat uno bij het verkeerslicht
die gastjes rijden tenminste nog schakelbrommerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken aan van die brommers die eruit zien als een superbike. Lekker voorover op je 49cc, doen alsof je 300 gaat
Scheelde op mijn Dapp altijd wel 10 km/u; rechtop deed ie 110, en plat 120quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken aan van die brommers die eruit zien als een superbike. Lekker voorover op je 49cc, doen alsof je 300 gaat
mijn fazer doet net 140 manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scheelde op mijn Dapp altijd wel 10 km/u; rechtop deed ie 110, en plat 120
Interesseert me niks, het ziet er gewoon triest uit. Ja, je gaat 300 per uur.. en ga nu maar weer het fietspad op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
die gastjes rijden tenminste nog schakelbrommerbovendien gaan die dingen soms harder dan een 25kw bak
knnen dar ook kisten op?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Interesseert me niks, het ziet er gewoon triest uit. Ja, je gaat 300 per uur.. en ga nu maar weer het fietspad op.
[ afbeelding ]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGHEEEEEEEEEEEEEEEEENG
beter danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Interesseert me niks, het ziet er gewoon triest uit. Ja, je gaat 300 per uur.. en ga nu maar weer het fietspad op.
[ afbeelding ]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGHEEEEEEEEEEEEEEEEENG
Én kun je stiekum op een 175cc rijden zonder dat het opvaltquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, op zo'n scooter pretendeer je tenminste geen motorrijder te wezen.
he sala, zo'n xt660z is wel redelijk boomproof als ik mensen mag geloven, toch? Moet er toch maar eens op gaan rijden denk ik zo.quote:
Ik rij soms ook op een scootertjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
We hebben ook onderstaand topic voor de liefhebbers heur.
PTA / Bromfietsen & Snorfietsen topic #4 - Op naar het voorjaar
geen idee ik probeer bomen te ontwijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
he sala, zo'n xt660z is wel redelijk boomproof als ik mensen mag geloven, toch? Moet er toch maar eens op gaan rijden denk ik zo.
En kwa onderhoud?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen idee ik probeer bomen te ontwijken
heb dat ding net een half jaar. Enige onderhoud want ik zelf heb moeten doen isketting spannen/smeen en banden op spanning brengenquote:
had je hem helemaal nieuw gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb dat ding net een half jaar. Enige onderhoud want ik zelf heb moeten doen isketting spannen/smeen en banden op spanning brengen
jusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
had je hem helemaal nieuw gekocht eigenlijk?
Alleen de kleurstelling was oud.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
had je hem helemaal nieuw gekocht eigenlijk?
deze kleurstelling was nieuw voor 2012 en alleen voor niet abs versie. Model is bijna onveranderd... is dus eerder nieuwe kleurstelling op oud model dan andersomquote:
Anders ga je even serieus erop inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze kleurstelling was nieuw voor 2012 en alleen voor niet abs versie. Model is bijna onveranderd... is dus eerder nieuwe kleurstelling op oud model dan andersom
Gevoelig puntje gevondenquote:
Ik moest effe doorzoeken; de meeste hebben die KTM plastic zooi erop..quote:
Die kisten die je erbij ken krijgen zijn 9 vd 10 keer rotzooi. Meen nog toen Sala ging proefrijden op de Ten, zaten van die standaard Yamaha kisten op. Je kon die dingen met 1 vinger naar binnen duwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moest effe doorzoeken; de meeste hebben die KTM plastic zooi erop..
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan wel de Adventure nemen he, niet met die babywieltjes![]()
[ afbeelding ]
ja maar dat was gewoon alu decoratie op tupperwaredozenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kisten die je erbij ken krijgen zijn 9 vd 10 keer rotzooi. Meen nog toen Sala ging proefrijden op de Ten, zaten van die standaard Yamaha kisten op. Je kon die dingen met 1 vinger naar binnen duwen
Heb het meer over heel de kist. Die dingen hadden plastic mountings, en dan alleen boven en vooraan. Achter kon je dus gewoon de kist naar binnen duwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar dat was gewoon alu decoratie op tupperwaredozen
Toch vreemd dat ze die witte niet meer hadden, je zou toch verwachten dat die populair is dus dat je een grotere oplage hebt.quote:
tja 2011 kleurstelling he....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze die witte niet meer hadden, je zou toch verwachten dat die populair is dus dat je een grotere oplage hebt.
Stond er toen ook zoéén bij de Motoport bij m'n folks in de buurt inderdaad. Laatste keer dat ik er langs ging (vorige maand) was'ie pas verkocht.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto van je fiets. Met je Alp.
Met een choppert ben je verplicht te poetsen he?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Ging ik net posten
[ afbeelding ]
Dit is mn zx6r 636 uit 2002
Flink wat zooi eraan veranderd en staat nu inmiddels te koop.
Als ik die verkocht heb ga ik een custom choppertje kopen. Dit omdat ik een fiets zoek die ik wel lekker buiten kan laten staan (minder mooi moet houden) en omdat ik nu te snel teveel boetes heb omdat ik me zelf niet in bedwang kan houden
moet dat kosten dan? Tevens, zie dmquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Ging ik net posten
[ afbeelding ]
Dit is mn zx6r 636 uit 2002
Flink wat zooi eraan veranderd en staat nu inmiddels te koop.
Als ik die verkocht heb ga ik een custom choppertje kopen. Dit omdat ik een fiets zoek die ik wel lekker buiten kan laten staan (minder mooi moet houden) en omdat ik nu te snel teveel boetes heb omdat ik me zelf niet in bedwang kan houden
Ik poets niksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met een choppert ben je verplicht te poetsen he?
Mooie fiets verder!![]()
Ratbike!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik poets niksheb ik al genoeg voor de komende 10 jaar met deze gedaan
Wil een matzwarte met zn weinig mogelijk chroom
55.000 staat op het klokje, zou zomaar klokje rond kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Supahwat hebtie gelopen onderhand?
Mwoh, er staan er wel meer met dergelijk kilometrage online. Hoe lang hebbie 'm nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
55.000 staat op het klokje, zou zomaar klokje rond kunnen zijn hoor
Motor moet kosten ; wat de gek er voor geeft. Zit +- 1500eur werk in en heb hem gekocht voor 3500 toen.quote:
Ik heb hem nu 7 jaar, was en is nog steeds mijn eerste fiets.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, er staan er wel meer met dergelijk kilometrage online. Hoe lang hebbie 'm nu?
Mooi manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 7 jaar, was en is nog steeds mijn eerste fiets.
Ik ben er een beetje gek op..![]()
Heb er vaak over nagedacht om de Alp in te ruilen voor een Twin of Varadero, maar dit is zo'n lekker gooi en smijt fietsje. Alleen af en toe zou ik willen dat er net iets meer vermogen op die achterwiel zit. Maar eigenlijk is de Alp ook geen fiets om er 120+ mee te rijden, dus tja...keuzes keuzes.quote:
Ik hoef zelf ook nooit zo vaak harder dan 120, dus ik vind het wel prima. Op reis ook een heerlijke fiets.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heb er vaak over nagedacht om de Alp in te ruilen voor een Twin of Varadero, maar dit is zo'n lekker gooi en smijt fietsje. Alleen af en toe zou ik willen dat er net iets meer vermogen op die achterwiel zit. Maar eigenlijk is de Alp ook geen fiets om er 120+ mee te rijden, dus tja...keuzes keuzes.
PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #10quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Jimbo het volgende:
Gaan de leute in dit topic ook wel eens met zn allen rijden ?
Op een sjoppert is het ook gewoon slim om een pak aan te trekkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Jimbo het volgende:
Tot die tijd staat ie niet in de weg, rijd dr nog met veel plezier op. Hij is me alleen te veel werk en heb geen zin om constant mn pak aan te trekken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een sjoppert is het ook gewoon slim om een pak aan te trekkenSlim is het wel idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben het dragen van beschermende kleding zo zat. Op zn chopper rijd ik toch veeel rustiger, nu zit ik constant hard te rijden en schuin te hangen
Maar ja, slim is t niet echt... vind t wel chiller
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
ook als je rechtop door de bocht gaat schuurt nog steeds al het vel van je botten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slim is het wel idd.
Maar ik ben het dragen van beschermende kleding zo zat. Op zn chopper rijd ik toch veeel rustiger, nu zit ik constant hard te rijden en schuin te hangen
nog een paar posts, dan kun je je uitlevenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:58 schreef Dekatria het volgende:
Wordt weer eens tijd die OP bij te werken volgens mij
Ik las kevlar jas en leren jeansquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ook als je rechtop door de bocht gaat schuurt nog steeds al het vel van je botten.
Haal een kevlar jeans en leren jas
Vorig jaar een gebroken ketting gehad die tussen mijn achterbrug sloeg @ 50Kmh, slip was een meter of 40 denk ik, op de nsleweg was dat raspen geworden, moet je toch niet aan denken met je spijkerbroekie en gympies... het gaat nét over die ene keer dat je die meuk nodig hebt, en Murphy is an @sshole.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slim is het wel idd.
ik ben ook geen heilig boontje. Naar het station sowieso niet maar als ik serieus wil rijden gaat altijd het volle pak aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik las kevlar jas en leren jeans
wou al iets posten in de trend van 'toch wel zonder kontstukken '
Maar ben nu te laat
Maarja, ik vind t relaxed gewoon snel de motor te pakken. in de tuin zetten en bam, gelijk weg.
Zo, hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Vorig jaar een gebroken ketting gehad die tussen mijn achterbrug sloeg @ 50Kmh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |