SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* quittequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, nu staan Aldo en ik kiet
Rat ben je ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rat ben je ook.
Ratjes zijn liev!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekken.
Dat was omdat er iemand anders bij was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.
Magnetronkoffie?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, waar een bak koffie wel niet goed voor is!
Kom jij in je surfpak komende meet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was omdat er iemand anders bij was.
Nah denk het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Hoe is 't eigenlijk met Twi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Graag, komende keer als ik je zie verwacht ik een broekloze Faxie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Het web surfen doet ie wel in z'n badjasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfen
Trek jij je broek dan ook uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag, komende keer als ik je zie verwacht ik een broekloze Faxie.
Ik in mijn bioscoopbroekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het web surfen doet ie wel in z'n badjas![]()
Boefje ben ik toch he, hihihiihih.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.
Das ook mijn favo standjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die thuis behoorlijk onderdrukt is door zijn vriendin.
Ik zie het ja. Maar jij doet aan lapohunten. Het is hier elke dag hetzelfde feestje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
Lapohunten is hetzelfde als Shotgunquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar jij doet aan lapohunten. Het is hier elke dag hetzelfde feestje.
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?quote:
Ik draag nooit rokjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek jij je broek dan ook uit?Of doe je een rokje aan?
Maar wel met badjas?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah. Maar 't schijnt dat ik zonder broek kom
Alles kan!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?
SHOTGUN vanavond.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lapohunten is hetzelfde als Shotgun![]()
feestje in je broek
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gelijk broekloos aan komen zetten dan? Of wel?
Het apparaat dat zorgt dat die broek niet kan afzakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het apparaat dat zorgt dat die broek niet kan afzakken
Ze heeft me al in mijn onderbroek gezien, op zich.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder je broek zit natuurlijk.
Wil je zo graag naast mijn versnellingspook zitten ja?quote:
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.quote:
Hoe, wat, waarom.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft me al in mijn onderbroek gezien, op zich.
hoezo loop je alleen op sneakers?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.
Altijd nog beter dan hoge hakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo loop je alleen op sneakers?
Toen ik opstond om wat te drinken te pakken voor de webcam.quote:
kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik opstond om wat te drinken te pakken voor de webcam.
Ik wil jou wel op hakken zien hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag wel jurkjes, maar alleen in de zomer. Want dan kan ik het wel maken om gewoon sneakers onder een jurkje te dragen. Anders weet ik niet hoe ik een jurkje moet dragen, ik loop alleen op sneakers.
Was jij ook niet bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren
Hakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben gewoon de enige die (hoge!) hakken niet mooi vind
Alleen op de wereld!![]()
Ik zit vanavond niet naast jou.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je zo graag naast mijn versnellingspook zitten ja?
Wat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan hoge hakken
Die bewuste avond waren we maar 2 online.quote:
Omdat sneakers.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo loop je alleen op sneakers?
Dat telt niet hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik opstond om wat te drinken te pakken voor de webcam.
damn, ik ben ook nooit bij de goeie momenten aanwezigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die bewuste avond waren we maar 2 online.
Niet jij, niet Myr, niet Twi.
Ja als je er niet op kan lopen, oke. Maar hoge hakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd niet van hoge hakken (vooral als ze er niet op kunnen lopen), mag dat?
Ja maar niet in de winter of het moet speciaal zijn.quote:
daar worden de vrouwen -nog- langer van en ze zijn al zo langquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja als je er niet op kan lopen, oke. Maar hoge hakken.
Wat boeien die voeten en rug nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
daar worden de vrouwen -nog- langer van en ze zijn al zo lang
En buiten dat vind ik hoge hakken gewoon lelijk...geen idee waarom eigenlijk. Vind het gewoon ondingen. Zijn ook nog eens slecht voor je voeten en je rug enzo
Lol, met hakken ben ik 1.75. Mooi juist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
daar worden de vrouwen -nog- langer van en ze zijn al zo lang
En buiten dat vind ik hoge hakken gewoon lelijk...geen idee waarom eigenlijk. Vind het gewoon ondingen. Zijn ook nog eens slecht voor je voeten en je rug enzo
Nou, een mooie vrouwenrug is ook niets mis mee. Die kun je lekker masseren!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeien die voeten en rug nouBillen en kuiten ja
![]()
Ow, dan lijkt het me helemaal beter om dat eerst eens te doen.quote:
Dat komt er.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
damn, ik ben ook nooit bij de goeie momenten aanwezig
Komt er nog een vervolg?
Rugquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeien die voeten en rug nouBillen en kuiten ja
![]()
Geloof me, dat wil je niet.quote:
Dan moet je dat maar eens gaan regelen, jongeman.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, dan lijkt het me helemaal beter om dat eerst eens te doen.
Ik vind kleine vrouwen juist schattigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, met hakken ben ik 1.75. Mooi juist.
Ze zijn niet zo heel slecht voor je voeten en rug, paar uur per dag is juist goed voor je houding, maar dan wissel ik het af met ballerina's.
Vrouwenruggen zijn zo aanraakbaar...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Een vrouwenrug.Zo'n jurk met een hele lage rug.
Supermooi.
Dat was ook het plan, jongedame.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar eens gaan regelen, jongeman.
Houd me op de hoogte van alle vorderingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ook het plan, jongedame.
Zie dm.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd me op de hoogte van alle vorderingen.
Onder de rivier?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al in Rotterdam. Maar weer naar het zuiden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rotterdam is toch een ghetto?
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ga ik onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, niet dat het veel uitmaakt, ik zit toch veel liever in Amsterdam![]()
sowieso Rotterdam > Amsterdamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik onthouden
Naja, niet dat het veel uitmaakt, ik zit toch veel liever in Amsterdam
Er is hoop!quote:Vooruitzichten lange termijn
vrijdag 15 maart tot en met vrijdag 22 maart
Aanvankelijk grote kans op een wisselvallig en koud weertype. De temperaturen liggen ruim beneden het langjarig gemiddelde, met lichte vorst in de nachten. Later in de periode neemt de kans op zachter weer geleidelijk toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |