SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* quittequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, nu staan Aldo en ik kiet
Rat ben je ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Je mag niet kapen![]()
TammiiiiiiiKoffie kaapt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rat ben je ook.
Ratjes zijn liev!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij je maar afvragen wanneer hij hem uit zou trekken.
Dat was omdat er iemand anders bij was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst heb je je broek heel de avond aangehouden, Kaneel. Godverdomme.
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog aangeboden dat die best wel uit mocht.
Magnetronkoffie?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, waar een bak koffie wel niet goed voor is!
Kom jij in je surfpak komende meet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar eens uittrekken voor jou?
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was omdat er iemand anders bij was.
Nah denk het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Hoe is 't eigenlijk met Twi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te worden van twi.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doel, schurk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
He bah, daar moet hij nog in surfenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij in je surfpak komende meet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |