abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2013 @ 20:45:01 #101
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_123883147
quote:
11s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
zo hard gaat het dus achteruit ...

http://fundraiseronline.b(...)van-de-postbode.html
:{
Kringloper
  zondag 10 maart 2013 @ 21:02:44 #102
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123884330
@ Kramerica-Industries: WOW! :D En hoe oud ben je als ik vragen mag? ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 10 maart 2013 @ 21:22:05 #103
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_123885499
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Kramerica-Industries: WOW! :D En hoe oud ben je als ik vragen mag? ;)
34
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 10 maart 2013 @ 21:45:19 #104
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123886986
Aha, dan ben je dus ook zo rond je 18e-19e begonnen toch (ik ook)? :) Ik ben trouwens over acht dagen 31... :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_123896043
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Herfstblad het volgende:
Wow, dat gaat heel hard. Maar dat hoorde ik ook al van een vriendin dat toen zij liep (in 2004) er veel meer post was. En ik merk het de laatste tijd ook.
Ik verstuur in elk geval nog genoeg post ;). Zo'n 5-10 poststukken per week.
vergeleken met een 15jaar geleden is het postvolume(rode bakken)minder geworden.
qua gewicht is het alleen mar zwaarder geworden(reclame en dikke tijdschriften)
in de grafiek zijn ook oplevingen te zien(opdoeken dhl/vsp).
wat er in het stukje staat zal niet gauw gebeuren,dat mensen het ergens moeten ophalen,
verder zijn er genoeg mensen die vanuit geloofsovertuiging geen computer willen en of hebben.
pi_123896110
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik zit hier nu ruim 15 jaar. Erg hè :{
ik heb hier nog tpg kleding(ook nieuw)die polo s waren bloedheet,broeken zijn top
pi_123896582
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:32 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

verder zijn er genoeg mensen die vanuit geloofsovertuiging geen computer willen en of hebben.
Volgens mij ken ik helemaal niemand van onder de 70 meer zonder computer, dus ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt. Tegenwoordig kun je bijna niet meer zonder computer. Wel heb ik zelf bijvoorbeeld wel aangegeven dat ik mijn loonstrook gewoon per post wil blijven ontvangen, en veel andere dingen wil ik ook gewoon per post blijven ontvangen ipv via internet. Ik ga natuurlijk niet zelf meewerken aan de ondergang van het bedrijf, ook al zullen die paar poststukken die ik blijf ontvangen natuurlijk niet het verschil gaan maken :P. Het gaat meer om het idee :P.
  maandag 11 maart 2013 @ 06:00:29 #108
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_123898781
Goedemorgen.
Om even terug te komen op de gewerkte uurtjes vs doorgeven/uitbetalingen onder de parttimers:

Sinds een collegaatje dit heeft geopperd op het werk en ik er wat serieuzer op ben door gegaan heerst er nogal wat onrust bij ons op de werkvloer.
Dat gewerkte uren boven het contract niet zouden worden uitbetaald(mits het drukker op die dag was), De gegeven tijd voor een wijk onduidelijk is en in zowat alle gevallen niet wordt doorgegeven zodat je of sneller of op het zelfde tempo kan blijven doorwerken).

Dat met de (niet uitbetaalde)uren is bij vertrek(afvloeiing) van/door een oud collega geopperd om dit na te zien omdat hier in (bewuste?)fouten werden gemaakt.
Ik heb de TC verzocht om duidelijkheid in een werkoverleg.
Blijkbaar is hier al eerder om verzocht maar wellicht wordt hier niet op ingegaan gezien we toch gaan verhuizen.
Maar mijn vraag blijft dan: hoe moet dit dan straks in Heerenveen! gezien de baan van onze TC ook op de tocht staat als we naar Heerenveen gaan.

De werksfeer is er niet beter op geworden en er wordt al onder de parttimers gesproken dat als men aan de uren zit, om dan maar te stoppen.

Van ene collegaatje hoorde ik ook dat de uren die zij werkt op de wijken niet allemaal werden uitbetaald omdat ze ruim boven de uren die hogerhand had gegeven zat.
Achteraf blijkt dat hogerhand er een gedeelte van een ( door hogerhand zelf ingeplande extra)wijk niet heeft bijgerekend, dus gaat er nu een procedure van start dat zij alsnog deze extra uurtjes krijgt uitbetaald...*zucht*
Kringloper
pi_123898992
Gaat lekker bij onze vrienden van Pakketten: pakket is vrijdag verstuurd en zou zaterdag worden bezorgd. Om onduidelijke redenen was de zending vertraagd (wel in sorteercentrum gesorteerd). Zou nu vandaag worden bezorgd, kijk ik net naar de status, staat er wéér vertraagd: nu morgen tussen 08;30 uur en 21:30 uur (zet dan geen tijd 8)7). Maar ja, morgen hele dag weg dus zou uiteindelijk wel woensdag worden...

Zou toch niet zo zijn dat de subco ziek is en ze geen vervanger hebben? :D Pakket is namelijk gewoon vrijdagavond al gesorteerd en er staat niks over vermist of kapot.
pi_123900435
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 07:25 schreef Deezertje het volgende:
Gaat lekker bij onze vrienden van Pakketten: pakket is vrijdag verstuurd en zou zaterdag worden bezorgd. Om onduidelijke redenen was de zending vertraagd (wel in sorteercentrum gesorteerd). Zou nu vandaag worden bezorgd, kijk ik net naar de status, staat er wéér vertraagd: nu morgen tussen 08;30 uur en 21:30 uur (zet dan geen tijd 8)7). Maar ja, morgen hele dag weg dus zou uiteindelijk wel woensdag worden...

Zou toch niet zo zijn dat de subco ziek is en ze geen vervanger hebben? :D Pakket is namelijk gewoon vrijdagavond al gesorteerd en er staat niks over vermist of kapot.
Pakketten worden toch nooit op maandag voor de eerste keer aangeboden? Dus als ze zaterdag geen bezorgpoging hebben gedaan kon ie volgens mij sowieso vandaag nooit komen.
  maandag 11 maart 2013 @ 09:49:29 #111
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_123900842
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:35 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik heb hier nog tpg kleding(ook nieuw)die polo s waren bloedheet,broeken zijn top
Ik heb nog 1 polo en i schipperstrui (met oude PTT logo), bewaard uit nostalgische overwegingen.

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 11 maart 2013 @ 11:38:31 #112
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_123904061
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb nog 1 polo en i schipperstrui (met oude PTT logo), bewaard uit nostalgische overwegingen.

[ afbeelding ]
^O^
Kringloper
  maandag 11 maart 2013 @ 11:46:50 #113
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_123904373
Allo allo :)
Morgen weer aan de slag na 2 en een halve week verlof pffff
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:06:16 #114
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_123905145
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zin in? ;) Zal wel even weer wennen zijn!
"Everybody lies..."
House M.D.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:07:16 #115
110987 ErwinRommel
pi_123905183
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Zin in? ;) Zal wel even weer wennen zijn!
Geen zin in, en al helemaal niet met deze kou :P
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 maart 2013 @ 12:23:48 #116
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123905789
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 06:00 schreef peter2671 het volgende:
Goedemorgen.
Om even terug te komen op de gewerkte uurtjes vs doorgeven/uitbetalingen onder de parttimers:

Sinds een collegaatje dit heeft geopperd op het werk en ik er wat serieuzer op ben door gegaan heerst er nogal wat onrust bij ons op de werkvloer.
Dat gewerkte uren boven het contract niet zouden worden uitbetaald(mits het drukker op die dag was), De gegeven tijd voor een wijk onduidelijk is en in zowat alle gevallen niet wordt doorgegeven zodat je of sneller of op het zelfde tempo kan blijven doorwerken).

Dat met de (niet uitbetaalde)uren is bij vertrek(afvloeiing) van/door een oud collega geopperd om dit na te zien omdat hier in (bewuste?)fouten werden gemaakt.
Blijkbaar is hier al eerder om verzocht maar wellicht wordt hier niet op ingegaan gezien we toch gaan verhuizen.
Maar mijn vraag blijft dan: hoe moet dit dan straks in Heerenveen! gezien de baan van onze TC ook op de tocht staat als we naar Heerenveen gaan.

De werksfeer is er niet beter op geworden en er wordt al onder de parttimers gesproken dat als men aan de uren zit, om dan maar te stoppen.

Van ene collegaatje hoorde ik ook dat de uren die zij werkt op de wijken niet allemaal werden uitbetaald omdat ze ruim boven de uren die hogerhand had gegeven zat.
Achteraf blijkt dat hogerhand er een gedeelte van een ( door hogerhand zelf ingeplande extra)wijk niet heeft bijgerekend, dus gaat er nu een procedure van start dat zij alsnog deze extra uurtjes krijgt uitbetaald...*zucht*
uren goed in de gaten houden en als het niet klopt: oranje kaart invullen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 maart 2013 @ 12:24:05 #117
Maffe Fries
pi_123905802
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Geen zin in, en al helemaal niet met deze kou :P
gewoon gas erop ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 13:36:56 #118
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_123908698
Holy cow, morgen nog kouder en met de stevige wind worden dat gevoelstemperaturen van -10 of lager. Dat wordt weer inpakken met 3 paar sokken, 2 shirts, 1 trui, thermobroek, gewone broek, muts, handschoenen, sjaal en jas :D
Divide et impera
pi_123908832
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:57 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Volgens mij ken ik helemaal niemand van onder de 70 meer zonder computer, dus ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt. Tegenwoordig kun je bijna niet meer zonder computer. Wel heb ik zelf bijvoorbeeld wel aangegeven dat ik mijn loonstrook gewoon per post wil blijven ontvangen, en veel andere dingen wil ik ook gewoon per post blijven ontvangen ipv via internet. Ik ga natuurlijk niet zelf meewerken aan de ondergang van het bedrijf, ook al zullen die paar poststukken die ik blijf ontvangen natuurlijk niet het verschil gaan maken :P. Het gaat meer om het idee :P.
ik ken er al zo 12 (en niet in staphorst etc..)
  maandag 11 maart 2013 @ 13:40:08 #120
110987 ErwinRommel
pi_123908844
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Holy cow, morgen nog kouder en met de stevige wind worden dat gevoelstemperaturen van -10 of lager. Dat wordt weer inpakken met 3 paar sokken, 2 shirts, 1 trui, thermobroek, gewone broek, muts, handschoenen, sjaal en jas :D
En de kachel van de postauto op 4 :D
Echt, kutweer dit.
pi_123908965
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 06:00 schreef peter2671 het volgende:
Goedemorgen.

deze discussie zal je altijd wel houden,gewoon je werk doen,en als je vind dat het tijd is gewoon gaan.
niet al te druk over maken,uiteindelijk heb je zelf gezondheidsproblemen,en een vervanger is zo geregeld vandaag de dag(uitkeringstrekkers etc..)
pi_123909038
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
vroeger kreeg je nog van die ouderwetse grove schoenen,je leek wel een bootwerker :)
ja die broeken zijn van goede kwaliteit,beter dan wat er na kwam,die scheuren zo uit. :)
pi_123909084
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
lekker leven heb je toch.
die shop ook dicht geweest?
pi_123909127
quote:
quote:
in zuid limburg 10-15cm sneeuw(met de dinsdagdrukte weer erg fijn)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 maart 2013 @ 13:45:46 #125
Maffe Fries
pi_123909165
quote:
je woont niet op de Noordpool hoor _O-

Heb zelf deze hele winter nog geen trui aan gehad, maar slechts een poloshirt met lange mouwen. Onder de winterjas natuurlijk. De verdere wintermaatregelen voor mij waren alleen een muts en katjes (de handschoenen waarbij slechts de vingertoppen vrij zijn :P). Meer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')