Jij hebt telkens een beetje een aparte manier van praten , ben je al wat ouder ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem me niet zo. Ergens krijg ik het gevoel dat je op zoek bent naar iemand waar je lekker overheen kunt stampen met die raceauto's van je. Zo'n submissive aspergermannetje met een creditcard. Lieve help.
[..]
Er wil hier nog iemand meespelen. Grabbel maar uit de bak, voor jou hebben wij alleen maar liefde.
"Hey, how YOU doing?"quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Babela het volgende:
[..]
Flirtflirt, flirtflirt..
Oké ik zal eerlijk zijn, ik weet niet eens hoe ik flirten moet
Nee hoor, gewoon Turksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]Zo harteloos kom ik toch niet over?
Is dit vanaf nu een Ambipurtopic?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hou eens op met jullie topickaap en ga ergens anders aandacht zoeken, Ambipur
Uhuh... Waarom verbaasd me dit niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
TS, ik voel je! Het is bij mij zo erg, dat ik wegloop als ik benaderd word. Vele hotshots gemist hierdoor.
Verklaart ook wederom mijn frustratie.
Godnondeju... Dit verbaasd me toch wel.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godnondeju... Dit verbaasd me toch wel.
Klikspaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me dat dit topic beetje bijgebezemd kan worden? Maar aan de mods gevraagd wat ze ervan vinden...
Thanks, en is dat eigenlijk wat je zoekt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jij hebt telkens een beetje een aparte manier van praten , ben je al wat ouder ofzo?
Je hebt het er maar weer druk mee. Dekselse internet vol relschoppende rotzakken ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me dat dit topic beetje bijgebezemd kan worden? Maar aan de mods gevraagd wat ze ervan vinden...
haha ik zoek niks, ik constateer alleen maar iets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, en is dat eigenlijk wat je zoekt?
Een constatering? Welnee snoes, dat vind jij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik zoek niks, ik constateer alleen maar iets.
snoesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een constatering? Welnee snoes, dat vind jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |