Dit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef JustinK het volgende:
Je hebt net een lange relatie achter de rug. Misschien moet je eerst eens lekker genieten van het vrijgezel zijn en dan komt dat openstellen tot anderen vanzelf...
Maak een fobo aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Babela het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds een paar weken is mijn relatie definitief over (hoera, hoera denk ik inmiddels). Maar nu zit ik met het volgende; ik merk dat ik heel veel moeite heb mij open te stellen tot flirten, zoenen, aandacht enzo. Het voelt alsof ik een kolossale muur om me heen heb waar niemand doorheen komt..
Ik ben schuw en durf niet naar een jongen toe te gaan. Als een jongen dan interesse toont in mij wil ik het liefste keihard weg lopen en onzichtbaar worden.. Terwijl ik me teleurgesteld voel als ik thuiskom en er is geen interesse in mij getoont..
met mijn ex ben ik 5 jaar samen geweest en hij was mijn eerste met alles. Merk ook dat ik anderen best wel vergelijk met hem, qua interesses, uiterlijk, gedrag en zelfs hoe diegene praat/typt op bijvoorbeeld whatsapp...
Kunnen jullie mij wat tips geven?
Nee dat zeker niet. Maar het lijkt me wel leuk om wat met jongens te flirten enzo, misschien wat meer..quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dit dus.
Geniet van het leven. Of wil je meteen weer een relatie?
Kan mezelf niet zo goed voorstellen dat je zo snel over een relatie van 5 jaar heen bent, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar het lijkt me wel leuk om wat met jongens te flirten enzo, misschien wat meer..
Kom zelf uit een relatie van tien jaar en het is wennen inderdaad. Maar dat flirten komt vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar het lijkt me wel leuk om wat met jongens te flirten enzo, misschien wat meer..
Moet je mijn topics lezen, dan snap je het.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan mezelf niet zo goed voorstellen dat je zo snel over een relatie van 5 jaar heen bent, maar dat kan aan mij liggen.
Dat is juist het probleem, dat durf ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:46 schreef thavinca het volgende:
Geniet eerst even van je 'vrijheid', als je op een feestje oid een 'leuke' jongen ziet, begin een gesprek en dan doet de jongen derest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik weet niet of het uiterlijk meezit, maar anders gooien de jongens nog wel eens een muntje op. Waarschijnlijk is het het beste om gewoon te wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef Babela het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, dat durf ik niet
Jongens/aandacht halen dat gevoel bij je omhoog maar het zit dus in jou. Zou je niet eerst liever aan de slag gaan met lekkerder in je vel zitten in het algemeen? Je zelfvertrouwen, invulling van je leven, dingen die je in de toekomst wil bereiken, je gewoon fijn voelen in het zijn van wie je bent en daar vanuit mensen gaan ontmoeten. Klinkt nu alsof er je nogal wat dingen dwars zitten die wellicht nog tijd nodig hebben om te verwerken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef Babela het volgende:
Dat is juist het probleem, dat durf ik niet
Ik denk dat je je beter eerst nog wat emotioneel moet ontwikkelen voordat je een nietsvermoedende kerel opscheept met je persoonlijkheidsproblemen. Kan voor jou ook heel goed zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Babela het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds een paar weken is mijn relatie definitief over (hoera, hoera denk ik inmiddels). Maar nu zit ik met het volgende; ik merk dat ik heel veel moeite heb mij open te stellen tot flirten, zoenen, aandacht enzo. Het voelt alsof ik een kolossale muur om me heen heb waar niemand doorheen komt..
Ik ben schuw en durf niet naar een jongen toe te gaan. Als een jongen dan interesse toont in mij wil ik het liefste keihard weg lopen en onzichtbaar worden.. Terwijl ik me teleurgesteld voel als ik thuiskom en er is geen interesse in mij getoont..
met mijn ex ben ik 5 jaar samen geweest en hij was mijn eerste met alles. Merk ook dat ik anderen best wel vergelijk met hem, qua interesses, uiterlijk, gedrag en zelfs hoe diegene praat/typt op bijvoorbeeld whatsapp...
Kunnen jullie mij wat tips geven?
Je wil het dus eigenlijk enkel omdat je ex het wel heeft. Maar die gaat er dan ook wat anders mee om dan jij (niet wegrennen, maar er juist op afstappen).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:16 schreef Babela het volgende:
Vooral ook omdat mijn ex allang weer het bed gedeeld heeft met een ander en elk weekend los gaat en dan voelt het zo rot als het mij niet lukt..
Nee niet enkel, voor mezelf. Maar raak er wel gefrustreerd van. Van verdomme waarom lukt het jou wel en mij niet snapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil het dus eigenlijk enkel omdat je ex het wel heeft. Maar die gaat er dan ook wat anders mee om dan jij (niet wegrennen, maar er juist op afstappen).
en als je het enkel doet omdat je ex het doet..
Wat is omzoenen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:16 schreef Babela het volgende:
Ik ben 20. Ik wil gewoon wat omzoenen en dom doen. Ik wil geen scharrel of relatie, zeker niet. Maar het stomste waar ik mee zit is dat ik me echt teleurgesteld voel als er niemand interesse in mij heeft getoont.
Vooral ook omdat mijn ex allang weer het bed gedeeld heeft met een ander en elk weekend los gaat en dan voelt het zo rot als het mij niet lukt..
Snap je dat je hiermee jezelf, op basis van je negatieve zelfbeeld (ik ben niet goed), pijnlijke dingen aanpraat door ze op deze manier op jezelf te betrekken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:16 schreef Babela het volgende:
Ik ben 20. Ik wil gewoon wat omzoenen en dom doen. Ik wil geen scharrel of relatie, zeker niet. Maar het stomste waar ik mee zit is dat ik me echt teleurgesteld voel als er niemand interesse in mij heeft getoont.
Niet luisteren naar deze vrouw TS. Als je het enkel doet omdat je ex het doet hoor je er tenminste wel bij/blijf je niet achter! (Wel goed bijhouden hoeveel anderen hij al heeft gehad en er zelf minstens zoveel hosselen.) Daarbij is "rebound" een redelijk gangbaar begrip geworden, wie weet helpt het je wel over hem heen te komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil het dus eigenlijk enkel omdat je ex het wel heeft. Maar die gaat er dan ook wat anders mee om dan jij (niet wegrennen, maar er juist op afstappen).
en als je het enkel doet omdat je ex het doet..
Negatief zelfbeeld? Hebben we hier te maken met een mindreader of een projectiekoning?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:30 schreef Canillas het volgende:
[..]
Snap je dat je hiermee jezelf, op basis van je negatieve zelfbeeld (ik ben niet goed), pijnlijke dingen aanpraat door ze op deze manier op jezelf te betrekken?
Dit...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef Frag_adder het volgende:
geef het een paar maanden rust je hoeft niet morgen al weer een ander te hebben...
Helaas herkenbaar dit. En dat laatste komt vaak omdat ik hun interesse door mijn houding zelf blokkeer maar niet expres.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Babela het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:16 schreef Babela het volgende:
Dus je PM box staat nog niet vol?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:16 schreef Babela het volgende:
En is dequote:
Omdat ik er een heb ontvangenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En is deomdat je er 1 hebt ontvangen of omdat je er maar 1 hebt ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |