wat bedoel je :$ :$ :s :squote:
quote:
GMTA ALLEZZZZZZquote:
omg omgquote:
ja dat hoerebeest ken de pot opquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
wrm moet ik het altijd opruimen :s :S we moeten die hond eg weg doen jonge
nu tog. Niet elke dag. slecht voor de harsesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lufjoe bbyboy wanneer zuipen dangg
ja maar nu zuip je alleen jwzquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nu tog. Niet elke dag. slecht voor de harses
lekker voor jequote:
Nu ben ik nieuwschirig johhquote:
Jullie zijn altijd in mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar nu zuip je alleen jwz
okeej kom we gaan nuquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dat hoerebeest ken de pot op
het sit me eige tot hier, en dan bedoel ik hier he egt en dan weet jet wel
kom gauw naar djeek
nicequote:
ik nietquote:
gelukkig wel ik kan nimmer zonder jou bbyquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd in mijn aanwezigheid
ga naar hun volgende optreden danquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
waaah die mannen die op het podium gevraagd werden, ik zou hun willen zijn
jaquote:
Ik film over dat ik kan zweven/vliegenquote:
die is er niet, het is nu b. solo weet je, en alll haar concerten zijn uitverkocht en er komme daar alleen wijven en hommo's of onder de plak zittende jongensquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga naar hun volgende optreden dan
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik droomde over appel echt een nachtmerrie was dat
nee kabouterquote:
Vandaar dat ze slaapproblemen heeftquote:
jamangquote:
Mini Cooperquote:
Wat deed hij, het nieuwste van het nieuwste op modegebied vertellen onder het genot van een kopje kamillethee?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik droomde over appel echt een nachtmerrie was dat
zoietsquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat deed hij, het nieuwste van het nieuwste op modegebied vertellen onder het genot van een kopje kamillethee?
:$:$:$ spannundquote:
gvdquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Ik droom wel eens over stuart, maar dan is het op fok enzo dat hij mij adoreert enzo
Ik zie dan dat hij mij quote met die
Maar dan supergroot
RAAK JE ZO OPGEWONDEN? xdquote:
Zonder een hoesje, ga ik niet in jouw poesjequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Broekje uit jasje aan kinders
Broek uit, lange leren jas aan en het park in bedoel je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Broekje uit jasje aan kinders
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder een hoesje, ga ik niet in jouw poesje
wat ben je toch een heerquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wij altijd tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kusjeklefjeknuffeltjesnuifjeditdat
haar poesje wil geen spermamoesje in dr poesjequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is snel opgelost met een douche-jequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
haar poesje wil geen spermamoesje in dr poesje
Neuken is een nieuwe kast van Ikeaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef Taexon het volgende:
NEUKEN NEUKEN!!!!
"Ik wist geeneens wat neuken was, als je mij zou vertellen dat het een nieuwe kast van de ikea was zou ik het zo geloven!"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Ik droom wel eens over stuart, maar dan is het op fok enzo dat hij mij adoreert enzo
Ik zie dan dat hij mij quote met die
Maar dan supergroot
maar niet zonder loesjequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is snel opgelost met een douche-je
Piept die kast minder dan jouw bedquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Neuken is een nieuwe kast van Ikea
quote:
Loesje heeft een lelijk flamoesje, die komt niet in de buurt van mijn roomsoesjequote:
hahahahahaha vast welquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Piept die kast minder dan jouw bed?
ik zag haar in een sexy bloesjequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loesje heeft een lelijk flamoesje, die komt niet in de buurt van mijn roomsoesje
Ik vond deel 2 eigenijk al tegenvallenquote:
Naw, geld sparenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet dringend een nieuw bed
En je stapte op haar af en gaf haar per ongelijk in haar gezicht een smerig hoestje?quote:
I Lyk u 2quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I fink u u freeky and i like you alot
Thanks bbyquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I fink u u freeky and i like you alot
nee, ik bracht haar in een roesje door mijn piemel in haar poesjequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je stapte op haar af en gaf haar per ongelijk in haar gezicht een smerig hoestje?
HOIquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 eigenijk al tegenvallen
quote:
Sorry, maar niet echtquote:
ALLES GOEDDDD?//????quote:
LB youre drunk, go homequote:
UH WATTTTquote:
HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY BUT I'M HUNGRY SO SANDWICH MAYBE
uay goede strAtegie ditdatquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wacht chicks altijd op bij het stoplicht, want dan kan ik ze aanspreken terwijl ze wachten
Ik ook, maar dan fietsen ze meestal gewoon alsnog door roodquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wacht chicks altijd op bij het stoplicht, want dan kan ik ze aanspreken terwijl ze wachten
We respecteren je geaardheid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar niet echt![]()
HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY BUT I AM NOT HORNY SO FUCK YOURSELFquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY..
SO BYE
Oeh die komt aan..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY BUT I AM NOT HORNY SO FUCK YOURSELF
Ze snoept van mijn fles drank.quote:
Ja, ik ben een echte tacticus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uay goede strAtegie ditdat
EN VOOR ALTIJD EEN DIEFquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WANT IK BEN LIEVER DAN LIEF
hoe kunnen ze jou nou weerstaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte tacticus.
Maar als ik vraag of ik hun zadel mag zijn die avond zijn ze altijd als een speer weg als het groen word
HAHAHAHAHHAHA .... HAHAHAHHAHAHAHAquote:
WANT ALS JE JE HART NIET MET ME WIL DELEN ZAL IK HEM WEL VAN JE MOETEN STELENquote:
Nee Passoa en heinekenquote:
JA OOK HOORquote:
Dus als ik zoiets vroeg aan jou terwijl je nog single was, wat zou jij dan doen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kunnen ze jou nou weerstaan
jahaaaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA .... HAHAHAHHAHAHAHA
Alsnog sparen, des noods als we vervoer hebben kan je mijn oude boxspring hebbendie is ook chill en word hier maar 1x per 2 weken gebruikt en we hebben nog ander bed die daarvoor in plaats kan
Hoe staat het met jou?quote:
dat zou jij niet aan mij vragen dus weeniequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus als ik zoiets vroeg aan jou terwijl je nog single was, wat zou jij dan doen?
Woop wooopquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stuart en ik spelen die games, binnen 2 sec reactie
w asegrieie ik berner het kwijtrngwrman xDDDDDDDDDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
w asegrieie ik berner het kwijtrngwrman xDDDDDDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zelfs dames van 80 vroeg ik, maar die flashte ik natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zou jij niet aan mij vragen dus weenie
quote:
baasquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs dames van 80 vroeg ik, maar die flashte ik natuurlijk
Wat denken ze wel niet
en we doen het allemaal, ja we doen het allemaalquote:
BAH VIEZERIKquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en we doen het allemaal, ja we doen het allemaal
goldberg?quote:
haha maar dan gaat mn ma vragen wat ik met een ander eenpersoonsbed moetquote:
vink ook xdquote:
Wat is daarmee? zij is focking grappigquote:
Ja want dat heeft ze vast niet door ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha maar dan gaat mn ma vragen wat ik met een ander eenpersoonsbed moetehh ja de mijne kraakt teveel
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daarmee? zij is focking grappig
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja dat zeg ik toch
Hij begint bij mij ook wel aardig te vallen nuquote:
ik moet gewoon snel aan zo'n 5000 euro komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want dat heeft ze vast niet door ofzo
nee ik snap je, gaat zoveel vragen opleveren
valt wel mee eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begint bij mij ook wel aardig te vallen nu
xd ram wausquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
WOOOOHHAAA LOLLOOOLLOOOLLOOOLLOOOOLOOOOOL
is allenmaal voor paupersquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
hahaha moeten jullie niet morgenn naar school werk of wat dan ook
ik begin pas 11 uur wieoeoequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
hahaha moeten jullie niet morgenn naar school werk of wat dan ook
Neequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
TAX IS NAAKT!
http://tinychat.com/jngsc
Je mag ze geen mongooltjes meer noemen tegenwoordig hequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahaha op tv was zoiets dat was best zielig maar zo'n mongooltje weetjewel die kwijlde zo op zijn eten en dat is zielig maar het zag er zo stom uit en ik moest lachen
Ach komt allemaal wel goed, en in zomer extra werken ofzo of wat je ook van plan bentquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet gewoon snel aan zo'n 5000 euro komen
hoe moet ik ze dan noemen? Mensen met een hersenbeperking?00quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag ze geen mongooltjes meer noemen tegenwoordig he
Waar heb je het voor nodigquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet gewoon snel aan zo'n 5000 euro komen
quote:
Je mag tegenwoordig helemaal niks meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag ze geen mongooltjes meer noemen tegenwoordig he
ja misschien maar 40 uur dan zuchtquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach komt allemaal wel goed, en in zomer extra werken ofzo of wat je ook van plan bent
gewoon niet te druk om maken
Lekker mongooltjes hun eigen kwijl op laten eten of nog beter.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahaha op tv was zoiets dat was best zielig maar zo'n mongooltje weetjewel die kwijlde zo op zijn eten en dat is zielig maar het zag er zo stom uit en ik moest lachen
Mensen met een missiequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe moet ik ze dan noemen? Mensen met een hersenbeperking?00
KUTOVERHEID GOFFEDOMMEquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig helemaal niks meer
ewquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lekker mongooltjes hun eigen kwijl op laten eten of nog beter.
Zeg hey kijk daar ''Mongool kijkt ook nog''
Leg een rochel op zn eten en zeg van, oh sorry ik dacht dat ik wat zag....
En geniet......
Wat voor auto zou je willen hebben?quote:
je moet gewoon kijken wat je fijn vind, bedenk je wel dat even vakantie enzo ook belangrijk is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja misschien maar 40 uur dan zucht
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]welke missie, kleurplaten maken?
niet beledigend bedoeld, gr.
jaquote:
geen mini?quote:
ja ik kijk wel, denk wel dat ik sowieso 30 uur wilquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
je moet gewoon kijken wat je fijn vind, bedenk je wel dat even vakantie enzo ook belangrijk is.
Probleemwijkenquote:
Aha, net zoiets als een C1 of kleine Peugeotquote:
IELLOEMIENADIEquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
07+03+2013=2023
Shit dit had ik rond 20:23 moeten posten
Zucht
1x per week douchen is ook niet genoeg hequote:
Breaking Badquote:
Yup is zelfde als een c1 of een 107 (heb zelf een 107) inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, net zoiets als een C1 of kleine Peugeot
ja preciesquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, net zoiets als een C1 of kleine Peugeot
3x zo baasquote:
ja maar mn zsus poeptquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1x per week douchen is ook niet genoeg he
Leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup is zelfde als een c1 of een 107 (heb zelf een 107) inderdaad
Pics van zusjequote:
Moet je het geld maar net hebben natuurlijkquote:
sorryquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
ik vind het rzoon raar idee dat meisjes ook poepen gadversm
Prik een naald onderin je buikquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme ik moet pissen als een paard die 5 weken zijn urine heeft opgehouden
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme ik moet pissen als een paard die 5 weken zijn urine heeft opgehouden
'quote:
quote:
Word het niet meteen leuker van hoorquote:
Ik moet dat nu niet lezen anders pis ik echt in men broek van het lachenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Beste topic van FOK!
wat ging hij proeven?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Er kwam zo een leraar vandaag en hij zei in dat opneemapparaat ik peter dijt ga de proeve afnemen en toen moest ik lachen
Dat heb je dan niet in de gatenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Word het niet meteen leuker van hoor
Iddquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Beste topic van FOK!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Beste topic van FOK!
Leg in het kort uit dan, ik heb geen zin om te lezen allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Beste topic van FOK!
Zie titelquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Leg in het kort uit dan, ik heb geen zin om te lezen alles
emiel adresquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |