succes ermee. en doe je haren los.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou niets. Ik zie de volgende keer wel als ik benaderd word.
Na het lezen van deze zin weet je dat ik nog geen een keer om jou heb moeten lachen. Je komt tamelijk verzuurd over, bent begin 30, blijft dezelfde dingen roepen maar wil waarschijnlijk dezelfde (maar specifieke) dingen horen. Je haar zit niet leuk, je schoenen lijken op raceauto's, het vlees smaakte naar karton en mijn geld is op. Ik ben gewoon je hobby niet en alles wijst erop dat je inderdaad beter een autist kunt daten, zo'n open-minded type leek je me toch al niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Deze vond ik minder. Try again.
Doe dat vooral, ik ben een beetje boos geworden op je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou niets. Ik zie de volgende keer wel als ik benaderd word.
Mijn haar zit leuk. Mijn schoenen zijn cool. Het vlees smaakt altijd lekker..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Na het lezen van deze zin weet je dat ik nog geen een keer om jou heb moeten lachen. Je komt tamelijk verzuurd over, bent begin 30, blijft dezelfde dingen roepen maar wil waarschijnlijk dezelfde (maar specifieke) dingen horen. Je haar zit niet leuk, je schoenen lijken op raceauto's, het vlees smaakte naar karton en mijn geld is op. Ik ben gewoon je hobby niet en alles wijst erop dat je inderdaad beter een autist kunt daten, zo'n open-minded type leek je me toch al niet.
[..]
Doe dat vooral, ik ben een beetje boos geworden op je.
Moet je er niet op ingaan. Ga ff lekker DMen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was het niet, want ik vroeg TS om iets en deze heren reageerden.
Hou jij ook eens op dan. Ga ff lekker DMen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je er niet op ingaan. Ga ff lekker DMen...
App me de foto's van je schoenen en je haar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn haar zit leuk. Mijn schoenen zijn cool. Het vlees smaakt altijd lekker..en geld is gemaakt om op te gaan.
Wat ben jij verzuurd, liefje.. Even lief doen.
ONZ is verderop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je er niet op ingaan. Ga ff lekker DMen...
Wat lief. Het probeert zich dominant op te stellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
App me de foto's van je schoenen en je haar.
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat lief. Het probeert zich dominant op te stellen.
Nee.
Als je jouw arrogantie en poging to dominantie zou kunnen laten varen wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]glimlach voor jou, de sterren zijn verderop en wij zijn slechts verenigd in digitale berichtjes. Heb je zelf ook iets te melden? Hoor nog niet veel.
Dat bericht was voor dawg. Met jou spreek ik alleen in koalataal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je jouw arrogantie en poging to dominantie zou kunnen laten varen wel.
Maar nu vind ik je gewoon saai.
Schatje. Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat bericht was voor dawg. Met jou spreek ik alleen in koalataal.
Noem me niet zo. Ergens krijg ik het gevoel dat je op zoek bent naar iemand waar je lekker overheen kunt stampen met die raceauto's van je. Zo'n submissive aspergermannetje met een creditcard. Lieve help.quote:
Er wil hier nog iemand meespelen. Grabbel maar uit de bak, voor jou hebben wij alleen maar liefde.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hou eens op met jullie topickaap en ga ergens anders aandacht zoeken, Ambipur
Iedereen die altijd haat op ambipurquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hou eens op met jullie topickaap en ga ergens anders aandacht zoeken, Ambipur
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem me niet zo. Ergens krijg ik het gevoel dat je op zoek bent naar iemand waar je lekker overheen kunt stampen met die raceauto's van je. Zo'n submissive aspergermannetje met een creditcard. Lieve help.
[..]
Er wil hier nog iemand meespelen. Grabbel maar uit de bak, voor jou hebben wij alleen maar liefde.
Is niet leuk. Heb ook een hart.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iedereen die altijd haat op ambipur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |