Dit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef JustinK het volgende:
Je hebt net een lange relatie achter de rug. Misschien moet je eerst eens lekker genieten van het vrijgezel zijn en dan komt dat openstellen tot anderen vanzelf...
Maak een fobo aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Babela het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds een paar weken is mijn relatie definitief over (hoera, hoera denk ik inmiddels). Maar nu zit ik met het volgende; ik merk dat ik heel veel moeite heb mij open te stellen tot flirten, zoenen, aandacht enzo. Het voelt alsof ik een kolossale muur om me heen heb waar niemand doorheen komt..
Ik ben schuw en durf niet naar een jongen toe te gaan. Als een jongen dan interesse toont in mij wil ik het liefste keihard weg lopen en onzichtbaar worden.. Terwijl ik me teleurgesteld voel als ik thuiskom en er is geen interesse in mij getoont..
met mijn ex ben ik 5 jaar samen geweest en hij was mijn eerste met alles. Merk ook dat ik anderen best wel vergelijk met hem, qua interesses, uiterlijk, gedrag en zelfs hoe diegene praat/typt op bijvoorbeeld whatsapp...
Kunnen jullie mij wat tips geven?
Nee dat zeker niet. Maar het lijkt me wel leuk om wat met jongens te flirten enzo, misschien wat meer..quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dit dus.
Geniet van het leven. Of wil je meteen weer een relatie?
Kan mezelf niet zo goed voorstellen dat je zo snel over een relatie van 5 jaar heen bent, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar het lijkt me wel leuk om wat met jongens te flirten enzo, misschien wat meer..
Kom zelf uit een relatie van tien jaar en het is wennen inderdaad. Maar dat flirten komt vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar het lijkt me wel leuk om wat met jongens te flirten enzo, misschien wat meer..
Moet je mijn topics lezen, dan snap je het.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan mezelf niet zo goed voorstellen dat je zo snel over een relatie van 5 jaar heen bent, maar dat kan aan mij liggen.
Dat is juist het probleem, dat durf ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:46 schreef thavinca het volgende:
Geniet eerst even van je 'vrijheid', als je op een feestje oid een 'leuke' jongen ziet, begin een gesprek en dan doet de jongen derest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik weet niet of het uiterlijk meezit, maar anders gooien de jongens nog wel eens een muntje op. Waarschijnlijk is het het beste om gewoon te wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef Babela het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, dat durf ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |