Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef MolFan het volgende:
Dat hij zelf op dat idee kwam in die trein met dat geld dat was werkelijk geniaal
Hij heeft het zelf gezegd dus waarom niet? Jij denkt werkelijk dat niets van een mol af kan komen?quote:
Dat kan best hoor.quote:
Jij keek ook RTL Boulevardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:44 schreef Pino112 het volgende:
Weet niet of het al ergens stond, maar Kees heeft wel een kleine vergoeding gekregen voor het Mol spelen.
Het zou mooi zijn als de vergoeding een inverse functie is van de potgrotte, dus bv 10% van (40k-pot). Zodat hoe beter de mol molt, hoe meer diegene verdient.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij keek ook RTL Boulevard
Wel goed dat ze het vroegen trouwens, want ik vroeg me dat ook al af.
Ja voor deze ene keer keek ik, vanwege WIDMquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij keek ook RTL Boulevard
Wel goed dat ze het vroegen trouwens, want ik vroeg me dat ook al af.
De kandidaten maken allemaal kans op de pot van (dit jaar) rond de 17.000 euro en hebben daarna gratis verblijf (eten/drinken/reis etc.) die krijgen daar volgens mij geen geld voor. De mol kan geen enkele aanspraak maken op de pot, dus is het logisch(er) om hem wel een vergoeding te geven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:28 schreef MolFan het volgende:
Lijkt mij ook vrij logisch dat de mol (en de kandidaten overigens ook) een vergoeding krijgen aangezien je toch 2-3 weken niet kan werken etc.
Jawel ze krijgen allemaal een vergoeding soort onkostenvergoeding. Kan ook niet anders he. Er zitten zangers/acteurs etcetera bij die dan 2-3 weken niets verdienen. Zal niet veel zijn denk ik maar dit is al wel in eerdere seizoenen uitgelegd hoe dat precies zat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:47 schreef Operc het volgende:
[..]
De kandidaten maken allemaal kans op de pot van (dit jaar) rond de 17.000 euro en hebben daarna gratis verblijf (eten/drinken/reis etc.) die krijgen daar volgens mij geen geld voor. De mol kan geen enkele aanspraak maken op de pot, dus is het logisch(er) om hem wel een vergoeding te geven.
Bron?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel ze krijgen allemaal een vergoeding soort onkostenvergoeding. Kan ook niet anders he. Er zitten zangers/acteurs etcetera bij die dan 2-3 weken niets verdienen. Zal niet veel zijn denk ik maar dit is al wel in eerdere seizoenen uitgelegd hoe dat precies zat.
Eerdere seizoenen en ook vrij logisch of denk je werkelijk dat een artiest die het hele jaar volgeboekt is dief is van zijn eigen portemonnee?quote:
Geen bron dus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eerdere seizoenen en ook vrij logisch of denk je werkelijk dat een artiest die het hele jaar volgeboekt is dief is van zijn eigen portemonnee?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Geen bron dus?
En in principe is meedoen aan dit soort programma's ook prima zet marketingtechnisch gezien. Dus ze verdienen er sowieso aan.
Dat doet ze vaker haar hond meenemen..Dat deed ze de vorige keer bij de moltalk ook toen zij de gast was.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Google:
http://www.wetenschap24.n(...)ie-mens-en-hond.html
Dat wat hont is? Is dat een nieuw woord ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Weten sommige mensen serieus nog niet dat het hont is?
Soms zijn die honden er ook alleen om te waarschuwen als er iets mis gaat. Die kunnen dingen ruiken. Epilepsie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja. Maar waar helpt die dan mee? Dingen oppakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |