SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* quittequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, nu staan Aldo en ik kiet
Rat ben je ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rat ben je ook.
Ratjes zijn liev!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekken.
Dat was omdat er iemand anders bij was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.
Magnetronkoffie?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, waar een bak koffie wel niet goed voor is!
Kom jij in je surfpak komende meet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was omdat er iemand anders bij was.
Nah denk het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Hoe is 't eigenlijk met Twi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Graag, komende keer als ik je zie verwacht ik een broekloze Faxie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Het web surfen doet ie wel in z'n badjasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfen
Trek jij je broek dan ook uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag, komende keer als ik je zie verwacht ik een broekloze Faxie.
Ik in mijn bioscoopbroekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het web surfen doet ie wel in z'n badjas![]()
Boefje ben ik toch he, hihihiihih.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.
Das ook mijn favo standjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die thuis behoorlijk onderdrukt is door zijn vriendin.
Ik zie het ja. Maar jij doet aan lapohunten. Het is hier elke dag hetzelfde feestje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
Lapohunten is hetzelfde als Shotgunquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar jij doet aan lapohunten. Het is hier elke dag hetzelfde feestje.
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?quote:
Ik draag nooit rokjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek jij je broek dan ook uit?Of doe je een rokje aan?
Maar wel met badjas?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah. Maar 't schijnt dat ik zonder broek kom
Alles kan!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?
SHOTGUN vanavond.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lapohunten is hetzelfde als Shotgun![]()
feestje in je broek
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?
Het apparaat dat zorgt dat die broek niet kan afzakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het apparaat dat zorgt dat die broek niet kan afzakken
Ze heeft me al in mijn onderbroek gezien, op zich.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.
Wil je zo graag naast mijn versnellingspook zitten ja?quote:
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.quote:
Hoe, wat, waarom.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft me al in mijn onderbroek gezien, op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |