SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierConfidence through competence![]()
http://www.nytimes.com/20(...)1&_r=1&smid=tw-share
Weet niet of dit al voorbij is gekomen, interessante long-read over het ontwikkelen van verslavend eten zoals hier net werd besproken.![]()
Het is nog best lastig om aan je macro's te komen binnen je kcal limiet.
Ik heb nu rust
k/e/v 40/40/20
219/260/60 @ 2500
en actief
269/260/60 @ 2710
Rust kom ik eigelijk 31g kh te kort en heb ik een overschot van 10g vet en actief heb ik weer 9g kh te veel en 10g eiwitten te weinig
Zal dit veel uitmaken of maak ik me zorgen om niks?![]()
Sorry hoor, maar dat is echt kruimelneuken (letterlijk!)
Dan eet je maar wat vet minder en eet je een banaantje meer, probleem opgelost.Confidence through competence![]()
Oeps, zat nog te typen waardoor ik niet zag dat het topic dicht was.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er was laatst een stuk op de BBC hierover en uit testen bleek dat 20% van de mensen die ze getest hadden niet of nauwelijks gevoelig waren voor sporten. In de zin van bloedlevels verbeteren. Een arts had een workout van 3 minuten per week gemaakt, waarbij iemand drie keer per week 1 minuut zich helemaal de tering fietst, je moet dus wel echt alles geven, bij de testpersoon (die dus ook ongevoelig was voor langdurig trainen) was na 3 maanden (geloof ik) zijn bloedsuikerspiegel een enorm stuk verbeterd.![]()
Mja, lastig te zeggen. Heb ook veel studies gezien dat regelmatig trainen op extreem lage intensiteit (lees: wandelingetje) dat dat wel helpt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:59 schreef Snakey het volgende:
Oeps, zat nog te typen waardoor ik niet zag dat het topic dicht was.
[..]
Intensief (maar verstandig) trainen helpt sowieso.Confidence through competence![]()
Ok bedankt, die vetten komen eigelijk maar uit 2 bronnen, melk en eieren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor, maar dat is echt kruimelneuken (letterlijk!)
Dan eet je maar wat vet minder en eet je een banaantje meer, probleem opgelost.
Iemand trouwens ervaring met contactgrill? Ga er denk ik maar 1 kopen voor de biefstuk en kipfilet![]()
Ik weet geen nummers meer uit mijn hoofd, maar het was een behoorlijk grote groep mensen die ze teste. Uiteraard lieten ze de test met de 'three minutes workout' maar van 1 persoon zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, lastig te zeggen. Heb ook veel studies gezien dat regelmatig trainen op extreem lage intensiteit (lees: wandelingetje) dat dat wel helpt.
Intensief (maar verstandig) trainen helpt sowieso.
Ik moet er trouwens bij zeggen dat zijn bloedsuikerspiegel een stuk beter was, het effect op zijn te hoge cholestorol was nihil.![]()
Koop magere melk ipv halfvolle - eet een banaantje - probleem opgelost.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ok bedankt, die vetten komen eigelijk maar uit 2 bronnen, melk en eieren.
Iemand trouwens ervaring met contactgrill? Ga er denk ik maar 1 kopen voor de biefstuk en kipfiletConfidence through competence![]()
zo nauwkeurig komt het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb nu rust
k/e/v 40/40/20
219/260/60 @ 2500
en actief
269/260/60 @ 2710
Rust kom ik eigelijk 31g kh te kort en heb ik een overschot van 10g vet en actief heb ik weer 9g kh te veel en 10g eiwitten te weinig
Zal dit veel uitmaken of maak ik me zorgen om niks?![]()
ik kom altijd heel gauw vetten te kort als ik niet die 2L volle melk d'r in heb zitten buiten een bulk om![]()
dat is op 55%K/30%V/15%E zit![]()
Ik denk dat dit een stuk goedkoper is, en even effectief.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ok bedankt, die vetten komen eigelijk maar uit 2 bronnen, melk en eieren.
Iemand trouwens ervaring met contactgrill? Ga er denk ik maar 1 kopen voor de biefstuk en kipfilet![]()
![]()
Kwam net als tip voor hard gainers olijfolie shotjes tegen. Drie shotjes op een dag, totaal iets van 100g zit je op 900 cal aan gezonde vetten. Makkelijk zoveel extra calorien lijkt me geweldig, maar dan schiet de verhouding macro's wel meteen helemaal naar de vetten. Op zich is olijfolie wel goed voor je. Iemand hier wel eens iets van gehoord? Kan mij namelijk toch niet voorstellen dat dit echt goed is."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Als je op het podium staat, maakt het mss wel uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb nu rust
k/e/v 40/40/20
219/260/60 @ 2500
en actief
269/260/60 @ 2710
Zal dit veel uitmaken of maak ik me zorgen om niks?
Ik maak me qua eten over maar heel weinig dingen zorgen en de resultaten gaan (over een langere periode bezien) nog steeds verrekte goedDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
lol.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk als ik zoiets zie.
idd. en dan te bedenken dat ze bijv. ook hele kalkoenen frituren.![]()
wordt al misselijk als ik daar aan denk.![]()
Behalve verhoogde kans op diarree zie ik weinig acute problemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef ssebass het volgende:
Kwam net als tip voor hard gainers olijfolie shotjes tegen. Drie shotjes op een dag, totaal iets van 100g zit je op 900 cal aan gezonde vetten. Makkelijk zoveel extra calorien lijkt me geweldig, maar dan schiet de verhouding macro's wel meteen helemaal naar de vetten. Op zich is olijfolie wel goed voor je. Iemand hier wel eens iets van gehoord? Kan mij namelijk toch niet voorstellen dat dit echt goed is.
Maar het drinken van olijfolie staat een beetje gelijk aan het eten van suiker of whey: waarom niet je macro's uit echt voedsel halen, met de bijbehorende lading micronutrienten?Confidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
idd. en dan te bedenken dat ze bijv. ook hele kalkoenen frituren.![]()
wordt al misselijk als ik daar aan denk.
Confidence through competence![]()
Keken ze naar glucosespiegel of geglycolyseerd haemoglobine. Dit laatste is een veel betere maat, geeft namelijk een beeld van de gemiddelde bloedsuikerwaarde Hb1Ac (over iets van 2 maanden) itt een momentopname die veel te afhankelijk is van wat je net daarvoor hebt gedaan (bewogen, gegeten etc).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet geen nummers meer uit mijn hoofd, maar het was een behoorlijk grote groep mensen die ze teste. Uiteraard lieten ze de test met de 'three minutes workout' maar van 1 persoon zien.
Ik moet er trouwens bij zeggen dat zijn bloedsuikerspiegel een stuk beter was, het effect op zijn te hoge cholestorol was nihil.
[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 08-03-2013 12:15:39 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)e-oats/ingredienten/quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet iemand hoeveel Kh er hier in zitten per 100g?
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/Confidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Behalve verhoogde kans op diarree zie ik weinig acute problemen.
Maar het drinken van olijfolie staat een beetje gelijk aan het eten van suiker of whey: waarom niet je macro's uit echt voedsel halen, met de bijbehorende lading micronutrienten?![]()
ik corrigeer bijna dagelijks m'n vetten met 20ml olijfolie en 20ml raapzaadolie
beter dat ik daar wat aan doe idd.![]()
Bedankt, kwam er net zelf ook achter dat ze een ingredienten tab haddenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)e-oats/ingredienten/![]()
Ingrediėntenquote:
Inhoud: 1000 gram
Per dosering: 30 gram
Aantal doseringen per verpakking: 33
Smaak: Neutraal
Samenstelling per 100 gram:
Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram
Voedingsvezels 10 gram
Samenstelling per 30 gram