Bijna even goed als mijn uren goedgekeurd krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Rafierafie het volgende:
Hoe voelde dat nou, zo'n nieuwe thread openen?
Passende TT!
hoe lang was je bezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef gelestipjes het volgende:
Niet drukker dan op andere donderdagen, heb op donderdag meestal 10 a 11 blauwe bakken per wijk, en vandaag dus ook.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:29 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Bijna even goed als mijn uren goedgekeurd krijgen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef Selestha het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat Amfors mij waarschijnlijk in dienst gaat nemen. Als dat zo is werk ik voor normaal loon 4 dagen per week (omdat ik dat wil) en ga ik op zaterdag een postrondje doen voor een zakcentje heb ik besloten
Dus als dit definitief doorkomt, ben ik weer jullie collega
klinkt goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef Selestha het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat Amfors mij waarschijnlijk in dienst gaat nemen. Als dat zo is werk ik voor normaal loon 4 dagen per week (omdat ik dat wil) en ga ik op zaterdag een postrondje doen voor een zakcentje heb ik besloten
Super Selestha! Ik hoop voor je dat het door gaat en dan kun je hier dus ook weer met ons mee emmeren over de post!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef Selestha het volgende:
Leuke blog idd! Heb ook even gereageerd!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef Selestha het volgende:
en die na de natte ervaring weer weg isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb morgen iemand mee in opleiding, nou vind ik dat sowieso meestal al niet geweldig, maar al helemaal niet bij slecht weer
Jullie hebben me geïnspireerd om er maar weer even een update tegenaan te gooienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:37 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Leuke blog idd! Heb ook even gereageerd!
Mooizo! Ga gelijk ff kijken!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jullie hebben me geïnspireerd om er maar weer even een update tegenaan te gooien
Ah paasfolder. Is landelijk dacht ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gefeliciteerd Selestha!![]()
Een TC van de vestiging Roosendaal heeft ons gemaild dat er donderdag deze keer HAH is...
Waarom denk ik dan?
Hier gaat de post gewoon terug als de brievenbus vol zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:10 schreef Selestha het volgende:
Een briefje van een Amerikaanse postbode die een constant volle brievenbus zat was..
[ afbeelding ]
Omdat als je geld kunt verdienen als bedrijf, je dat niet laat liggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gefeliciteerd Selestha!![]()
Een TC van de vestiging Roosendaal heeft ons gemaild dat er donderdag deze keer HAH is...
Waarom denk ik dan?
Het is de paasfolder van AH komende donderdag,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat als je geld kunt verdienen als bedrijf, je dat niet laat liggen.
Lijkt me logisch.
Klopt, ik heb bv. nooit C1000 HAH omdat die gelukkig al een tijdje hier niet meer zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
niet alle wijken hebben die folder. Er zijn een aantal wijken die gewoon te ver van een AH-vestiging vandaan liggen en daarom geen AH-folders krijgen.
Gestoofde witlof met spekjes en geitenkaasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jullie hebben me geïnspireerd om er maar weer even een update tegenaan te gooien
Ik zie het, dankjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 05:59 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Gestoofde witlof met spekjes en geitenkaas
Meteen even op FB geliked![]()
Dat scheelt dan weer ietsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
Regen, wind en een temperatuur van 3 graden. Geweldig!
Als het hard genoeg regent wordt de HAH zo zwaar van het water dat het niet eens meer weg kán waaien
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
Regen, wind en een temperatuur van 3 graden. Geweldig!
Als het hard genoeg regent wordt de HAH zo zwaar van het water dat het niet eens meer weg kán waaien
die waren weer in grote getalen aanwezigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef KatrienDuck het volgende:
Gelukkig niet zo heel veel post. Wel Kampioenen, maar geen Makro's.
kun je dat niet via de intranetsite doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:07 schreef rick12345 het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste topic is maar ik heb een vraag.
Ik werk bij het CVL in Utrecht en ik wil graag vakantie aanvragen.
nu moet men dat doen met een e-mail adres dat ooit lang geleden is uitgedeeld aan de medewerkers.
nu is mijn vraag heeft iemand hier dat e-mail adres?
als het goed is is het niet regio gebonden maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |