PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Mijn Lapoquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry Toefjes, deze moest even.
En dan nog een fout in de TT ook.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn Lapo![]()
Ik wilde doen: Lindgren rekent af. Vond hem wel gepast omdat je haar achter de kassa gehosseld had, en symbolisch omdat je straks geen stereo type fokker meer bent.
maar dit is kat in t bakkie natuurlijk. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Op die spelfout na toch best cool.
[ afbeelding ]
__
Maar ik kan niet koken Toef.Ik ben een magnetronbaas.
[..]![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar dit is kat in t bakkie natuurlijk. Ik ben trots op je.
Is er trouwens een HH geweest? Kan mn tradepiles weer vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga haar wel slaan. Ik verlies al dagenlang bijna alles met Fifa vanwege haar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Haha, je klinkt verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga haar wel slaan. Ik verlies al dagenlang bijna alles met Fifa vanwege haar.![]()
Meer om het feit dat mijn telefoon continu gaat, maar oké.quote:
Aandacht krijgen geeft ook wel kriebels op zich. Wanneer gaat het plaats vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Meer om het feit dat mijn telefoon continu gaat, maar oké.
We zien wel. Ik ga sowieso dit weekend gewoon naar m'n ouderlijk huis denk ik, dus het zal wel volgende week worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aandacht krijgen geeft ook wel kriebels op zich. Wanneer gaat het plaats vinden?
Baasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zien wel. Ik ga sowieso dit weekend gewoon naar m'n ouderlijk huis denk ik, dus het zal wel volgende week worden.
Les 1:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
Hosselaar hosselaar.
Leer mij die skills g
Maar de meisjes achter de kassa zijn zo jong. Daar krijg ik gezeik mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Les 1:
Elke dag bewust bij hetzelfde meisje in de rij gaan staan en kansloos lang oogcontact maken. Bij de derde keer herkent ze je sowieso en dan kun je makkelijk een gesprek beginnen.
Les 2 kost geld en is bij mij thuis. Privé.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de meisjes achter de kassa zijn zo jong. Daar krijg ik gezeik mee.
Ga tijdens schooluren. Dan zitten er dames van rond de 60.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga tijdens schooluren. Dan zitten er dames van rond de 60.
Jij bent idd zowat 2keer zo oud. Dat kan écht niet meer :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel door een dame gevraagd naar een Luminosity feest in Bloemendaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent idd zowat 2keer zo oud. Dat kan écht niet meer :p
Overigens lopen er genoeg leuke 20+ dames in het lumc voor je rond
haha peterjan rensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
En nog een voordeel: Kassameisjes zijn altijd boven de 15.
Doet me denken aan een verhaal op zo'n Gespot met uitgaan-Facebook. Had een vent van 32 een berichtje opgezet aan alle jonge meisjes. Dat ze zich godverdomme eens normaal moesten kleden.Wat bleek; hij had de avond ervoor een heel tijdje met een meisje staan praten en had er ook mee gezoend. Aan het eind van diezelfde avond kwam hij erachter dat ze 14 was
![]()
.
Wow doe maar elitairquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel door een dame gevraagd naar een Luminosity feest in BloemendaalMisschien dat ik dat maar ga doen.
Haha, weet niet, zal wel kopen voor de gelegenheid, maar wel vet, trance feest op het strand, chillen met zonsondergang enzo. Maar is wel 12 mei, dus het kan net zo goed erg koud en regenachtig zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wow doe maar elitair, weet je al wat voor slippers je aan gaat doen
we zijn allebei van de vorige eeuw dus dan kan het gewoon had die gast gezegd in dat interviewquote:
Well wat vroeg voor een beachparty inderdaad. Neem aan dat er wel tenten staan? Voor hetzelfde geld is het 12 graden en regen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, weet niet, zal wel kopen voor de gelegenheid, maar wel vet, trance feest op het strand, chillen met zonsondergang enzo. Maar is wel 12 mei, dus het kan net zo goed erg koud en regenachtig zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Oh hij was niet 32 lees ik nu.
[ afbeelding ]
Alsnog wel een beetje bizar.![]()
Ik heb me vergist. het is het grotesque feest trouwensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Well wat vroeg voor een beachparty inderdaad. Neem aan dat er wel tenten staan? Voor hetzelfde geld is het 12 graden en regen.
Al kan dat ook zijn voordelen hebben als je met een vrouw op pad bent
Ik heb serieus geen flauw idee hoe dat zit qua zoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
14-jarige is dat ook niet gewoon strafbaar?
Volgens mij mag dat gewoon toch? Mits op vrijwillige basis. Denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee hoe dat zit qua zoenen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, ik weet het niet. Laat ook maar zo eigenlijk
Ik heb ook een keer chatroulette gedaan met een maat. met een panty over ons hoofd getrokken. Vreselijk gelachenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:35 schreef Philos het volgende:
Ik heb een meisje van Den Haag gefixt, via chatroulette. Speelskills + alcohol.
Wil een team met hem. PS3 en 4321. Heb je nog een foto van dat team?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een tijdje gehad. Hoezo?
Is alweer een hele tijd terug. Ik had hem in 3-5-2. Baas is het.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Wil een team met hem. PS3 en 4321. Heb je nog een foto van dat team?
Chatroulette is telkens weer legendarisch, zodra je je zelf over het feit zet dat je op chatroulette zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer chatroulette gedaan met een maat. met een panty over ons hoofd getrokken. Vreselijk gelachen
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is alweer een hele tijd terug. Ik had hem in 3-5-2. Baas is het.
trustenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg naar de supermarkt. Salut, helden.
Al gedated dan? Of alleen nog maar via cam?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:41 schreef Philos het volgende:
[..]
Chatroulette is telkens weer legendarisch, zodra je je zelf over het feit zet dat je op chatroulette zit.En nu ben ik heel verliefd
Haha alleen cam, dateert van ernet, maar geef me een week en ik fix haar, ondanks de afstandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al gedated dan? Of alleen nog maar via cam?
Deal. Ik geef je een weekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:57 schreef Philos het volgende:
[..]
Haha alleen cam, dateert van ernet, maar geef me een week en ik fix haar, ondanks de afstand
Ik zal je vertrouwen niet beschamenquote:
ok zorg dan ook even dat er geen onzin gepost wordt over tilburgquote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Vandaag lekker thuiswerken. Zoveel beter, want:
- Scheelt me anderhalf uur reistijd
- In mijn joggingsbroek achter de laptop
- Geen gezeik van irritante collega's
- Mijn eigen koffie, beter dan dat automatenspul
Het is sowieso zonde van je tijd om het over Stilburg te hebben. Tevens is het de treurigste stad waar ik ooit s'avonds een biertje heb gedaan, de mensen die dit posten zijn gewoon keiharde leugenaarsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok zorg dan ook even dat er geen onzin gepost wordt over tilburg
heb je wel al een qilf shirtje besteld?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is sowieso zonde van je tijd om het over Stilburg te hebben. Tevens is het de treurigste stad waar ik ooit s'avonds een biertje heb gedaan, de mensen die dit posten zijn gewoon keiharde leugenaars
Nu dat zo groots in het nieuws komt is de lol er wel af. Zo'n shirt dragen is alleen leuk als je dat shirt draagt, terwijl niemand het heeft, en niemand het verwacht. Maar voel je vrij om het gewoon te dragen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je wel al een qilf shirtje besteld?
je gaat gewoon in het wit zekersssssquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu dat zo groots in het nieuws komt is de lol er wel af. Zo'n shirt dragen is alleen leuk als je dat shirt draagt, terwijl niemand het heeft, en niemand het verwacht. Maar voel je vrij om het gewoon te dragen hoor
Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest eigenlijkquote:
neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest eigenlijk
Ik heb al jaren een oranje polo in de kast hangen: die komt van pas bij EK's, WK's en koninginnedagen
Weet jij dat al wel dan?
quote:
laterr paterrrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weinig met het koningshuis (zeker niet als ze zo veel geld nodig hebben om op te teren), maar als het om een feestje gaat ben ik niet zo principieel![]()
En koninginnedag is over het algemeen een leuk feestje
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Goedemorgen FUT collega's.
Weer op het kantoor
Nope, ik moet nog naar school. Huiswerk maken, sporten, werken en fappen. Verder nog met vrienden afsprekenquote:
Tegenwoordig elke vrijdag vrij, dus slapen doe ik dan best veelquote:
Een mede polo-rijder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef Revontulet het volgende:
genwoordig elke vrijdag vrij, dus slapen doe ik dan best veel futten doet ik helemaal niet meer... straks even m'n polo schoonmaken, dan is tie misschien wat makkelijker in te ruilen voor een A6
Mijn vorige twee auto's waren golfjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:31 schreef Fuszy het volgende:
Polo's zijn voor de boiis en girls die niet YOLO SWEK genoeg zijn voor golfjes
Ben niet zo'n fan van die auto's. Nieuw zien ze er wel heel tof uit, maar de gebruikers verpesten het. (niet iedereen natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn vorige twee auto's waren golfjes.
Maar die vielen van ellende uit elkaar
Ik kon hem voor niks overnemen van een tante, dus ik vind het helemaal primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:31 schreef Fuszy het volgende:
Polo's zijn voor de boiis en girls die niet YOLO SWEK genoeg zijn voor golfjes
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tegenwoordig elke vrijdag vrij, dus slapen doe ik dan best veelfutten doet ik helemaal niet meer... straks even m'n polo schoonmaken, dan is tie misschien wat makkelijker in te ruilen voor een A6
soort van trainingskaartje erop zodat het op een SIF lijktquote:
Mijne is pas een jaar oudquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van die auto's. Nieuw zien ze er wel heel tof uit, maar de gebruikers verpesten het. (niet iedereen natuurlijk)
haha, geregistreerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Valsemot het volgende:
hey jongens, net even geregistreert.
Ik heb een motm adebayor, maar als ik hem probeer te verkopen dan is hij niet terug te vinden in de auction search. ik zelf zie hem wel in mijn tradepile. met verschillende accounts geprobeert te vinden maar is gewoon nergens te bekennen in de search.
Heeft iemand hier een oplossing voor? want wil hem gewoon kwijt.
heel dit weekend te koopquote:
Jij wil je eigen speler kopen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Valsemot het volgende:
Ik heb een motm adebayor, maar als ik hem probeer te verkopen dan is hij niet terug te vinden in de auction search. ik zelf zie hem wel in mijn tradepile. met verschillende accounts geprobeert te vinden maar is gewoon nergens te bekennen in de search.
Hij staat gewoon te koop, maar je vindt hem niet met auction search. Leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Valsemot het volgende:
dus niemand wilt een motm adebayor voor 150? er is niet eens op geboden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij staat gewoon te koop, maar je vindt hem niet met auction search. Leer er maar mee leven.
hoop juist dat ze van het weekend nog even flink gaan HH'en met andere packs. kunnen de consumables weer even ingeslagen wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:09 schreef over_hedge het volgende:
Benieuwd of je veel spelers goedkopier worden nu je een heel weekend weer allemaal acties krijgt en 25K packs hebt.
Er staat ook 'geprobeert'. Gewoon alle volt. deelw. met een t YOLOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik stopte met lezen bij "geregistreert" , maar dit is wel een heel grappige post inderdaad
Nee man is veel te veel swa, lager beginnenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:12 schreef Valsemot het volgende:
[..]
dus niemand wilt een motm adebayor voor 150? er is niet eens op geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |