abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123810557
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef n8n het volgende:

[..]

Energieprobleem oplossen en je hebt in elk land een standbeeld
Ik zag vandaag wel iets over supercapacitors. Even zoeken.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 22:19:58 ]
pi_124083390
Samsung doet Apple uiteraard na. Zo ook te zien aan de patenten die Apple al had vastgelegd en Samsung sommige functies / onderdelen namaakt met een persoonlijk tintje.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:44:08 #78
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_124083462
Fact:
-alle oordopjes lijken op elkaar
-alle touchscreentelefoons lijken op elkaar
-alle TV's lijken op elkaar
-alle auto's lijken op elkaar

In alle branches is dat geaccepteerd, behalve de branche van de langharige hippies, daar moeten er rechtzaken over gevoerd worden.
censuur :O
pi_124083475
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef n8n het volgende:

[..]

Energieprobleem oplossen en je hebt in elk land een standbeeld
Ik denk dat je eerder je grafkist te pakken hebt, als ze je lichaam kunnen vinden.
Er zijn verhalen dat er al eerder mensen waren met hele goede ideeën aangaande (bijna) gratis ongelimiteerd energie, maar die opeens op onverklaarbare wijze hun dood vonden.
People assume too much.
pi_124083487
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:20 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wist je dat Dieter Rams, designer van deze Braun producten, het juist een eer vindt dat Jonathan Ive, designer van Apple, zijn producten als inspiratie heeft gebruikt?
Sommige designers zijn trots op hun werk en om te zien dat designfeatures worden overgenomen, maar een groot gedeelte van de bedrijfsjuristen bij apple heeft alleen maar werk vanwege het feit dat men alles wil en kan patenteren wat bij veel designfeatures gewoon nergens meer over gaat.
pi_124083532
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Fact:
-alle oordopjes lijken op elkaar
-alle touchscreentelefoons lijken op elkaar
-alle TV's lijken op elkaar
-alle auto's lijken op elkaar

In alle branches is dat geaccepteerd, behalve de branche van de langharige hippies, daar moeten er rechtzaken over gevoerd worden.
Ook tussen automerken en andere merken zijn dit soort rechtszaken. Het enige verschil is dat de rechtszaken tussen mobiele telefoonfabrikanten in het nieuws komen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 06:56:25 #82
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_124239248
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ook tussen automerken en andere merken zijn dit soort rechtszaken. Het enige verschil is dat de rechtszaken tussen mobiele telefoonfabrikanten in het nieuws komen.
bron
pi_124261785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mwah, misschien dat samsung idd af en toe wat design kenmerken heeft nagemaakt.

Ondertussen streven ze apple al ver voorbij qua innovatie. (ik begrijp dat kan ook een kwestie van smaak zijn)

Meer functies, groter scherm, meer mogelijkheden.

Apple blijft eigenlijk nagenoeg hetzelfde.
Ook de software updates zijn zo antiek als het maar kan.

Plus uiteraard het genaai van een iphone5 dat exact bij release 210 dollar aan materiaal erin had zitten.
En dan dik 700 euro vragen ervoor. :')
Nee de dev kosten konden echt niet zo hoog liggen, bijna niks veranderd immers.

Nou hebben alle producenten daar wel een handje naar, maar geen enkel bedrijf weet de "fans" zo uit te melken als apple.
Serieus??? Worden die ondingen echt voor maar $210 gemaakt??? _O- _O- 8)7 :W Bron?
pi_124261906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef overflow- het volgende:

[..]

Serieus??? Worden die ondingen echt voor maar $210 gemaakt??? _O- _O- 8)7 :W Bron?
zal even kijken of ik de bron nog kan vinden.
Was op basis van iemand die zo'n ding uitelkaar had gehaald vanaf dag 1.
Zo'n techsite geloof ik, maar beloof niet dat ik het zo snel nog kan vinden.

Edit ; okay dit is 1 van de meer bekendere sites en ik had het verkeerd, geen 210 dollar maar 168 dollar. :')

http://www.geek.com/artic(...)-be-167-50-20120914/
pi_124275468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

zal even kijken of ik de bron nog kan vinden.
Was op basis van iemand die zo'n ding uitelkaar had gehaald vanaf dag 1.
Zo'n techsite geloof ik, maar beloof niet dat ik het zo snel nog kan vinden.

Edit ; okay dit is 1 van de meer bekendere sites en ik had het verkeerd, geen 210 dollar maar 168 dollar. :')

http://www.geek.com/artic(...)-be-167-50-20120914/
Mijn god ik kom niet meer bij _O- _O- Mocht iemand ooit nog eens arrogant lopen te doen over z'n iPhone dan duw ik dit onder z'n neus:

pi_124275588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef overflow- het volgende:

[..]

Mijn god ik kom niet meer bij _O- _O- Mocht iemand ooit nog eens arrogant lopen te doen over z'n iPhone dan duw ik dit onder z'n neus:

[ afbeelding ]
En jij denkt dat een Samsung S4 of Sony Xperia Z, die in dezelfde prijsklasse zitten, voor veel meer worden gemaakt?
pi_124276018
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je rekent daarbij niet mee de ontwikkelkosten en de kosten van de behuizing waar ze speciaal machines voor hebben ontworpen om die te maken (de randen van de iphone 5)

mja apple maakt idd wel de meeste winst in vergelijking met de rest
pi_124276931
Ja.
Because you know i'm all about that ass
pi_124277713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:24 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je rekent daarbij niet mee de ontwikkelkosten en de kosten van de behuizing waar ze speciaal machines voor hebben ontworpen om die te maken (de randen van de iphone 5)

mja apple maakt idd wel de meeste winst in vergelijking met de rest
Toch wel knap als ze met de minste productiekosten toch de beste telefoon kunnen maken. _O_
pi_124280953
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe zijn die prijzen in dat tabelletje dan weer bepaald?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_124282055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 06:59 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hoe zijn die prijzen in dat tabelletje dan weer bepaald?
Op zich is dat niet moeilijk.
Pricesheets van bedrijven nalopen, plus veel van dit soort techanalisten hebben natuurlijk enige ervaring hoeveel een schermpje of sdram stickje kost.

Het is dan ook een estimate.
Maar daar zullen ze niet ver naast zitten.
  woensdag 20 maart 2013 @ 08:57:58 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124282200
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn god, ik kom niet meer bij, de domheid van zo'n post _O-. Van die flippies die denken dat hun telefoon van titanium is met een kern van verrijkt uranium.

Nouw, me samzung is egt wel feel durdur om te makke!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_124282788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn god, ik kom niet meer bij, de domheid van zo'n post _O-. Van die flippies die denken dat hun telefoon van titanium is met een kern van verrijkt uranium.

samsung is nog goedkoper. ( qua onderdelen, plastic enz)
Because you know i'm all about that ass
pi_124282915
quote:

[..]

:|W

Het gaat erom dat je voor een iPhone 5 700,- betaalt. Vind je dat niet een beetje veel van het goede???
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:38:25 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124282956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:36 schreef overflow- het volgende:

[..]

:|W

Het gaat erom dat je voor een iPhone 5 700,- betaalt. Vind je dat niet een beetje veel van het goede???
Galaxy 4 kost 699. En nu?

Alles wat je koopt is te duur als je gaat kijken wat de onderdelen kosten. Dan koop je het niet :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_124284164
Apple kopieert ook, zij hebben rechthoeken en schermen niet uitgevonden. Ze zouden aangeklaagd moeten worden :(
It's not too late to change your hikikomori ways!
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:12:53 #97
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124289612
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124291126
quote:

[..]

Galaxy S4 is wel 244$ dus echt wel veel meer hoor. :{w
pi_124292141
Ja, Samsung kopieert Apple. Is dat erg? Ja en nee. Wat er goed aan is is dat bedrijven worden gedwongen om te innoveren om zo uit te steken boven de rest wat Apple de afgelopen ±10 jaar een paar keer goed heeft gedaan. Samsung borduurt voort op de hype die Apple creëert, en weet daar zeer goed geld aan te verdienen. Zelf nemen ze echter niet hele grote risico's of zetten ècht nieuwe producten neer.
Ik heb bij Apple altijd meer het idee dat er een product ontworpen wordt voor de consument tot in alle details, en ze er dan hoge prijs aanhangen, waar bij andere electronicagiganten het meer een geval is van onderdelen assembleren, wat ervoor programmeren zodat het kan wat de gebruiker in ieder geval wil, en dat allemaal zo goedkoop en snel mogelijk.(een beetje overdreven natuurlijk) Oude principes worden wat verbeterd hier en daar om zo een nieuw product neer te zetten wat in de ogen van de consument beter lijkt door wat cijfertjes en een duur benoemde techniek, wat eigenlijk geen hol uitmaakt voor de gebruikservaring. En die gebruikservaring, dat is waar het uiteindelijk allemaal om gaat. Je kan wel zeggen dat Apple gesloten is en dit en dat, maar dat maakt voor het gros van de gebruikers geen ruk uit, die willen dat hun menu soepel scrollt en niet vastloopt.
En als je toch het geld hebt, wat houd je tegen?
I'm the motherfucking baboon
pi_124373734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:03 schreef henkde_j het volgende:

Kijk eens naar kleding. Eigenlijk belachelijk dat we er zoveel voor blijven betalen }:|
Tegenwoordig is alles goedkoper, waar je vroeger duizenden guldens of euro's moest meenemen koop je nu hetzelfde voor een paar honderd.
Het meeste winstmarge zit op keukens, misschien 1000%. Misschien duizend euro aan kastjes, een paar apparaten van 500 euro elk, maar omdat men het toch met de hypotheek betaalt is een prijs van 20.000 geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')