Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik ben op zoek naar hardloopkleding en heb een leuke set (jack, shirt en tights) gevonden die me aanspreekt, ook de prijs is prima (beduidend lager dan in een normale winkel!). Echter, hoe doen jullie dat met het bepalen van de maat? Ik ben altijd een beetje bang dat ik de verkeerde maat bestel, zeker van een onbekend merk. Zijn er bepaalde manieren om kledingmaat te achterhalen, o.i.d?
Dat probleem heb ik zelfs met passen in de winkel.
Als een short bijv een maatje te groot is, gaat het dan schuren tussen je benen? En bij die ene maat kleiner niet?
Nee klopt, is ook stom. Maar ik heb wel even gepast. Want elk merk heeft zijn eigen maten en je weet nooit of iets past. En dan zit het "los", maar hoe "los" is "té los"??
Dus het ging er eigenlijk om dat ik überhaupt niet weet hoe ik de juiste maat kies.
Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef Cherryblossom het volgende: Nee klopt, is ook stom. Maar ik heb wel even gepast. Want elk merk heeft zijn eigen maten en je weet nooit of iets past. En dan zit het "los", maar hoe "los" is "té los"??
Dus het ging er eigenlijk om dat ik überhaupt niet weet hoe ik de juiste maat kies.
Als jij vindt dat het lekker zit, heb je de goede maat te pakken. Zo ingewikkeld is het niet.
Net als mijn vriendin met boodschappen, spullen kopen omdat ze in de aanbieding zijn maar die je normaal niet gebruikt... Dat schiet lekker op inderdaad..
Als jij vindt dat het lekker zit, heb je de goede maat te pakken. Zo ingewikkeld is het niet.
Dat, als het past, dan is het je maat. Dat je VINDT dat het te groot is omdat er een getalletje op staat waar je niet vrolijk van wordt doet daar niets aan af. Dus dan past het gewoon en is het niet te groot en koop je dus geen kleding die 'te groot' is.
Hoewel ik gisterochtend al gelopen had, ben ik net nog een keer gegaan omdat het zo lekker zonnig was buiten, heerlijk in kort, kort. Moest onderweg heel even stoppen om een foto te maken
Op vrijdag 8 maart 2013 15:03 schreef Shravani het volgende: Hoewel ik gisterochtend al gelopen had, ben ik net nog een keer gegaan omdat het zo lekker zonnig was buiten, heerlijk in kort, kort. Moest onderweg heel even stoppen om een foto te maken
Op vrijdag 8 maart 2013 15:03 schreef Shravani het volgende: Hoewel ik gisterochtend al gelopen had, ben ik net nog een keer gegaan omdat het zo lekker zonnig was buiten, heerlijk in kort, kort. Moest onderweg heel even stoppen om een foto te maken