PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Mijn Lapoquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry Toefjes, deze moest even.
En dan nog een fout in de TT ook.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn Lapo![]()
Ik wilde doen: Lindgren rekent af. Vond hem wel gepast omdat je haar achter de kassa gehosseld had, en symbolisch omdat je straks geen stereo type fokker meer bent.
maar dit is kat in t bakkie natuurlijk. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Op die spelfout na toch best cool.
[ afbeelding ]
__
Maar ik kan niet koken Toef.Ik ben een magnetronbaas.
[..]![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar dit is kat in t bakkie natuurlijk. Ik ben trots op je.
Is er trouwens een HH geweest? Kan mn tradepiles weer vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga haar wel slaan. Ik verlies al dagenlang bijna alles met Fifa vanwege haar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Haha, je klinkt verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga haar wel slaan. Ik verlies al dagenlang bijna alles met Fifa vanwege haar.![]()
Meer om het feit dat mijn telefoon continu gaat, maar oké.quote:
Aandacht krijgen geeft ook wel kriebels op zich. Wanneer gaat het plaats vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Meer om het feit dat mijn telefoon continu gaat, maar oké.
We zien wel. Ik ga sowieso dit weekend gewoon naar m'n ouderlijk huis denk ik, dus het zal wel volgende week worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aandacht krijgen geeft ook wel kriebels op zich. Wanneer gaat het plaats vinden?
Baasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zien wel. Ik ga sowieso dit weekend gewoon naar m'n ouderlijk huis denk ik, dus het zal wel volgende week worden.
Les 1:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
Hosselaar hosselaar.
Leer mij die skills g
Maar de meisjes achter de kassa zijn zo jong. Daar krijg ik gezeik mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Les 1:
Elke dag bewust bij hetzelfde meisje in de rij gaan staan en kansloos lang oogcontact maken. Bij de derde keer herkent ze je sowieso en dan kun je makkelijk een gesprek beginnen.
Les 2 kost geld en is bij mij thuis. Privé.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de meisjes achter de kassa zijn zo jong. Daar krijg ik gezeik mee.
Ga tijdens schooluren. Dan zitten er dames van rond de 60.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga tijdens schooluren. Dan zitten er dames van rond de 60.
Jij bent idd zowat 2keer zo oud. Dat kan écht niet meer :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel door een dame gevraagd naar een Luminosity feest in Bloemendaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent idd zowat 2keer zo oud. Dat kan écht niet meer :p
Overigens lopen er genoeg leuke 20+ dames in het lumc voor je rond
haha peterjan rensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
En nog een voordeel: Kassameisjes zijn altijd boven de 15.
Doet me denken aan een verhaal op zo'n Gespot met uitgaan-Facebook. Had een vent van 32 een berichtje opgezet aan alle jonge meisjes. Dat ze zich godverdomme eens normaal moesten kleden.Wat bleek; hij had de avond ervoor een heel tijdje met een meisje staan praten en had er ook mee gezoend. Aan het eind van diezelfde avond kwam hij erachter dat ze 14 was
![]()
.
Wow doe maar elitairquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel door een dame gevraagd naar een Luminosity feest in BloemendaalMisschien dat ik dat maar ga doen.
Haha, weet niet, zal wel kopen voor de gelegenheid, maar wel vet, trance feest op het strand, chillen met zonsondergang enzo. Maar is wel 12 mei, dus het kan net zo goed erg koud en regenachtig zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wow doe maar elitair, weet je al wat voor slippers je aan gaat doen
we zijn allebei van de vorige eeuw dus dan kan het gewoon had die gast gezegd in dat interviewquote:
Well wat vroeg voor een beachparty inderdaad. Neem aan dat er wel tenten staan? Voor hetzelfde geld is het 12 graden en regen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, weet niet, zal wel kopen voor de gelegenheid, maar wel vet, trance feest op het strand, chillen met zonsondergang enzo. Maar is wel 12 mei, dus het kan net zo goed erg koud en regenachtig zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Oh hij was niet 32 lees ik nu.
[ afbeelding ]
Alsnog wel een beetje bizar.![]()
Ik heb me vergist. het is het grotesque feest trouwensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Well wat vroeg voor een beachparty inderdaad. Neem aan dat er wel tenten staan? Voor hetzelfde geld is het 12 graden en regen.
Al kan dat ook zijn voordelen hebben als je met een vrouw op pad bent
Ik heb serieus geen flauw idee hoe dat zit qua zoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
14-jarige is dat ook niet gewoon strafbaar?
Volgens mij mag dat gewoon toch? Mits op vrijwillige basis. Denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee hoe dat zit qua zoenen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, ik weet het niet. Laat ook maar zo eigenlijk
Ik heb ook een keer chatroulette gedaan met een maat. met een panty over ons hoofd getrokken. Vreselijk gelachenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:35 schreef Philos het volgende:
Ik heb een meisje van Den Haag gefixt, via chatroulette. Speelskills + alcohol.
Wil een team met hem. PS3 en 4321. Heb je nog een foto van dat team?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een tijdje gehad. Hoezo?
Is alweer een hele tijd terug. Ik had hem in 3-5-2. Baas is het.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Wil een team met hem. PS3 en 4321. Heb je nog een foto van dat team?
Chatroulette is telkens weer legendarisch, zodra je je zelf over het feit zet dat je op chatroulette zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer chatroulette gedaan met een maat. met een panty over ons hoofd getrokken. Vreselijk gelachen
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is alweer een hele tijd terug. Ik had hem in 3-5-2. Baas is het.
trustenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg naar de supermarkt. Salut, helden.
Al gedated dan? Of alleen nog maar via cam?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:41 schreef Philos het volgende:
[..]
Chatroulette is telkens weer legendarisch, zodra je je zelf over het feit zet dat je op chatroulette zit.En nu ben ik heel verliefd
Haha alleen cam, dateert van ernet, maar geef me een week en ik fix haar, ondanks de afstandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al gedated dan? Of alleen nog maar via cam?
Deal. Ik geef je een weekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:57 schreef Philos het volgende:
[..]
Haha alleen cam, dateert van ernet, maar geef me een week en ik fix haar, ondanks de afstand
Ik zal je vertrouwen niet beschamenquote:
ok zorg dan ook even dat er geen onzin gepost wordt over tilburgquote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Vandaag lekker thuiswerken. Zoveel beter, want:
- Scheelt me anderhalf uur reistijd
- In mijn joggingsbroek achter de laptop
- Geen gezeik van irritante collega's
- Mijn eigen koffie, beter dan dat automatenspul
Het is sowieso zonde van je tijd om het over Stilburg te hebben. Tevens is het de treurigste stad waar ik ooit s'avonds een biertje heb gedaan, de mensen die dit posten zijn gewoon keiharde leugenaarsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok zorg dan ook even dat er geen onzin gepost wordt over tilburg
heb je wel al een qilf shirtje besteld?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is sowieso zonde van je tijd om het over Stilburg te hebben. Tevens is het de treurigste stad waar ik ooit s'avonds een biertje heb gedaan, de mensen die dit posten zijn gewoon keiharde leugenaars
Nu dat zo groots in het nieuws komt is de lol er wel af. Zo'n shirt dragen is alleen leuk als je dat shirt draagt, terwijl niemand het heeft, en niemand het verwacht. Maar voel je vrij om het gewoon te dragen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je wel al een qilf shirtje besteld?
je gaat gewoon in het wit zekersssssquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu dat zo groots in het nieuws komt is de lol er wel af. Zo'n shirt dragen is alleen leuk als je dat shirt draagt, terwijl niemand het heeft, en niemand het verwacht. Maar voel je vrij om het gewoon te dragen hoor
Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest eigenlijkquote:
neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest eigenlijk
Ik heb al jaren een oranje polo in de kast hangen: die komt van pas bij EK's, WK's en koninginnedagen
Weet jij dat al wel dan?
quote:
laterr paterrrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weinig met het koningshuis (zeker niet als ze zo veel geld nodig hebben om op te teren), maar als het om een feestje gaat ben ik niet zo principieel![]()
En koninginnedag is over het algemeen een leuk feestje
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Goedemorgen FUT collega's.
Weer op het kantoor
Nope, ik moet nog naar school. Huiswerk maken, sporten, werken en fappen. Verder nog met vrienden afsprekenquote:
Tegenwoordig elke vrijdag vrij, dus slapen doe ik dan best veelquote:
Een mede polo-rijder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef Revontulet het volgende:
genwoordig elke vrijdag vrij, dus slapen doe ik dan best veel futten doet ik helemaal niet meer... straks even m'n polo schoonmaken, dan is tie misschien wat makkelijker in te ruilen voor een A6
Mijn vorige twee auto's waren golfjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:31 schreef Fuszy het volgende:
Polo's zijn voor de boiis en girls die niet YOLO SWEK genoeg zijn voor golfjes
Ben niet zo'n fan van die auto's. Nieuw zien ze er wel heel tof uit, maar de gebruikers verpesten het. (niet iedereen natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn vorige twee auto's waren golfjes.
Maar die vielen van ellende uit elkaar
Ik kon hem voor niks overnemen van een tante, dus ik vind het helemaal primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:31 schreef Fuszy het volgende:
Polo's zijn voor de boiis en girls die niet YOLO SWEK genoeg zijn voor golfjes
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tegenwoordig elke vrijdag vrij, dus slapen doe ik dan best veelfutten doet ik helemaal niet meer... straks even m'n polo schoonmaken, dan is tie misschien wat makkelijker in te ruilen voor een A6
soort van trainingskaartje erop zodat het op een SIF lijktquote:
Mijne is pas een jaar oudquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van die auto's. Nieuw zien ze er wel heel tof uit, maar de gebruikers verpesten het. (niet iedereen natuurlijk)
haha, geregistreerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Valsemot het volgende:
hey jongens, net even geregistreert.
Ik heb een motm adebayor, maar als ik hem probeer te verkopen dan is hij niet terug te vinden in de auction search. ik zelf zie hem wel in mijn tradepile. met verschillende accounts geprobeert te vinden maar is gewoon nergens te bekennen in de search.
Heeft iemand hier een oplossing voor? want wil hem gewoon kwijt.
heel dit weekend te koopquote:
Jij wil je eigen speler kopen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Valsemot het volgende:
Ik heb een motm adebayor, maar als ik hem probeer te verkopen dan is hij niet terug te vinden in de auction search. ik zelf zie hem wel in mijn tradepile. met verschillende accounts geprobeert te vinden maar is gewoon nergens te bekennen in de search.
Hij staat gewoon te koop, maar je vindt hem niet met auction search. Leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Valsemot het volgende:
dus niemand wilt een motm adebayor voor 150? er is niet eens op geboden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij staat gewoon te koop, maar je vindt hem niet met auction search. Leer er maar mee leven.
hoop juist dat ze van het weekend nog even flink gaan HH'en met andere packs. kunnen de consumables weer even ingeslagen wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:09 schreef over_hedge het volgende:
Benieuwd of je veel spelers goedkopier worden nu je een heel weekend weer allemaal acties krijgt en 25K packs hebt.
Er staat ook 'geprobeert'. Gewoon alle volt. deelw. met een t YOLOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik stopte met lezen bij "geregistreert" , maar dit is wel een heel grappige post inderdaad
Nee man is veel te veel swa, lager beginnenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:12 schreef Valsemot het volgende:
[..]
dus niemand wilt een motm adebayor voor 150? er is niet eens op geboden.
adebayorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:12 schreef Valsemot het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook iets aparts. Ik kreeg geen verbinding omdat het wachtwoord verkeerd zou zijn, wat al jaren standaard ingesteld stondquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En internet werkt gewoon, niks aan de hand
Voor 35.000 mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
adebayor![]()
![]()
zet nog liever pelle in de spits.
maar als je er echt vanaf wil ik geef je 10.000
je moed ook op lisd item klikkuh juhquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:12 schreef Valsemot het volgende:
[..]
Ga je dan alleen gold packs openen? Ik zie dat de consumables al iets zijn gestegen dus nu kan ik alle contracten die ik een paar dagen geleden in packs had verkopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
Pack only gaat beginnenKijken of ik in divisie 1 kan komen
Dat tradeaccount hefet 40k dus ik ga aantal 2,5k silver packs kopen omdat ik anders nooit chemistry kan krijgen. Ook wel een gold pack van 5kquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je dan alleen gold packs openen? Ik zie dat de consumables al iets zijn gestegen dus nu kan ik alle contracten die ik een paar dagen geleden in packs had verkopen.
is dat xbox live weekend al begonnen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
Pack only gaat beginnenKijken of ik in divisie 1 kan komen
Met het geluk wat je de laatste tijd hebt krijg je vast wel goede spelers. Ik heb met die 5k gold packs van 2 dagen geleden dit team kunnen maken (ik heb ook nog wat Serie A golds met o.a. een Ogbonna) http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#cGoHbPa6S0F:360quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat tradeaccount hefet 40k dus ik ga aantal 2,5k silver packs kopen omdat ik anders nooit chemistry kan krijgen. Ook wel een gold pack van 5kof twee of 3 kijk wel
ja vannacht om 1 uur was het al begonnenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat xbox live weekend al begonnen?
Dat is wat betreft chem niet eens slechtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met het geluk wat je de laatste tijd hebt krijg je vast wel goede spelers. Ik heb met die 5k gold packs van 2 dagen geleden dit team kunnen maken (ik heb ook nog wat Serie A golds met o.a. een Ogbonna) http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#cGoHbPa6S0F:360
Zit je in een kliniek?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren hardloopschoenen gekocht (dit keer wel goede) OP NAAR HERSTEL
Het ging ook om de chem, ik had zoveel pech maar ik had voordat HH ook al een paar packs geopend waar ik meer geluk mee had. Die spelers had ik wel verkocht of gediscard.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja vannacht om 1 uur was het al begonnen
[..]
Dat is wat betreft chem niet eens slechtmaar wat spelers betreft een beetje schraal haha
Was er gisterenavond HH?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging ook om de chem, ik had zoveel pech maar ik had voordat HH ook al een paar packs geopend waar ik meer geluk mee had. Die spelers had ik wel verkocht of gediscard.
Dyllie dildo?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb in iedergeval een baas in de achterhoede dit weekend toenooi![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hahah wow nicequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
nice, vanmiddag maar eens beginnen danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja vannacht om 1 uur was het al begonnen
[..]
Dat is wat betreft chem niet eens slechtmaar wat spelers betreft een beetje schraal haha
Als je je coins niet meer nodig hebt, contacteer mij dan even aub xquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme, wat doe ik nu dan
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef Philos het volgende:
[..]
Als je je coins niet meer nodig hebt, contacteer mij dan even aub x
Eng idee dat we ergens te vinden zijn.. Welkomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef Ebson het volgende:
Kwam dit forum ergens tegen.
Aangezien ik ook veel met FUT bezig ben leek het me wel leuk om me aan te melden.
Speel zelf op PS3.
Nah, gewoon de dagelijkse troll packs van EA.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef Ebson het volgende:
Kwam dit forum ergens tegen.
Aangezien ik ook veel met FUT bezig ben leek het me wel leuk om me aan te melden.
Speel zelf op PS3.
Je hoeft maar 1 wedstrijd te winnen toch? Dus met een 40 chem bronzen team moet het toch ook al wel lukken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
mijn team is klaar voor van het weekend:) hahaha laat maar komen dat tripje manchester..
p.s. miss is het wat te veel van het goede![]()
![]()
[ afbeelding ]
?????????quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
mijn team is klaar voor van het weekend:) hahaha laat maar komen dat tripje manchester..
p.s. miss is het wat te veel van het goede![]()
![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 wedstrijd te winnen toch? Dus met een 40 chem bronzen team moet het toch ook al wel lukken?
krijg bijna medelijde met de tegenstandersquote:
jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 wedstrijd te winnen toch? Dus met een 40 chem bronzen team moet het toch ook al wel lukken?
waarom maar 1 wedstrijd winnen ? heb de toernooi regels nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gaat niet over een toernooiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom maar 1 wedstrijd winnen ? heb de toernooi regels nog niet gezien.
gewoon 4 wedstrijden lijkt mij.
Gaat niet om het toernooi toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom maar 1 wedstrijd winnen ? heb de toernooi regels nog niet gezien.
gewoon 4 wedstrijden lijkt mij.
onder het motto lekker makkelijk iedereen doet dus gewoon mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat niet over een toernooije kan 1 000 000 coins winnen. je doet automatisch mee als je een wedstrijd wint tussen de 8e en 10e
Per wedstrijd die je wint neem je deel volgens mij. Iemand die 2 wedstrijden wint heeft minder kans dan iemand die er 10 wint dit weekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat niet over een toernooije kan 1 000 000 coins winnen. je doet automatisch mee als je een wedstrijd wint tussen de 8e en 10e
nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef Philos het volgende:
[..]
Per wedstrijd die je wint neem je deel volgens mij. Iemand die 2 wedstrijden wint heeft minder kans dan iemand die er 10 wint dit weekend.
quote:Win any FUT match between March 8-10, 2013 and you will be automatically entered into the contest. FUT matches include the introductory match, seasons, tournaments, challenges, and any online or offline mode. There is only one entry per household. No purchase is necessary. Players who do not want to participate in the contest can email futpromos@ea.com to opt ou
per household zou betekenen dat het om een IP adres gaat. dan zou het dus alleen om online wedstrijden gaan.quote:
Nee want om in FUT te kunnen moet je al op internet zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
per household zou betekenen dat het om een IP adres gaat. dan zou het dus alleen om online wedstrijden gaan.
Per huis, dus per ip adres 1 iemand. dus als je in een studentehuis woont en iedereen speelt fut heb je pechquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef Philos het volgende:
[..]
dus je zus mag niet deelnemen, wat wil dat nu zeggen?
Hoe kom je in fut zonder internet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
per household zou betekenen dat het om een IP adres gaat. dan zou het dus alleen om online wedstrijden gaan.
Wel ja, dus is jouw argument invalid.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Per huis, dus per ip adres 1 iemand. dus als je in een studentehuis woont en iedereen speelt fut heb je pech
?quote:
Kan het dus wel zijn dat je per gespeelde wedstrijd een 'loterij'-ticket krijgt.quote:
nice, ga je die el gato bestellen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:20 schreef vandermar het volgende:
Iemand zin in een pack opening van 270K?
Ik verkoop zo nog 200K aan coins en dan heb ik voor 110 euro verkocht. Ik heb geen zin om op nog een koper te wachten
Of ik verkoop alles wel en ga met 2 goedkope teams verder.
Dus, iemand die nog coins wil?
Er staat toch duidelijk dat je er maar 1 krijgt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef Philos het volgende:
[..]
Kan het dus wel zijn dat je per gespeelde wedstrijd een 'loterij'-ticket krijgt.
Ja want met ajax zou je alles verliezenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu ga ik met een ander account in divisie 5 beginnen en een Dortmund team opbouwen.
Ok.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja want met ajax zou je alles verliezen
[ afbeelding ]
Nee, nu nog nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, ga je die el gato bestellen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke, ja kan je ook beter wachten tot die nieuwe console om te kijken hoe dat allemaal precies zit qua filmpjes opslaan en streamen enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet
Volgend jaar ofzo bij een nieuwe fifa.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de PS3 heb je het niet nodig alleen ben ik bang dat het dan geen HD zal worden maar meer richting 240pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke, ja kan je ook beter wachten tot die nieuwe console om te kijken hoe dat allemaal precies zit qua filmpjes opslaan en streamen enzoZou leuk zijn als een extern apparaat onnodig wordt
maarja, zo goed zal het wel niet worden.![]()
Bij FIFA alleszins wel. Die developen nog steeds in 720pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met de PS3 heb je het niet nodig alleen ben ik bang dat het dan geen HD zal worden maar meer richting 240p
Kut keeperquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef Ebson het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik hier ook nog wel aardig ver mee kom
Ja, of dikke lag als er meer dan 3 man meekijken. moet het nog maar zien allemaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met de PS3 heb je het niet nodig alleen ben ik bang dat het dan geen HD zal worden maar meer richting 240p
Lloris.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Ebson het volgende:
[..]
Geen andere optie.
Courtois is ook bout.
Courtois is goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Ebson het volgende:
[..]
Geen andere optie.
Courtois is ook bout.
Het Et'oo effectquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Courtois is goed
En Mbokani is een beetje verdwaald in je team zo zonder links.
Courtois is veel beterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Ebson het volgende:
[..]
Geen andere optie.
Courtois is ook bout.
Dat is wel een goede optie.quote:
Courtois geprobeerd, pakte veel, maar liet alles los.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Courtois is goed
En Mbokani is een beetje verdwaald in je team zo zonder links.
in het weekend op z'n laagst, diepte punt zo rond de 60K denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat de uiteindelijke prijs van IF Vertonghen gaat zijn, hij daalt wel lekker in prijs en het weekend moet nog beginnen, 50k ofzo ?
Heb hem gister gekocht voor zo'n 99k.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat de uiteindelijke prijs van IF Vertonghen gaat zijn, hij daalt wel lekker in prijs en het weekend moet nog beginnen, 50k ofzo ?
Ja precies daarom, hij daalt behoorlijk snel in prijs. Heb alleen geen zin om het hele weekend te wachten , hehequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Ebson het volgende:
[..]
Heb hem gister gekocht voor zo'n 99k.
Dacht dat het een koopje was.
Zie hem nu al tussen 80k en 85k BIY weggaan
willems depayquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
iemand ervaringen met pedro op LM ? beetje te doen ? toch wel wat matige verdedigende stats.
anders iemand nog een goede tripple link LM LB
Gratiz?quote:
Laat dan maar, ben een skere tataquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Ebson het volgende:
[..]
nee.
voor een prikkie mag die weg.
15k ofzo.
Welkom, hier je spelers aanbieden wordt terecht niet zo gewaardeerd.quote:
hoop voor je dat je vrouw een beetje into trio's is :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben verliefd. Op een van de hoofdrolspeelsters in Borgen
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een goed momentje vinden om het mijn vrouw te vertellen
dit dus. plus het feit dat ik er net zelf 8 opgepikt heb voor rond de 12Kquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welkom, hier je spelers aanbieden wordt terecht niet zo gewaardeerd.
mijn excusses hier was ik me niet van bewust.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welkom, hier je spelers aanbieden wordt terecht niet zo gewaardeerd.
Ook om dat aan te kaarten moet ik maar een geschikt moment vinden. Ik moet waarschijnlijk over een paar weken voor mijn werk een aantal dagen naar Kopenhagen. Misschien kom ik haar daar wel tegenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop voor je dat je vrouw een beetje into trio's is :p
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus. plus het feit dat ik er net zelf 8 opgepikt heb voor rond de 12K
in dat geval zou ik niets tegen dequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook om dat aan te kaarten moet ik maar een geschikt moment vinden. Ik moet waarschijnlijk over een paar weken voor mijn werk een aantal dagen naar Kopenhagen. Misschien kom ik haar daar wel tegen
Bessone de speler die in bijna elk starter pack zitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn squad op het moment
Die CAM is een god
Echt veel minder leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef vandermar het volgende:
Dussss....
Wie heeft zin om zombies van BO1 te doen?
Nog 2 dan kunnen we de achievemntquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt veel minder leuk
Ik doe wel mee BO2
Naja ik heb 2.5 uurquote:
Die is eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bessone de speler die in bijna elk starter pack zit
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in dat geval zou ik niets tegen dezeggen en gewoon doen
zekerquote:
Je hebt nu alweer teveel geluk. Bij die comments van Bessone gaat het er alleen over dat hij in bijna elk starter pack zitquote:
welke formatie ga je dan voorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:20 schreef vandermar het volgende:
Dat kan ik ook wel doen, packs to perfection
Wel met zilver beginnen though
Haha bij mij zat die ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt nu alweer teveel geluk. Bij die comments van Bessone gaat het er alleen over dat hij in bijna elk starter pack zithttp://www.futhead.com/fifa/players/5972/
Geen idee, ik koop eerst 6 packs ofzo en kijk wat de beste chem isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke formatie ga je dan vooren welke is het makkelijkst om perfection te halen.
denk zelf 4-2-2-2 wel makkelijk is.
Dude, wat heb je gedaan!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn squad op het moment
Die CAM is een god
Ik speel Pack only op een ander accountquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dude, wat heb je gedaan!
Dacht dat jij een veel beter gold team had?
Tevez en aguero?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Zou je dit kunnen afmaken ? Wil graag Palacio hebben in me BPL team maar ik zie niet echt mogelijkheden
[ afbeelding ]
Echt niet? dan ben je wel heel dom hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Zou je dit kunnen afmaken ? Wil graag Palacio hebben in me BPL team maar ik zie niet echt mogelijkheden
[ afbeelding ]
gohquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Echt niet? dan ben je wel heel dom hoor
Ik weet dat je Aguero en Tevez daar neer kan zetten maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Echt niet? dan ben je wel heel dom hoor
Denk dat je hier de namen hebt omgewisseld...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aguero op CAM kan nog wel maar Tevez op CAM ?, weet niet hoor,
Guarin is wel een leuke voor op de CM positiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
Ik weet al een mooie.
Guarin CM
Sneijder CAM
Inter CAM of Colombia CAM zoals Ibarbo ofzo
Moet toch zeggen, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel Pack only op een ander account
Zojuist met dit team:
[ afbeelding ]
Tegen dit team gespeeld
[ afbeelding ]
Na 2-0 quitte hij (nog in de eerste helft)
Ja snap ik maar ik heb zo mijn principes dat ik bijvoorbeeld geen Moralez daar neer gaat zettenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef Rijst het volgende:
Je kan iedere Argentijnse middenvelder daar neerzetten
Cassano of Countinho CAMquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Guarin is wel een leuke voor op de CM positie
Quintero CAMquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
Ik weet al een mooie.
Guarin CM
Sneijder CAM
Inter CAM of Colombia CAM zoals Ibarbo ofzo
ik zou gaan voorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik heb zo mijn principes dat ik bijvoorbeeld geen Moralez daar neer gaat zetten
Nee helaas niet. Heb er nog teveelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:38 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet toch zeggen, dat doe je goed!
Hoe gaat het met onze grote vriend? Raak je ze een beetje kwijt?
Moet wel chem krijgen met Palacio ofzo héquote:
Ik heb er nog 54quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Heb er nog teveel
Bale op 7 chemquote:
Worth itquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als ik Bale 88 haal dan zijn me coins zo goed als op, haha
Tevez en Aguero op CAM of een driehoekje maken van een Italiaans team in die 3 open plaatsen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel nice jaquote:
Lekker ja, maar je kan ook gewoon Sneijder pakken op CAM ipv Cassano, en Guarin heeft High/Med work rates, niet echt ideaal als enige middenvelder die mee verdedigtquote:
Guarin CMquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookof ik moet Guarin CAM zetten en op CM Zanetti, welke zou jij eerder doen ?
[ afbeelding ]
quote:
Eens.quote:
Ik heb er nog maar 12quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb er nog 54
Raak ze aan de straatstenen niet kwijt, misschien moeten we toch maar eens gaan overleggen
Guarin is echt geweldig op cm in 352, samen met Vidal veruit de beste in de Serie A.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
ok, Guarin op CM is dus goed maar nou hoorde ik ook dat hij dus HIGH attack heeft en dus met de omschakeling wel eens te laat kan zijn met verdedigen. hoe zit dat dan ? is Zanetti dan niet gewoon beter
Dus je hebt leker je anus uit laten lepelen door die knulletjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Zo, de proefstudeerdag Rechtsgeleerdheid in Nijmegen hebben we ook weer overleefd!
Eigenlijk duurde het tot half 4, maar een vriend en ik zijn maar weggerend tijdens een rondleiding
Toch jammer, want wel weer een mooie hossel geplaatst. 2 meisjes en 2 gayboys kwamen opeens op ons af, vragen ze: "Mogen we bij jullie staan?" "Ja prima hoor, maar hoezo?" "Jullie zien er wel leuk en interessant uit" Zelden zo'n opening gehoord
Gisteren precies hetzelfde met Chiellini. Ik kijk er alleen niet meer van op omdat het continue gebeurd.quote:
Die dames uiteraardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus je hebt leker je anus uit laten lepelen door die knulletjes? [ afbeelding ]
De kip op stok gezet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die dames uiteraard
Die boys waren volgens mij niet zo blij.....
Oh, ik verkocht hem net voor 63Kquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Prijzen van spelers zijn wel flink gedaald in de laatste paar uren heb ik het idee, Hazard had ik paar dagen geleden voor 64k en nu nog maar 59k zie ik
Dat moet ik zometeen ook nog ff doen. Gisteren taco's gegetenquote:
Makkie voor Vitesse zondagquote:
Racistquote:
Nee, we gaven ze onze consumptiebonnen en toen het moment daar was zijn we maar weggerend. En die man achter ons maar schreeuwen "JULLIE ZULLEN VERDWALEN OP DE CAMPUS"quote:
wtfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee, we gaven ze onze consumptiebonnen en toen het moment daar was zijn we maar weggerend. En die man achter ons maar schreeuwen "JULLIE ZULLEN VERDWALEN OP DE CAMPUS"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |