PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Okeequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren ik denk wel dat mensen nog 3 tellen konden wachten op je liefdesleven topics stelen is not done voor een chick.
Bro's before ho's
Ik ben bezig met een TT-chimpansee-combo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren ik denk wel dat mensen nog 3 tellen konden wachten op je liefdesleven topics stelen is not done voor een chick.
Bro's before ho's
Alleen in Friesland denk ik. Wordt New Kids toch nog werkelijkheid.quote:
Nee widm zoquote:
Django Unchained, Parker. Zo iets?quote:
Vorige week naar Hansel and Gretel geweest. Was wel leuk, maar niet hoogstaand.quote:
want Gigiquote:
Ja, zeker omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
dan wil ze straks kooijemans ipv rijstemansquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
mss ga ik daar echt heen want het is met ene meisje
Of lekker horrortje met de film "Mama". Kan ze lekker in je piem0l grijpen als het eng is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
mss ga ik daar echt heen want het is met ene meisje
inb4 vdm grapquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is die Daniel Lohues dik geworden zeg
De film, Mama was niet zo heel eng. Maar was wel goed en leuk om te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker horrortje met de film "Mama". Kan ze lekker in je piem0l grijpen als het eng is.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nie zo'n beetje ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is die Daniel Lohues dik geworden zeg
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En team 1 is af, nu nog even een 2de teampje maken met IF Vidal en IF Guarin als CDM's in een 352
Ik herkende hem echt niet gewoon..al helpt die baard hem ook nietquote:
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet nog een CM hebben in me 433 team, middelste CM, en moet niet zo snel moe worden zoals de meeste CM's die HIGH defence hebben
Gewoon negeren die jongen. Hij wil alleen maar aandacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?
Of is het lady?quote:
het was meer een vraag aan jullie, wat dacht je danquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?
Post je team dan, kut. Alsof wij dat uit ons hoofd kennen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het was meer een vraag aan jullie, wat dacht je dan
Tim heeft zand in z'n vagina TITITITITIquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post je team dan, kut. Alsof wij dat uit ons hoofd kennen..
Helemaal niet hoor, tijger.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tim heeft zand in z'n vagina TITITITITI
Cool teamquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit team ga ik seasons spelen dit weekend op mijn trade account.
Vanmiddag hardop gelachen in de trein toen ik hem op 9gag zagquote:
Ja, jij bent de mongool goed gedaanquote:
Dat heb je nu toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef strakkeman het volgende:
Iemand anders een idee om die 3 beesten achterin te krijgen
[ afbeelding ]
HAHA LOL INDERDAAD, GEWOON ER EEN PAAR LETTERS TUSSEN GEDAAN xpquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
haha mogool ipv mol haha ik snap 'm wat een goede steef XD
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef strakkeman het volgende:
Iemand anders een idee om die 3 beesten achterin te krijgen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
nee jij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb je The Following al gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef Djeetje het volgende:
WIDM spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
Nog een grap die alleen voor leden bestemd is:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar slaat dit op
??
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef Djeetje het volgende:
WIDM spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
Nog een grap die alleen voor leden bestemd is:
Kinders volgens mij is het bedtijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VDM maakte af en toe dit grapje. Die twee knullen nemen het over en doen dit nu om de 10 postsquote:
hopelijk trapt die VDM er ook vaak in, irritante kutgrapjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VDM maakte af en toe dit grapje. Die twee knullen nemen die over en doen dit nu om de 10 posts
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VDM maakte af en toe dit grapje. Die twee knullen nemen het over en doen dit nu om de 10 posts
Hypocrietquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopelijk trapt die VDM er ook vaak in, irritante kutgrapjes
dit is om hem te laten zien hoe irritant dat wel niet is. Als hij zijn lesje heeft geleerd, hou ik er abrupt mee opquote:
Okquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is om hem te laten zien hoe irritant dat wel niet is. Als hij zijn lesje heeft geleerd, hou ik er abrupt mee op
Tsja ik kan me voorstellen dat niet iedereen eraan denkt dat er veel mensen terugkijken. Het is een beetje alsof je de voetbaluitslagen van zondag nog niet wil weten omdat je om 19.000 studio sport wil zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef StijnDa het volgende:
Godverdomme, hier netjes alles in spoiler over WIDM, maar op facebook heb je natuurlijk altijd weer trutjes met 'Jaaa xxx is de mol, had het meteen goed in 1e week blabla'
Waarom doen wij voetbaluitslagen niet in spoilers dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik kan me voorstellen dat niet iedereen eraan denkt dat er veel mensen terugkijken. Het is een beetje alsof je de voetbaluitslagen van zondag nog niet wil weten omdat je om 19.000 studio sport wil zien.
Ach, bij die finale maakt het niets uit. Dat laten ze toch in no time al zien aan het begin.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef StijnDa het volgende:
Godverdomme, hier netjes alles in spoiler over WIDM, maar op facebook heb je natuurlijk altijd weer trutjes met 'Jaaa xxx is de mol, had het meteen goed in 1e week blabla'
Het is toch wel de afsluiting van een aantal uren die ik niet meer terug ga krijgen, laat mij even mijn frustratie uitenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, bij die finale maakt het niets uit. Dat laten ze toch in no time al zien aan het begin.
Omdat je maar gewoon live moet kijken/het niet te doen is om iedereen een spoiler te laten gebruiken. Op facebook/twitter al helemaal niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom doen wij voetbaluitslagen niet in spoilers dan?![]()
Ik vind dit wel wat anders, maar ik kan inderdaad ook wel begrijpen dat ze er niet aan dacht.
Toch jammer.
Ik probeerde je te troostenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is toch wel de afsluiting van een aantal uren die ik niet meer terug ga krijgen, laat mij even mijn frustratie uiten
Die verdedigingquote:
ik heb er ook hoge verwachtingen van alleen ik heb nu nog maar 4 van de 11 spelers gekocht nog effe zoeken dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die verdediging
niemand gaat scoren als je ze goed gebruikt
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je maar gewoon live moet kijken/het niet te doen is om iedereen een spoiler te laten gebruiken. Op facebook/twitter al helemaal niet natuurlijk.
quote:
Gamberini en Ogbonna omdraaienquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn 2de teamBen benieuwd hoe ze beiden spelen
Ik vond Palacio echt tegenvallen op de RM positie.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond Palacio echt tegenvallen op de RM positie.
Maggio![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bale is misschien wel de beste op dit moment
En RvP is ook uitvorm.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
InderdaadMessi en Ronaldo zijn niet echt in bloedvorm, Bale wel. Zlatan is ook niet echt serieus te nemen in de L1.
Suarez daarentegen, wat een geweldenaar, legt er elke keer 3 in tegen degradatiekandidaten en scoort nooit tegen topclubs, huldequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
RvP hoort sowieso niet in dat rijtje.
Ronaldo 3 goals in 3 top wedstrijden en toen hij erin kwam zaterdag. Speelde Real ineens goed. Ronaldo is best wel in bloedvorm.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
InderdaadMessi en Ronaldo zijn niet echt in bloedvorm, Bale wel. Zlatan is ook niet echt serieus te nemen in de L1.
quote:
Ik heb daar stage gelopen vlakbij de LIDL.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar het is eigenlijk gewoon Andijk
Welk bedrijf ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb daar stage gelopen vlakbij de LIDL.
Als je valt in het 16 meter gebied. Is het of een swalbe + geel of een penalty.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
"schwalbe"
Was geen penalty, maar hij werd wel gehaakt, dus ik vond onterecht.
Inter is slechtquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef StijnDa het volgende:
2-0, nu al weer gespeeld. Inter speelt ook slechtStaan overal mensen vrij bij Spurs.
jammer dat Bale ook nog wel eens fopduiken maakt, dus zijn reputatie tegen zich heeft, maar wat is dat toch een geweldenaar. de op één na beste voetballer uit Walesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
"schwalbe"
Was geen penalty, maar hij werd wel gehaakt, dus ik vond onterecht.
Is dit een serieuze reactie?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je valt in het 16 meter gebied. Is het of een swalbe + geel of een penalty.![]()
![]()
of je struikelt en de scheids doet niksquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je valt in het 16 meter gebied. Is het of een swalbe + geel of een penalty.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Nee, wou open deuren intrappen
.
Sorry![]()
Die heb/had je ook van Lays..van die ribbelchips..die zijn echt lekkerquote:
Mijn favorietequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb/had je ook van Lays..van die ribbelchips..die zijn echt lekker
je had ook zo een oranje lays superchips. Wat waren die lekker zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, die Heinz superchipsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon maken. Dan zijn ze hier van je af.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
Moet nog een folder maken voor economie morgen.
Wel maken of een smoes verzinnen morgen ?
Zal ik doenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
liefquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon maken. Dan zijn ze hier van je af.
diequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
[..]
[ afbeelding ] Blijft heerlijk
Ik weet volgens mij welke je bedoeltquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je had ook zo een oranje lays superchips. Wat waren die lekker zeg
Bugles > Wokkelsquote:
Die waren vies man. Die cold versie met komkommer was nog smerigerquote:
Scoorde nog een prachtige goal tegen City en tegen Arsenal geloof ik. Dus get your facts straightquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Suarez daarentegen, wat een geweldenaar, legt er elke keer 3 in tegen degradatiekandidaten en scoort nooit tegen topclubs, hulde![]()
Sinds wanneer vind je Arsenal topquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoorde nog een prachtige goal tegen City en tegen Arsenal geloof ik. Dus get your facts straight
Na voetbal wil ik evt wel potje? Of ga je niet xboxen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die waren vies man. Die cold versie met komkommer was nog smeriger
Nu ga je mee in deze argumentatie, en in dat geval Rooney > Suarez.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoorde nog een prachtige goal tegen City en tegen Arsenal geloof ik. Dus get your facts straight
Seizoen was vooral goed door de toffe locaties en opdrachten, niet zozeer de kandidaten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat na vorige week de mol al overduidelijk was. Verder wel een redelijk seizoen.
Ik heb dit jaar niet alles gezien, maar andere jaren vond ik het wel leuker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen was vooral goed door de toffe locaties en opdrachten, niet zozeer de kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel echt alles kijken om daar een oordeel over te kunnen vellen imo. Het is geen programma waar je half in kan vallen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet alles gezien, maar andere jaren vond ik het wel leuker.
Ik heb alles gekeken op misschien 2 afleveringen na.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet wel echt alles kijken om daar een oordeel over te kunnen vellen imo. Het is geen programma waar je half in kan vallen.
livescore.com is zooo 2006quote:
lol_Friesland héquote:
Kim Jung Boppe schermt daar het halve internet af ja?quote:
Ik ben nu ff aant fifaen, maar ga na Moltalk Zombies doen. Je kan mee doen als je wiltquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Na voetbal wil ik evt wel potje? Of ga je niet xboxen?
Haha, hoezo ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die was echt vet. Denk dat ik dat ook ga nemen als verbeek weggaat bij az
Once you go flashscores.com you never go back sonquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo lang gebruik ik het al ja. Vernieuwing is kut
Jo dan doe ik denk ik wel mee met zombiesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben nu ff aant fifaen, maar ga na Moltalk Zombies doen. Je kan mee doen als je wilt
Geen season passen btw, op
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
fifa middag/avond op school geslaagdLokaal met tv gereserveerd onder het mom van experiment uitvoeren met zes man van 1 tot 7
fifa middag/avond op school geslaagdLokaal met tv gereserveerd onder het mom van experiment uitvoeren met zes man van 1 tot 7
Kan je beter xbox live kopen en een xbox.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Betaal je toch nog ergens studiegeld voor.
Misschien wil hij niet mensen zoals jou tegen komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je beter xbox live kopen en een xbox.
preciesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Betaal je toch nog ergens studiegeld voor.
Afgezien van een statement dat ik af en toe maak, ben ik een prima tegenstander. No sweat, no irritant gedoe, gewoon leuk spelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien wil hij niet mensen zoals jou tegen komen.
Headset is binnenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga even douchen en eten en dan ben ik er erbij.
Is er een 4de?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jo dan doe ik denk ik wel mee met zombiesAchievement halen?
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afgezien van een statement dat ik af en toe maak, ben ik een prima tegenstander. No sweat, no irritant gedoe, gewoon leuk spelen.
Kutpiepjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Once you go flashscores.com you never go back son
Post ze eens?quote:
VDM?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er een 4de?Vind ik goed, Jules doet iig ook mee dan
Geluid kan je uitzetten. Zo handig om gewoon alle leagues en wedstrijden aan te kunnen vinken die je wil volgen. En nog verschillende sporten + opstellingen + statistieken. Ideaalquote:
Kan ik over 3 kwartier joinen? Eerst even voetbal kijkenquote:
Kijk nog even die achievement dat je een idee hebt waar je moet gaan staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ik over 3 kwartier joinen? Eerst even voetbal kijkenben bijna de hele dag al zombies aan het doen
Ja, dat weet ik welquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk nog even die achievement dat je een idee hebt waar je moet gaan staan
Die Rise is gewoon leuk hoor. De standaard mappen zijn wel kut, lavaquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
Zombies is nog het leukste aan CoD, maar dat ging na Black Ops 1 ook alleen maar bergafwaarts. Alleen die van WaW en Kino der Toten waren echt leuk...
Die Kino was echt dodelijk leuk. echt nachtenlang met vrienden daaraan bezig geweest en lekker schelden via de microfoon natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
Zombies is nog het leukste aan CoD, maar dat ging na Black Ops 1 ook alleen maar bergafwaarts. Alleen die van WaW en Kino der Toten waren echt leuk...
Die heb ik dan weer niet, kan ik niet over oordelen, maar over het algemeen waren Der Riese, Nacht der Untoten, Verrückt en Shi No Numa toch het leukst voor mij...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die Rise is gewoon leuk hoor. De standaard mappen zijn wel kut, lava
Eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
ook lekker veel ruimte om te trainenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Die Kino was echt dodelijk leuk. echt nachtenlang met vrienden daaraan bezig geweest en lekker schelden via de microfoon natuurlijk.
Nooit gespeeldquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet, kan ik niet over oordelen, maar over het algemeen waren Der Riese, Nacht der Untoten, Verrückt en Shi No Numa toch het leukst voor mij...
doe iets met een lapo, of een dief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Baje het volgende:
Hallo mede-fokkers,
Volgens ajaciedzeven heb ik een UI nodig zodat ik een eigen karakter krijg. Wie kan mij helpen? Gr gr
Doe een UIquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Baje het volgende:
Hallo mede-fokkers,
Volgens ajaciedzeven heb ik een UI nodig zodat ik een eigen karakter krijg. Wie kan mij helpen? Gr gr
moet je een keer doen, vooral Der Riese is echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nooit gespeeld
Ik heb ze wel alleen nooit gespeeld
Wie weet, als ik tijd heb een keerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet je een keer doen, vooral Der Riese is echt
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie weet, als ik tijd heb een keer
Oh, kut ik doe hbo.quote:
ben je dik? want dan heb ik weinig hoop voor je iksdeequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, kut ik doe hbo.
Ik bedoel als ik zin heb om de CD erin te doen
Haha komt het bericht na 2 weken eindelijk binnen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Baje het volgende:
Hallo mede-fokkers,
Ja, speciale rolstoelquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je dik? want dan heb ik weinig hoop voor je iksdee
heet hij zo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Haha komt het bericht na 2 weken eindelijk binnen?
Baje de Fries?
misschien een apart rugleuninkje, waardoor je makkelijk kunt bukkenquote:
jij weet ieders naamquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
misschien een apart rugleuninkje, waardoor je makkelijk kunt bukken
quote:
Oh, die had je ook al eerder gepostquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor VDM
Team 1
[ afbeelding ]
Team 2
[ afbeelding ]
Remy en Aguero vind ik echt zaad in deze FIFAquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor VDM
Team 1
[ afbeelding ]
Team 2
[ afbeelding ]
Nee lekker zo houdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebouwd. Eerst eens kijken hoe het loopt, dan kan er altijd nog een betere keeper gekocht worden.
Fellaini en Dembele misschien omdraaien?
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, die had je ook al eerder gepost
Remy vind ik tot nu toe echt heel goed. Aguero nog niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Remy en Aguero vind ik echt zaad in deze FIFA![]()
Weet ik veel wie hier allemaal teams postquote:
Maar kan ik nu al joinen? Wedstrijd is al gespeeldquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Remy vind ik tot nu toe echt heel goed. Aguero nog niet echt
Dit gebeurde mij net alleen dan niet met golds. Ongelooflijk, nog nooit heb ik me zo aan iemand geërgerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef Tim86 het volgende:
OMG, verloren van iemand die letterlijk 2x over de middenlijn is geweest. 2 achterlijke blunders van Sirigu. Daarna non-stop in de aanval en hij ging alleen maar achterin rondtikken als hij de bal had..80 minuten lang. Nog wel 1x gescoord en 3x paal/lat geraakt..Genieten. Uiteraard weer een Italiaan..de goorste mongolen die er rondlopen in de community.
Ik weet echt zeker dat ik gewoon 19 van de 20x met 4,5 goals minimaal verschil zou winnen van die gast..hij kon echt niets..zo frustrerend.
Ik ben nog als enige onlinequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar kan ik nu al joinen? Wedstrijd is al gespeeld
Oh, dan ga ik even een plasje plegen en nog even foabal kiekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben nog als enige onlineBen maar aant fifaen
Natuurlijk wel. Lloris kan ook. Maar ik kocht hem even, omdat ik het team an sich wil testen. De Gea kan dan na 3 potjes gewoon discardquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee lekker zo houdenLeuk teampje, alleen;
De Gea
Kan je geen 10k voor Cech betalen?
De wegwerpkeeper.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Lloris kan ook. Maar ik kocht hem even, omdat ik het team an sich wil testen. De Gea kan dan na 3 potjes gewoon discard
Okquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Lloris kan ook. Maar ik kocht hem even, omdat ik het team an sich wil testen. De Gea kan dan na 3 potjes gewoon discard
Als het team bevalt, dan kegel ik 'm sowieso eruit. Maar is Lloris dan de coins waard? Of gewoon Cech?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
OkHoop dat hij je niet teleurstelt in die 3 potjes. Toch discarden daarna
![]()
Lloris is kut ik zou Cech,Hart of Reina nemenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het team bevalt, dan kegel ik 'm sowieso eruit. Maar is Lloris dan de coins waard? Of gewoon Cech?
Ik heb alleen Hart gehad, die beviel me wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het team bevalt, dan kegel ik 'm sowieso eruit. Maar is Lloris dan de coins waard? Of gewoon Cech?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef strakkeman het volgende:
Opkankeren met je gare verbinding ea elke keer als de tegenstander ragequit krijg ik die ea shit. AL potjes hierdoor verloren ik durf geen 2de meer te maken in een wedstrijd.
Die wisselvallige verhalen altijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lloris is kut ik zou Cech,Hart of Reina nemen
Is dit toegestaan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef strakkeman het volgende:
Opkankeren met je gare verbinding ea elke keer als de tegenstander ragequit krijg ik die ea shit. AL 5 potjes hierdoor verloren ik durf geen 2de meer te maken in een wedstrijd.
Is toch laggen man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben geen stereotype FOK!'er meer. [ afbeelding ]
webcam vrouwen ook niet. en betaalde sex natuurlijk ook nietquote:
Gelukkig komen jullie altijd met dezelfde grappen en zijn ze na 2x saai.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
webcam vrouwen ook niet. en betaalde sex natuurlijk ook niet
Log uit dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig komen jullie altijd met dezelfde grappen en zijn ze na 2x saai.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef el-blanchito het volgende:
Dan ben ik er ook niet 1
Goed bezig Lindje!
-en weer weg-quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef FCsuarez het volgende:
lindgren gefeliciteerd.
maar dit vraagt natuurlijk wel om een foto
Ergens iets drinken. Zoetsappig hè.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
Wat ga je dan doen Lindgren? Voor haar koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |