SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* quittequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, nu staan Aldo en ik kiet
Rat ben je ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rat ben je ook.
Ratjes zijn liev!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekken.
Dat was omdat er iemand anders bij was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.
Magnetronkoffie?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, waar een bak koffie wel niet goed voor is!
Kom jij in je surfpak komende meet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was omdat er iemand anders bij was.
Nah denk het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Hoe is 't eigenlijk met Twi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Graag, komende keer als ik je zie verwacht ik een broekloze Faxie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Het web surfen doet ie wel in z'n badjasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfen
Trek jij je broek dan ook uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag, komende keer als ik je zie verwacht ik een broekloze Faxie.
Ik in mijn bioscoopbroekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het web surfen doet ie wel in z'n badjas![]()
Boefje ben ik toch he, hihihiihih.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.
Das ook mijn favo standjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die thuis behoorlijk onderdrukt is door zijn vriendin.
Ik zie het ja. Maar jij doet aan lapohunten. Het is hier elke dag hetzelfde feestje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
Lapohunten is hetzelfde als Shotgunquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar jij doet aan lapohunten. Het is hier elke dag hetzelfde feestje.
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?quote:
Ik draag nooit rokjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek jij je broek dan ook uit?Of doe je een rokje aan?
Maar wel met badjas?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah. Maar 't schijnt dat ik zonder broek kom
Alles kan!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?
SHOTGUN vanavond.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lapohunten is hetzelfde als Shotgun![]()
feestje in je broek
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?
Het apparaat dat zorgt dat die broek niet kan afzakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het apparaat dat zorgt dat die broek niet kan afzakken
Ze heeft me al in mijn onderbroek gezien, op zich.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.
Wil je zo graag naast mijn versnellingspook zitten ja?quote:
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.quote:
Hoe, wat, waarom.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft me al in mijn onderbroek gezien, op zich.
hoezo loop je alleen op sneakers?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.
Altijd nog beter dan hoge hakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo loop je alleen op sneakers?
Toen ik opstond om wat te drinken te pakken voor de webcam.quote:
kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik opstond om wat te drinken te pakken voor de webcam.
Ik wil jou wel op hakken zien hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.
Was jij ook niet bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren
Hakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben gewoon de enige die (hoge!) hakken niet mooi vind
Alleen op de wereld!![]()
Ik zit vanavond niet naast jou.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je zo graag naast mijn versnellingspook zitten ja?
Wat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan hoge hakken
Die bewuste avond waren we maar 2 online.quote:
Omdat sneakers.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo loop je alleen op sneakers?
Dat telt niet hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik opstond om wat te drinken te pakken voor de webcam.
damn, ik ben ook nooit bij de goeie momenten aanwezigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die bewuste avond waren we maar 2 online.
Niet jij, niet Myr, niet Twi.
Ja als je er niet op kan lopen, oke. Maar hoge hakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd niet van hoge hakken (vooral als ze er niet op kunnen lopen), mag dat?
Ja maar niet in de winter of het moet speciaal zijn.quote:
daar worden de vrouwen -nog- langer van en ze zijn al zo langquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja als je er niet op kan lopen, oke. Maar hoge hakken.
Wat boeien die voeten en rug nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
daar worden de vrouwen -nog- langer van en ze zijn al zo lang
En buiten dat vind ik hoge hakken gewoon lelijk...geen idee waarom eigenlijk. Vind het gewoon ondingen. Zijn ook nog eens slecht voor je voeten en je rug enzo
Lol, met hakken ben ik 1.75. Mooi juist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
daar worden de vrouwen -nog- langer van en ze zijn al zo lang
En buiten dat vind ik hoge hakken gewoon lelijk...geen idee waarom eigenlijk. Vind het gewoon ondingen. Zijn ook nog eens slecht voor je voeten en je rug enzo
Nou, een mooie vrouwenrug is ook niets mis mee. Die kun je lekker masseren!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeien die voeten en rug nouBillen en kuiten ja
![]()
Ow, dan lijkt het me helemaal beter om dat eerst eens te doen.quote:
Dat komt er.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
damn, ik ben ook nooit bij de goeie momenten aanwezig
Komt er nog een vervolg?
Rugquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeien die voeten en rug nouBillen en kuiten ja
![]()
Geloof me, dat wil je niet.quote:
Dan moet je dat maar eens gaan regelen, jongeman.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, dan lijkt het me helemaal beter om dat eerst eens te doen.
Ik vind kleine vrouwen juist schattigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, met hakken ben ik 1.75. Mooi juist.
Ze zijn niet zo heel slecht voor je voeten en rug, paar uur per dag is juist goed voor je houding, maar dan wissel ik het af met ballerina's.
Vrouwenruggen zijn zo aanraakbaar...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Een vrouwenrug.Zo'n jurk met een hele lage rug.
Supermooi.
Dat was ook het plan, jongedame.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar eens gaan regelen, jongeman.
Houd me op de hoogte van alle vorderingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ook het plan, jongedame.
Zie dm.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd me op de hoogte van alle vorderingen.
Onder de rivier?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al in Rotterdam. Maar weer naar het zuiden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rotterdam is toch een ghetto?
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ga ik onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, niet dat het veel uitmaakt, ik zit toch veel liever in Amsterdam![]()
sowieso Rotterdam > Amsterdamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik onthouden
Naja, niet dat het veel uitmaakt, ik zit toch veel liever in Amsterdam
Er is hoop!quote:Vooruitzichten lange termijn
vrijdag 15 maart tot en met vrijdag 22 maart
Aanvankelijk grote kans op een wisselvallig en koud weertype. De temperaturen liggen ruim beneden het langjarig gemiddelde, met lichte vorst in de nachten. Later in de periode neemt de kans op zachter weer geleidelijk toe.
Dat accent is zo'n beetje aan het uitsterven. Tegenwoordig zit Amsterdam vol hipstersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso Rotterdam > Amsterdam
Alleen dat Amsterdamse accent al
Amsterdamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat accent is zo'n beetje aan het uitsterven. Tegenwoordig zit Amsterdam vol hipsters
Maar Amsterdam!
Neerslagkans dit weekend wel 80% en 90%. Ik hoop dat de lanparty dit weekend wel doorgaat. Want andersquote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso Rotterdam > Amsterdam
Alleen dat Amsterdamse accent al
Kans op lanparty is 50% hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neerslagkans dit weekend wel 80% en 90%. Ik hoop dat de lanparty dit weekend wel doorgaat. Want anders
Rotterdam ook hoor. Ik was vorige week in de Doelen daar, en tering zoveel hipsters heb ik nog nooit bij elkaar gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat accent is zo'n beetje aan het uitsterven. Tegenwoordig zit Amsterdam vol hipsters
Maar Amsterdam!
Uitroeien die handel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rotterdam ook hoor. Ik was vorige week in de Doelen daar, en tering zoveel hipsters heb ik nog nooit bij elkaar gezien
Dat is mooier dan Parijsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef miiijjj maaarAmmmmsterdammmm
Neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pics van het meisje!!! (alleen ter goedkeuring uiteraard)
Mag ook in DM
Jawel!quote:
Oh. Nou ja, fijn dat je zo ver vooruit kijktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, het is nog eerder een soort van trouwjurk/ galajurk dan zomaar.![]()
geen idee, met een collega of zo? Je had eerder toch iemand op het oog? of is dat voorbij?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Met wie moet ik seks hebben dan?
Dudequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Ik houd ze verder priveeee
En ook gelijk pics van hoe ze slaapt, dat levert vaak mooie plaatjes op!
Nouja je hebt er geen last van verder. Kwestie van tijd voordat ze weer ergens anders hip gaan doen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier 0%, maar dat ben ik wel gewend![]()
quote:
50%, je hebt het wel of je hebt het nietquote:
Haha, man. Dat is al maanden geleden. Ze vindt mij niet leuk, dus daar gebeurt niks.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
geen idee, met een collega of zo? Je had eerder toch iemand op het oog? of is dat voorbij?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
50%, je hebt het wel of je hebt het niet.
50quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
50%, je hebt het wel of je hebt het niet.
Pandapuntenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
I know that feeling, bro
Dat wordt nog een panda voor m'n pandapuntenbank
YOU GOT IT, OH BABY YOU GOT IT.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het geeft niet als je de grap niet snapt.
Damn...jammer om te horen Kaneel. Ik was daarvan niet op de hoogte (eigen schuld wel).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, man. Dat is al maanden geleden. Ze vindt mij niet leuk, dus daar gebeurt niks.
Heeft ze dat nou ook gezegd, of heb je zelf die conclusie getrokken? ...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, man. Dat is al maanden geleden. Ze vindt mij niet leuk, dus daar gebeurt niks.
Hee!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee!
Ik vind die hele term zo onzinnig, opschepmodus voor mensen die een keer geneukt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Owja, ik was even vergeten dat je weg was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn...jammer om te horen Kaneel. Ik was daarvan niet op de hoogte (eigen schuld wel).
Ik weet wie ze wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ze dat nou ook gezegd, of heb je zelf die conclusie getrokken? ...
Heb je nou al met je vriendin de teller op 0 kunnen zetten?quote:
Ja, mensen die niet zonder seks kunnenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind die hele term zo onzinnig, opschepmodus voor mensen die een keer geneukt hebben.
De panda's hier zijn zich weer aardig aan het voortplanten ondertussenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind die hele term zo onzinnig, opschepmodus voor mensen die een keer geneukt hebben.
sowieso, mensenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet zonder seks kunnen
He bah, klotequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik was even vergeten dat je weg was.
[..]
Ik weet wie ze wel leuk vindt.
Hm mensen in een relatie tellen toch sowieso niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb je nou al met je vriendin de teller op 0 kunnen zetten?
Euhm welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm mensen in een relatie tellen toch sowieso niet?
Dat zeg ik niet...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet zonder seks kunnen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
De panda's hier zijn zich weer aardig aan het voortplanten ondertussenDat heb ik weer, geile panda's
Link dan want er staat niks over op op de site die ik heb gevondenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Euhm wel
Lees de site maar eens goed door
Ach, het deed me niet zo veel als ik had gedacht.quote:
We kijken gewoon verder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, fuck it
Naja, je bent niet de enige heur
ER WORDEN AFKORTINGEN GEBRUIKT EN IK WEET OM WIE HET GAAT! IK BEN IN DE LOOP!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Jij was nog wel zo een hosselbaas alles. Ben je nog niet bij L langsgeweest?
Faxie had een date?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet...
Mensen gebruiken het om op te scheppen.
[..]. Jij was nog wel zo een hosselbaas alles. Ben je nog niet bij L langsgeweest?
Precies, volgens pandapunt.nl wordt er geen verschil gemaakt tussen mensen in een relatie of nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link dan want er staat niks over op op de site die ik heb gevonden.
Andere Lquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ER WORDEN AFKORTINGEN GEBRUIKT EN IK WEET OM WIE HET GAAT! IK BEN IN DE LOOP!
Ow oke maar ik hou er niet van om te vermelden hoeveel punten ik van wat hebquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, volgens pandapunt.nl wordt er geen verschil gemaakt tussen mensen in een relatie of niet
ergo, You are screwed
Nee, geeneen. Ik kom niemand tegen in het dagelijks leven (al gaat daar wel verandering in komen zodra het weer wat warmer wordt).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kijken gewoon verder.
Ja, jij had een vrouw op het oog?
Jij leeft ECHT onder een steen hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben je van je grootse verzameling pandapunten af nu?
Dus je dacht op 0 te staan, en krijgt er nu weer een hele bak bij?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow oke maar ik hou er niet van om te vermelden hoeveel punten ik van wat heb.
Het mag gewoon hoor, alles staat hier veilig anoniem op het internetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow oke maar ik hou er niet van om te vermelden hoeveel punten ik van wat heb.
Nog een andere? Niet degene die jij en fax beiden op fb hebben?quote:
Je gaat sporten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, geeneen. Ik kom niemand tegen in het dagelijks leven (al gaat daar wel verandering in komen zodra het weer wat warmer wordt).
Nee, ik ga binnenkort weer met vrijwilligerswerk beginnen en wil ook binnenkort weer naar een 'soort ontmoetingsplek' gaanquote:
Dat heb ik nooit beweerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet...
Mensen gebruiken het om op te scheppen.
Ik hou wijselijk mijn mond. Ik was al duidelijk zat dat ik trolde toen ik zei dat ik een slecht seksleven hadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Dus je dacht op 0 te staan, en krijgt er nu weer een hele bak bij?
Uhu, het is ook niet dat redelijk wat mensen hier mij inmiddels hebben gezien buiten FOK! omquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het mag gewoon hoor, alles staat hier veilig anoniem op het internet
Je hebt de juiste in gedacht, die L van fb jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een andere? Niet degene die jij en fax beiden op fb hebben?
Dat mag faxie zelf doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb een tijdje fokloos geleefd, dus ja
Maar vertel!!![]()
Hm waarom hou je haar niet warm dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd![]()
Nee nog niet. Wie weet gaat het ook niet meer door, wie weet volgende week al. Tja ligt allemaal op een laag pitje.
Lolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ER WORDEN AFKORTINGEN GEBRUIKT EN IK WEET OM WIE HET GAAT! IK BEN IN DE LOOP!
Ik mag niets vertellen want dan worden ze boos op mequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie had een date?
Faxie, vertel!
Ben je van je grootse verzameling pandapunten af nu?
Ow ze zitten in het topic?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niets vertellen want dan worden ze boos op me
Geen seks is dan ook geen slecht sekslevenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond. Ik was al duidelijk zat dat ik trolde toen ik zei dat ik een slecht seksleven had.
[..]
Uhu, het is ook niet dat redelijk wat mensen hier mij inmiddels hebben gezien buiten FOK! om.
[..]
Je hebt de juiste in gedacht, die L van fb ja. Die zou hij nog hosselen in februari
.
O ik was jou allang alweer vergeten hoor, dus aan mij kan je het wel kwijt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, het is ook niet dat redelijk wat mensen hier mij inmiddels hebben gezien buiten FOK! om.
Klinkt wel apart, een ontmoetingsplek. Maar succes!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ga binnenkort weer met vrijwilligerswerk beginnen en wil ook binnenkort weer naar een 'soort ontmoetingsplek' gaan
Dan kom ik weer wat meer mensen tegen, ik heb een probleem met naar buiten gaan
Tsssk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt de juiste in gedacht, die L van fb ja. Die zou hij nog hosselen in februari
.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een andere? Niet degene die jij en fax beiden op fb hebben?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Geen seks is dan ook geen slecht seksleven
De L van kaneel. Verwarrend wel. Laten we Kaneels L vervolgens Li noemen en jouw L dus Laquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Andere L ? ... Uhm wie zou die ene L dan moeten zijn?
Tsja, nu weet ik nog niet of ik de nieuwe recordhouder ben of niet -_-quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
O ik was jou allang alweer vergeten hoor, dus aan mij kan je het wel kwijt!En waarom ben je geinteresseerd of hoeveel punten ik heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon, sociale interesse in de medemens tonen enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En waarom ben je geinteresseerd of hoeveel punten ik heb?
Hebben we het dan over Fera of over mijn collega?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De L van kaneel. Verwarrend wel. Laten we Kaneels L vervolgens Li noemen en jouw L dus La. Heb je die natte La al gehad?
Nouja kon een paar keer niet, toen kwam carnaval ertussen, en daarna had ik m'n redenen om zelf even geen contact op te nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat mag faxie zelf doen.
[..]
Hm waarom hou je haar niet warm dan?
Ik overdrijfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt wel apart, een ontmoetingsplek. Maar succes!
[..]
Tsssk.
[..]
Wacht, wat?
Natte Laquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
De L van kaneel. Verwarrend wel. Laten we Kaneels L vervolgens Li noemen en jouw L dus La. Heb je die natte La al gehad?
Sowieso een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso zou ik niet weten of ik m'n vriendin zou vertellen dat ik op fok zit. Fok is toch wel een soort digitaal online dagboek voor me geworden
Nou oke, ik ben de recordhouder niet meer. Zit nu op 2 puntjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, nu weet ik nog niet of ik de nieuwe recordhouder ben of niet -_-
O wacht, ik weet het weer!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Natte La
Maar die Li zag er wel leuk uit enzo jaMaar bro's before ho's he
Dan ben ik nu recordhouder hiep hoiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou oke, ik ben de recordhouder niet meer. Zit nu op 2 puntjes.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik nu recordhouder hiep hoi___!!
Alsof jij niet veel te oud bent voor Li.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Natte La
Maar die Li zag er wel leuk uit enzo jaMaar bro's before ho's he
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij niet veel te oud bent voor Li.
Een knappe deerne.quote:
Ik denk ook dat ze je snel als stalker ziet als je zo contact met haar opneemt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Stom ook, toen ik een jaar of 20 was kwam ik vooral vrouwen van rond de 26-27 tegen, en nu ben ik zelf bijna 30 en kom ik vooral vrouwen van rond de 20 tegen
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een knappe deerne.
[..]
Ik denk ook dat ze je snel als stalker ziet als je zo contact met haar opneemt.
Ik kom ook weinig vrouwen van van mijn eigen leeftijd tegen. Opvallend wel.
Waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk ook dat ze je snel als stalker ziet als je zo contact met haar opneemt.
Ik kom ook weinig vrouwen van van mijn eigen leeftijd tegen. Opvallend wel.
Ik heb geen idee wie jij denkt dat het is, mijn beste Aldo.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij denkt dat het is, mijn beste Aldo.
Milkaquote:
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet, want er wordt nog steeds niet geneukt
Collega, Fera is Feraquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het dan over Fera of over mijn collega?
Ah kanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja kon een paar keer niet, toen kwam carnaval ertussen, en daarna had ik m'n redenen om zelf even geen contact op te nemen, en sowieso nog wat twijfels gehad of dit allemaal wel m'n ding is. En ze heeft het zelf ook wel druk zat volgens mij.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, dan worden ze boos
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, fijn dat je zo ver vooruit kijkt
alleen de handjes danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
ahw kom maar bij mij voor een knuffel schatjes.
En als jullie zachte handjes hebben.. nou wie weet word het dan nog een leuke avond.
NOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Mag het soms ook over iets gaan waar je iets niet van weet?
Je bent zelf gek.quote:
Ja heb m'n schoonheidsslaapje nodig hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf gozer, het is 2 uur in de middag!![]()
in je badjas?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heb m'n schoonheidsslaapje nodig hoor
Grote mond dicht, dame.quote:
quote:
Kutzooiquote:
Moet je je maar niet als zo'n (typisch Rotterdamse) asobak gedragenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Kutzooi![]()
helemaal uitgefoeterd door zo'n gast die mijn was al in de droger had gestopt omdat ik mijn was een uur na mijn tijd in de machine had gelaten![]()
JAAA, HOE KUN JE DAT NOU DOEN, FOCKING ASOCIAAL!!
Ik was het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je je maar niet als zo'n (typisch Rotterdamse) asobak gedragen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dingen vergeten heb ik patent op ja?
Anders moet je nablijven.quote:
Wat is UB?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Dat is waarschijnlijk een andere planeet.
Eentje waar Aldo wel scoort.
Ik moet nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
ik moet echt nog voor 1 dingetje naar de winkel
Ja ik mag morgen ook weerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen
En de afwas
Een vaatwasser staat hoog op mijn verlanglijstje!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik mag morgen ook weermaar dan ga ik met de auto
Daar heb ik kinderen voor
Ohnee een vaatwasser
Moet je zonder condoom neuken, dan komen ze vanzelf (na een tijdje)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook kinderen om mijn huishoudelijke taken te doen.
kopen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook kinderen om mijn huishoudelijke taken te doen.
Zelf maken is gratisquote:
Jaja, 5 jaar investeren en hopen dat ze zich daarna zelf kunnen redden. Nee, dan koop ik er liever 1.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je zonder condoom neuken, dan komen ze vanzelf (na een tijdje)
Noem je prijsquote:
Jij mag ze wel een keertje lenenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, 5 jaar investeren en hopen dat ze zich daarna zelf kunnen redden. Nee, dan koop ik er liever 1.
[..]
Noem je prijs.
Klinkt goed, hoe zijn ze klustechnisch? Ik moet nog wat fixen en stel het steeds uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schoonmaken, was vouwen en afwassen
Ze zijn heel goed in dingen slopenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoe zijn ze klustechnisch? Ik moet nog wat fixen en stel het steeds uit.
Hm slopen, dan kan ik ze wel meesjouwen naar mijn zusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed in dingen slopen
Als het gefixed moet worden dan zou ik je aanraden om het gewoon zelf te doen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog even naar de winkel voor dat ene ding
vergeet de batterijen niet anders trilt het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog even naar de winkel voor dat ene ding
En vergeet dan andere ding nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
vergeet de batterijen niet anders trilt het niet
Muahahahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maar jij verdient hetLuilak dat je bent
Namen zonder hoofdletterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet mijn naam met maar wie let daar nou op.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
vergeet de batterijen niet anders trilt het niet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg het maar, je bent ze vergeten he.
Ik haal ze wel uit de ABquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg het maar, je bent ze vergeten he.
Echt dat kan alleen in die regioquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Echt mijn schoonmoeder
Ze zijn een nieuwe CV aan het plaatsen hier. Staat die jongen rustig zijn koffie te drinken, vraagt ze: Ben jij een turk of een mocro
Echt hoor
Hij: het laatste.
Ja ik hoor het aan je stem, turken praten anders
Hij keek echt zo van
Holy shit!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Echt mijn schoonmoeder
Ze zijn een nieuwe CV aan het plaatsen hier. Staat die jongen rustig zijn koffie te drinken, vraagt ze: Ben jij een turk of een mocro
Echt hoor
Hij: het laatste.
Ja ik hoor het aan je stem, turken praten anders
Hij keek echt zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |