Hm, hoe doen die mensen dat dan? Voor school heeft iedereen tegenwoordig echt wel een computer nodig. En voor het werk tegenwoordig vaak ook wel. Mijn moeder kon bijvoorbeeld een paar jaar geleden al niet eens meer solliciteren voor schoonmaakwerk als ze geen computer had, aangezien roosters en zo ook via e-mail gingen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:39 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik ken er al zo 12 (en niet in staphorst etc..)
Nope, die bleef doordraaienquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
lekker leven heb je toch.
die shop ook dicht geweest?
ken zelfs iemand van 64(is klant van ons)niet gelovig wil er niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, hoe doen die mensen dat dan? Voor school heeft iedereen tegenwoordig echt wel een computer nodig. En voor het werk tegenwoordig vaak ook wel. Mijn moeder kon bijvoorbeeld een paar jaar geleden al niet eens meer solliciteren voor schoonmaakwerk als ze geen computer had, aangezien roosters en zo ook via e-mail gingen.
Zijn die mensen dan gewoon tegen technische vooruitgang of zo? Want ik ken zo geen religies die computers verbieden, en ik ken heel wat streng christelijke mensen, maar die mogen wel gewoon een computer hebben
Toch liever iets te warm dan te koud. En er kan altijd iets uit, mocht het te warm wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je woont niet op de Noordpool hoor
Heb zelf deze hele winter nog geen trui aan gehad, maar slechts een poloshirt met lange mouwen. Onder de winterjas natuurlijk. De verdere wintermaatregelen voor mij waren alleen een muts en katjes (de handschoenen waarbij slechts de vingertoppen vrij zijn). Meer niet.
ik zie in m n glazen bol dat het halverwege volgende maand lekker weer isquote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Toch liever iets te warm dan te koud. En er kan altijd iets uit, mocht het te warm worden
ik benader het vanaf de andere kant. Ik loop mezelf wel warmquote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Toch liever iets te warm dan te koud. En er kan altijd iets uit, mocht het te warm worden
Die vingerloze handschoenen helpen bij mij niet als er zo'n ijzige wind staat. Meestal probeer ik het gewoon met ski-handschoenen aan, en als dat echt niet gaat (bijv. vanwege dunne hah) vervang ik het rechter exemplaar door een leren handschoen. Vandaag deed ik hetzelfde, en desondanks was mijn rechterhand bij thuiskomst flink gaan tintelen. (Klink gezellig, tintelen, maar is toch tamelijk pijnlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef Herfstblad het volgende:
Ik trek morgen gewoon 2 jassen, een t-shirt, vingerloze handschoenen, een broek met legging eronder aan (ja, en schoenen en sokken)
Niets bijzonders, behalve de vingerloze handschoenen en de 2de jas. Die draag ik niet altijd.
Ik heb deze winter tijdens het lopen ook nog geen trui aan gehad, binnen wel.
Jemig. Ik loop/fiets gewoon in t-shirt met lange mouwen, lange broek, vaak zelf dun, gewone sokken en een enkele postjas. En als ik naar het depot fiets, 7,7 kilometer ver, handschoenen. Meer niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Holy cow, morgen nog kouder en met de stevige wind worden dat gevoelstemperaturen van -10 of lager. Dat wordt weer inpakken met 3 paar sokken, 2 shirts, 1 trui, thermobroek, gewone broek, muts, handschoenen, sjaal en jas
Dat tintelen in je handen heb ik gehad toen ik last had van carpaal tunnel syndroom, maar dan had ik het heel de dag, dat was echt niet leuk.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die vingerloze handschoenen helpen bij mij niet als er zo'n ijzige wind staat. Meestal probeer ik het gewoon met ski-handschoenen aan, en als dat echt niet gaat (bijv. vanwege dunne hah) vervang ik het rechter exemplaar door een leren handschoen. Vandaag deed ik hetzelfde, en desondanks was mijn rechterhand bij thuiskomst flink gaan tintelen. (Klink gezellig, tintelen, maar is toch tamelijk pijnlijk).
Tja, sommige mensen hebben het nu eenmaal sneller koud dan anderen. Heeft naast lichaamsbouw (wat spek op je botten isoleert goed) ook met doorbloeding te maken. We hebben hier een postbezorger lopen (een tamelijk fors manspersoon), die eigenlijk nooit een jas draagt als het boven nul is, enkel een sweater en een sjaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jemig. Ik loop/fiets gewoon in t-shirt met lange mouwen, lange broek, vaak zelf dun, gewone sokken en een enkele postjas. En als ik naar het depot fiets, 7,7 kilometer ver, handschoenen. Meer niet.
Begin deze maand heb ik zelfs 's avonds al weer in korte broek, kortemouwenshirt 'gewielrend', maar toen was het iets warmer
Was ook gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uren goed in de gaten houden en als het niet klopt: oranje kaart invullen
Nou, inderdaad! Anders zitten wij ook weer te vernikkelen van de kou!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 05:38 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Vandaag koud dus.
Dat wordt het autobedrijf op de vingers tikken dat ze die roldeur sluiten als ze binnen/buiten lopen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Nog een keer officieel de bevestiging via mijnpostnl.nl: Bezorgen 3 bundels stopt
Stopzetten bezorgen met 3 bundels
Op 25 februari ben je geïnformeerd over de veranderingen in het postproces. Een van de veranderingen is stopzetten van de bezorging met 3 bundels. Deze manier van bezorgen gebeurt in een aantal gebieden in area Centrum en Zuidoost.
Wat verandert?
Vanaf 15 april verdwijnt de 3e bundel voor een deel van de lopen. In juli stoppen we helemaal met de 3e bundel en bezorgen we overal alleen nog:
• één bundel geadresseerde post
• één bundel huis-aan-huis op dinsdag, donderdag en zaterdag
Wat merk jij er van?
Alleen de postbezorgers die op dit moment 3 bundels bezorgen, merken iets van de verandering. Zij zijn via een bordmededeling geïnformeerd.
- Top, dit zal echt een stuk schelen voor mij, aangezien ik de fouten alleen uit 1 bundel hoef te halen, ipv. de N24U en 24U nu. Hopelijk gaan ze tijden niet gelijk naar beneden zetten want de bedoeling van de bundels was dat het sneller en efficiënter zou gaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:07 schreef Keano het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)zie+met+Post+NL.aspx
Reactie:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:07 schreef Keano het volgende:
Succes met lopen dan straks. Of nu als je al bezig ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:07 schreef Keano het volgende:
Hier ligt 16 cm sneeuw
Tevens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |