viezerikkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een VOG is enkel om te kijken of je een strafblad hebt. Een bekeuring voor door rood rijden komt je heus niet op een strafblad te staan. Daarnaast kijken ze, zoals reeds gezegd, of het gaat om zaken die relevant zijn voor dit werk. Als je bent veroordeeld wegens diefstal is dat waarschijnlijk wel een probleem, maar een practiserend pedoseksueel kan zo aan de slag als postbezorger (mits niet in kinderrijke wijk).
Waarom niet maandelijks een uitdraai per email.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gewoon je TC om een uitdraai vragen...........
Doen we hier ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:51 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons krijgen de postbezorgers iedere week gewoon de harmony uitdraai per e-mail, wel zo handig.
Hier gebeurde dat ook elke week. Echter sinds elke week wordt verteld dat we in het groen draaien worden de uren vaker niet dan wel opgehangen.quote:
tsja, dan is ook niet lastig om in het groen te draaienquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Bowler01 het volgende:
Klopt, zeker aangezien de uren die wel werden op gehangen werden vaak niet foutloos waren. In één week ontbraken er al een uur of zeven bij mij.
ja ik ben er niet erg blij mee,gaat weer tijd kosten,en glibberen in het ergste gevalquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
met name volgende week dinsdag en woensdag lijken koude dagen te gaan worden
Ik weet inderdaad van een andere anonieme test die uiteindelijk niet zo anoniem was. Volgens mij was dat zo'n tevredenheidsonderzoek. Ik zou dus voorzichtig zijn met je antwoorden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb de persoonlijkheidstest ook ontvangen zie ik net. Ik heb toch altijd wel wat twijfels als erbij staat dat ze je resultaten niet zullen doorgeven aan postnl. Ik vraag me ook af of er serieus mensen zijn die bij vragen als "ik zou de belastingdienst nooit voorliegen" dan aanklikken "helemaal oneens". Het is immers niet bepaald een anonieme test.
Ik begrijp dat een kleine verkeersovertreding niet zal leiden tot een zwaarwegend strafblad. Dit was slechts een voorbeeld dat even snel in me opkwamquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een VOG is enkel om te kijken of je een strafblad hebt. Een bekeuring voor door rood rijden komt je heus niet op een strafblad te staan. Daarnaast kijken ze, zoals reeds gezegd, of het gaat om zaken die relevant zijn voor dit werk. Als je bent veroordeeld wegens diefstal is dat waarschijnlijk wel een probleem, maar een practiserend pedoseksueel kan zo aan de slag als postbezorger (mits niet in kinderrijke wijk).
Ja, die zogenaamd anonieme tevredenheidstest kan ik me ook nog wel herinneren, zo anoniem maar ondertussen moest je wel invullen waar je werkte, of je man of vrouw bent, je leeftijd en wat je hoogst genoten opleiding isquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad van een andere anonieme test die uiteindelijk niet zo anoniem was. Volgens mij was dat zo'n tevredenheidsonderzoek. Ik zou dus voorzichtig zijn met je antwoorden.
Wel jammer dat die hele vragenlijst dan waardeloos is als je geen eerlijke antwoorden kan geven.
wederom veel post per huis tot wel 15-20 stuks(op veel plekken)+Hah, "eigen woning"ellende,kampioen,oplichters van Bonaparte etc..quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:00 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was het vooral zwaar. Allerlei tijdschriften, reclameblaadjes, de Kampioen voor een deel.
hoezo oplichters?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
wederom veel post per huis tot wel 15-20 stuks(op veel plekken)+Hah, "eigen woning"ellende,kampioen,oplichters van Bonaparte etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |