PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Lekker voor je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef Maver24 het volgende:
WTF, prijs van IF Evra is gewoon in 1 dag 50k gestegen, doe effe normaal
BPL-Balo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
120K op te verbeteren. Hazard en IF Sissoko moeten soberso blijven. Iemand?
Jij hebt hem gepricefixed hé, stuk gajes!quote:
Balo heb ik in een ander team en zit hier op de bankquote:
Ik kwam er laatst ook één tegen, heb je die soms hier weg?quote:
SPOILER: zodat lurkers niet kunnen lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
En een computer vol met trojans.quote:
Nee, mijn Microsoft Security Essentials pikt alles op..................quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En een computer vol met trojans.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook één tegen, heb je die soms hier weg?Ja van fok gehaaldSPOILER: zodat lurkers niet kunnen lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou RW Johnson doen van Sunderlandquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dus ook af aangezien je dus geen single player potjes kan spelen,quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Waar denken jullie dat de Ultimate Team Single Player Squad Update voor is?
Die is er om zaken te actualiseren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel kostte dat team?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
Ik mis mijn Ligue 1 team van vorig jaar
15K en echt fucking goed.
Hazard - Remy - Arfa
Menez - Sissoko - Gourcuff
Clichy - Sakho - M'Bia - Fanni
Lloris
15K ook maar voor dat team
20K ofzoquote:
Het is een squad update staat er. Is dus voor transfers etc van single player toernooien/seasons.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Suarez spits en je team is klaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder de Pers in de spitsquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez spits en je team is klaar.
Sommige mensen hebben wel principes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez spits en je team is klaar.
88 rating vs 86 rating.quote:
Dat vind jij.quote:
Het gaat allemaal om het linkerbeenquote:
Die heeft Suarez ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om het linkerbeen
Is het ledjit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)film_project_x_.html
Alleen om op te staan ja.quote:
had ik gister ofzo al gepost.quote:
Natuurlijk nietquote:
geen single player potjes? Je lenzen niet inquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou RW Johnson doen van Sunderland
[..]
Dat vraag ik me dus ook af aangezien je dus geen single player potjes kan spelen,
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)film_project_x_.html
zie PI en smiley. Mensen die vragen waar het voor is terwijl het gewoon in de titel staatquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een squad update staat er. Is dus voor transfers etc van single player toernooien/seasons.
Hij kan wel aardig traden jaquote:
6 uur toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als hij dat echt in 1 dag heeft gedaan wel ja.
Dat vind ik nou niet een typische sarcastische smiley en PI eigenlijk, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zie PI en smiley. Mensen die vragen waar het voor is terwijl het gewoon in de titel staat
Ik dacht dat ik dat opving aan het einde van de kommenterriequote:
Best knap dat ze altijd spelers vinden met 20k of meer winst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat opving aan het einde van de kommenterrie
Homo erectusquote:
Ik had niet verwacht dat hij zoveel winst zou maken. Als ik de prijzen van IFs wat beter in de gaten zou houden zou ik misschien ook wel meer winst maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat ze altijd spelers vinden met 20k of meer winst.
Ja precies je zit nu eigenlijk alleen maar met 1k winst te handelen aldoor toewel je makkelijk 10-20k winst kan maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij zoveel winst zou maken. Als ik de prijzen van IFs wat beter in de gaten zou houden zou ik misschien ook wel meer winst maken.
Neem gewoon een leuke naam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja precies je zit nu eigenlijk alleen maar met 1k winst te handelen aldoor toewel je makkelijk 10-20k winst kan maken.
Denk dat ik gewoon een trading to 1m club naam neem ofzo.
Me online ID is al Djeetje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neem gewoon een leuke naam.
DjeetjeWatRood
Ofzo
Of; DieRooieUitAndijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me online ID is al Djeetje.
ImGonnaBeRich ?
Kom je serieus uit Andijk?quote:
Ja ik woon daar serieus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Andijk?Da's maar een klein dorpje toch?
Ik heb samen gevoetbald met iemand uit Andijk. Die is hierheen verhuisd omdat zijn vrouw uit mijn dorp komt
Hoeveel man woont er in dat dorp?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik woon daar serieus.
Echt niks te doen hier.
Denkk 5.000 of nog niet eens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel man woont er in dat dorp?
Die oud-teamgenoot is niet voor niets hierheen verhuisdquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
dan is die foto van die sexy brunette in iedergeval niet je vriendin![]()
![]()
![]()
zulke mooie dames hebben ze daar niet.
Redelijke kans dat je hem misschien nog kent ook... hoewel, die kerel is nu 35, scheelt wel wat jaartjes.quote:
Dat kan best wel eens ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Redelijke kans dat je hem misschien nog kent ook... hoewel, die kerel is nu 35, scheelt wel wat jaartjes.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
4,9 was de quotering. Ik ben een baas
hangt van de inzet afquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
4,9 was de quotering. Ik ben een baas
Nee het gaat om het voorspellen voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hangt van de inzet af
moet natuurlijk wel een echte bazen bedrag zijn.
haha in dat geval heb ik wel eens quoteringen binnen gehengeld van 110quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee het gaat om het voorspellen voor mijNiet om het geld (iig nu niet).
Miss als ik wat meer opgebouwd heb
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha in dat geval heb ik wel eens quoteringen binnen gehengeld van 110![]()
is dat dan ook bazig ?
quotering van 110 moet je wel gek ingezet hebben. Barca - Getafa 0-10 of watquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
zijn alleen van die momenten dat je hoopte 10 euro ingezet te hebben in plaats van 1
Ja dat gevoel heb je natuurlijk altijd als je wint. Domme clown ben jij zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
zijn alleen van die momenten dat je hoopte 10 euro ingezet te hebben in plaats van 1
zal even kijken of ik hem nog kan vindenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quotering van 110 moet je wel gek ingezet hebben. Barca - Getafa 0-10 of wat
wat onvriendelijk van je zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb je natuurlijk altijd als je wint. Domme clown ben jij zeg.
Donderstraal gewoon een eind op.
Dat niet maar wel de kriebelsquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijgt kleine Paultje hier nachtmerries van?
Thx!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
http://www.naturenet.net/(...)er-bug-from-ecuador/![]()
Zonde van je tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:17 schreef Philos het volgende:
Zo zo, die vuile 5 ATB counteraar mag nog 60 minuten tegen de computer spelen. En ik zal regelmatig ook op pauze duwen, om helemaal te plezieren.
Dat heb ik er voor over. Terwijl werk ik wel aan m'n speech tegen morgen.quote:
het schijnt dat hij heel goed overweg kan met grote slangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat flik je me nou, Eef.
1quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
Je moet eens op zijn tong letten als hij praat. Net een hagedis
Nee. Ik heb daarentegen de laatste weken wel wat meer last van jeuk in mijn erogene zonesquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:19 schreef strakkeman het volgende:
Ik heb laatste tijd enorm veel last van disconnects na ragequits van de tegenstander. meerderen hier last van ?
Vreemde smaak voor mannen heeft zij. Hij denkt ook Steve Irwin te zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat flik je me nou, Eef.
Is al uitgelegd, teruglezen is het devies.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaan ze dat FUT United nog eens uitleggen? Begint morgen
Samenvattinkje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is al uitgelegd, teruglezen is het devies.
FUT United Cup, en als je die wint krijg je, naast het gebruikelijke prijzengeld, toegang tot een loterij. In de loterij zijn prijzen te winnen, zoals een voetbalreis (ik meen City-Utd, of andersom) en 1 mil coins.quote:
Oke thanks. niet zo bijzonder dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FUT United Cup, en als je die wint krijg je, naast het gebruikelijke prijzengeld, toegang tot een loterij. In de loterij zijn prijzen te winnen, zoals een voetbalreis (ik meen City-Utd, of andersom) en 1 mil coins.
Waarom niet? Het is me nog nooit overkomen dat ik geen tegenstander kon vinden met divisions.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen niet zoveel mensen divisions spelen van het weekend dus, heeft overnieuw beginnen met een ander account op xbox ook niet zoveel zin
Handanovic was wel degelijk bij mij. Steek kan wereldreddingen maken maar ook simpele ballen niet klemvast houden. Marchetti is ook wel aardig maar niemand die er echt bovenuit stak bij mij zoals Steek vorig jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Handanovic, Marchetti of Stekelenburg?
kusjes
Voordeel juist. Minder mensen die met hun trade accounts gaan spelen. Dus vooral noobs in die divisiesquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen niet zoveel mensen divisions spelen van het weekend dus, heeft overnieuw beginnen met een ander account op xbox ook niet zoveel zin
Ok thanks, dan neem ik zoiets:quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Handanovic was wel degelijk bij mij. Steek kan wereldreddingen maken maar ook simpele ballen niet klemvast houden. Marchetti is ook wel aardig maar niemand die er echt bovenuit stak bij mij zoals Steek vorig jaar.
Zou voor Handanovic gaan.
Kan ook iddquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voordeel juist. Minder mensen die met hun trade accounts gaan spelen. Dus vooral noobs in die divisies
Ah fraai, bedankt!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FUT United Cup, en als je die wint krijg je, naast het gebruikelijke prijzengeld, toegang tot een loterij. In de loterij zijn prijzen te winnen, zoals een voetbalreis (ik meen City-Utd, of andersom) en 1 mil coins.
Misschien komt het doordat hij pleurisduur is?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Van de week lloris in een pakje gehad en moet zeggen, hij is echt heel erg goed in UT, Had ik niet helemaal verwacht, zie niet zoveel mensen met Lloris op goal stan
Ja inderdaad, maar ja, ik kom genoeg mensen tegen die hebben dan een giga dure aanval uit de BPL en dan een prut keeper op goal staan uit de BPL, dan kan je Lloris ook wel betalen lijkt mij zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij pleurisduur is?
Er is een verschil tussen kunnen en willen betalen. Op keepers wordt best vaak bespaard, dat doe ik zelf ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ja, ik kom genoeg mensen tegen die hebben dan een giga dure aanval uit de BPL en dan een prut keeper op goal staan uit de BPL, dan kan je Lloris ook wel betalen lijkt mij zo
Zo bijzonder is hij niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ja, ik kom genoeg mensen tegen die hebben dan een giga dure aanval uit de BPL en dan een prut keeper op goal staan uit de BPL, dan kan je Lloris ook wel betalen lijkt mij zo
Gewoon de Geaquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kunnen en willen betalen. Op keepers wordt best vaak bespaard, dat doe ik zelf ook.
Wat boeit mij die afkortingquote:
Dat is altijd zo als de speler die week in de TOTW komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:05 schreef el-blanchito het volgende:
Ik had voor ManU-Real ff een paar Varane's gehaald voor <1 omdat ik dacht dat hij misschien iets duurder zou worden, maar nu verkoop ik ze allemaal opeens voor 5k
Ja, ik had ook geen ide dat hij daar in zou komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:07 schreef quer het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als de speler die week in de TOTW komt.
Klopt het dat cl league niet meetelt voor TOTW?
Yes eindelijk een oplossing voor mijn pack verslaving!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:08 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2317777.page
Grappig bericht, een soort van UT13 pack simulator, geen idee hoe het werkt ofzo, je moet er wel een Iphone voor hebben,
Haha, ik ben ook wel aardig verslaafd aan pakjes openen, kan het niet helpen, hopelijk komt het ook naar de Android toe, zou wel bazig zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:09 schreef quer het volgende:
[..]
Yes eindelijk een oplossing voor mijn pack verslaving!
Zo oudquote:
Dat is mij ook wel eens gebeurd, alleen schoot ik op die gast z'n hakken. Helaas stond hij net iets op z'n tenenquote:
Ga je dan echt pakjes openen die niet echt zijn? En dan blij zijn met een IF die niet echt... Sommige mensenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook wel aardig verslaafd aan pakjes openen, kan het niet helpen, hopelijk komt het ook naar de Android toe, zou wel bazig zijn
Veel kanslozer dan dit gaat het niet meer worden, hoop ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:08 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2317777.page
Grappig bericht, een soort van UT13 pack simulator, geen idee hoe het werkt ofzo, je moet er wel een Iphone voor hebben,
Dit, toen ik hem vannacht hier neerzette vond ik het ook al echte onzinquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je dan echt pakjes openen die niet echt zijn? En dan blij zijn met een IF die niet echt... Sommige mensen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je dan echt pakjes openen die niet echt zijn? En dan blij zijn met een IF die niet echt... Sommige mensen
Welke positie is hijquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef quer het volgende:
Huh? zo'n speler die 50k+- is, zijn de laagste bin's 4-1-2-1-2's? en de eerste volgende bin is 4k duurder en een 3-5-2?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Veel kanslozer dan dit gaat het niet meer worden, hoop ik.
Heb ik niet nodig hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen we geen fok! Simulator maken? Maken we een database van al onze uitspraken en reacties, en dan kun je op die simulator iets intikken om bij voorbaat te kijken of je een flater slaat of juist een wereldgrap maakt
naar je rectorquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:27 schreef quer het volgende:
Maar ik had laatst een pw en had alles goed, haal ik een 9,3?, bleek het maximale haalbare is 9,3 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
Neuer cam, If david luiz stquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik gaan maken voor het toernooi morgenIemand een leuk idee voor de Cam en de spits?
Echt grappig ben je.quote:
ik weet het, alhoewel ik wel gehoord heb dat david luiz striker best werktquote:
welk toernooi?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik gaan maken voor het toernooi morgenIemand een leuk idee voor de Cam en de spits?
misschien kan hij goed koppen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef quer het volgende:
[..]
ik weet het, alhoewel ik wel gehoord heb dat david luiz striker best werkt
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
naar je rector
HAHAHAHA LIJKT OP RECTUM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen het uur:quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Veel kanslozer dan dit gaat het niet meer worden, hoop ik.
Waar slaat dit nou opquote:
Is Benat goed?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik zoiets nog ga doen ook, gewoon ff dat toernooitje binnen schrapen, en alles morgenmiddag weer verkopen, zullen de prijzen hoger zijnquote:
Ik denk het wel, maar nog niet geprobeerdquote:
Je kan de druk niet aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Verloren met mijn TOTY Falcao team van een silver team..nu weet ik weer waarom ik zo graag met silvers tegen golds speel
quote:
UP Benat vond ik al een zieke eindbaas, fantastisch schot.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar nog niet geprobeerd
Gay palazquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Ik was vandaag in Eindhoven en liep over Stratumseind heen want ik moest bij de Run2day zijn. Was een beetje aan het opletten of ik kroegen zag waar ik hier weleens van had gehoord. Ja hoor... de favoriete kroeg van een paar FOK!kers hier. De Palaz. Het ziet er al fucking gay uit als je van buiten kijkt.
En jij vertelt mij dat het niet veel triester kan worden?quote:
Die is na stratumseind pas hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Ik was vandaag in Eindhoven en liep over Stratumseind heen want ik moest bij de Run2day zijn. Was een beetje aan het opletten of ik kroegen zag waar ik hier weleens van had gehoord. Ja hoor... de favoriete kroeg van een paar FOK!kers hier. De Palaz. Het ziet er al fucking gay uit als je van buiten kijkt.
Ja ik weet het. Over het water heenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is na stratumseind pas hoorEn zo heel veel valt er nou ook weer niet te zien
Bij het water liepen me waar terug, er was tot aan het water niets waarvan we dachten daar moeten we inquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Over het water heen. Moest het even makkelijk houden voor de rest hier
Bij nader inzien is het woord Pallaz wel op een gay manier erop gezet. Maar ik kom eigenlijk bijna nooit 's middags op stratumseind, ziet er echt niet uit danquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Over het water heen. Moest het even makkelijk houden voor de rest hier
Dat hele stuk ziet er echt fucking gaar uit overdag. 's Nachts zal het wel anders zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het woord Pallaz wel op een gay manier erop gezet. Maar ik kom eigenlijk bijna nooit 's middags op stratumseind, ziet er echt niet uit dan
Nergens overal zijn boeren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ga deze zaterdag in Groningen uit
Iemand tips?
lekker knokken johquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat hele stuk ziet er echt fucking gaar uit overdag. 's Nachts zal het wel anders zijn. Ben zelf pas een keer in Eindhoven uit geweest. Vond het niet echt bijzonder.
Uitgaan in Eindhoven op een vrijdag of zaterdag is al kut. Donderdag avond is nog wel prima maar ik ga veel liever naar Tilburg daar kun je tenminste normaal uitgaan zonder dat je non stop moet oppassen tegen wie je hoi zegt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat hele stuk ziet er echt fucking gaar uit overdag. 's Nachts zal het wel anders zijn. Ben zelf pas een keer in Eindhoven uit geweest. Vond het niet echt bijzonder.
Kompany natuurlijk.quote:
Kompany.quote:
Ik kom niet meer in Tilburg. Daar woont een persoon die ik liever niet meer tegen komquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitgaan in Eindhoven op een vrijdag of zaterdag is al kut. Donderdag avond is nog wel prima maar ik ga veel liever naar Tilburg daar kun je tenminste normaal uitgaan zonder dat je non stop moet oppassen tegen wie je hoi zegt.
Tilburg is top, maar ik woon er zelf, dus ben niet helemaal objectief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitgaan in Eindhoven op een vrijdag of zaterdag is al kut. Donderdag avond is nog wel prima maar ik ga veel liever naar Tilburg daar kun je tenminste normaal uitgaan zonder dat je non stop moet oppassen tegen wie je hoi zegt.
Donderdag en vrijdagavond zijn tof, zaterdag is meestal minder ja, al was vorige week een topavondjequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Loop je met een Ajax sjaaltje rond ofzo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent toch ook iets van 12?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:19 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb hier helemaal niks dus niet zo zeuren jullie.
Gay in combinatie met palaz is best een leuk grapje hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En jij vertelt mij dat het niet veel triester kan worden?
Ik vond hem tegenvallen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gay in combinatie met palaz is best een leuk grapje hoor
ja maar jij snapt niet waar het over gaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen...
Grapje krijgt van mij een waardering van 4 dolfijnen uit 10![]()
wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar jij snapt niet waar het over gaat
Als ik in iemand een stamgast van de Pallaz zie naast ThadCastle is het tbakkert wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar jij snapt niet waar het over gaat
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:04 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk ben ik dan miljoenner!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik in iemand een stamgast van de Pallaz zie naast ThadCastle is het tbakkert wel.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik in iemand een stamgast van de Pallaz zie naast ThadCastle is het tbakkert wel.
Haha kom dat in mijn gezicht zeggen softiequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren, want er gaat weer geïnvesteerd wordenquote:
Volgens mij zag ik je vanmiddag lopen daarquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha kom dat in mijn gezicht zeggen softie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Softie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha kom dat in mijn gezicht zeggen softie
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je vanmiddag lopen daarIk was in NijmegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iets gemistquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Softie.
Zegt het mannetje dat bang is voor een insectje
Wel op de id van me broer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan mag je toch nog nergens naar binnen?
ja, had je je moeder ook nog gezien?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Softie.
Zegt het mannetje dat bang is voor een insectje
Die heb ik niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, had je je moeder ook nog gezien?
waarom maakte ik deze grap...quote:
Ik vond hem wel grappigquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Nee heb mijn moeder nog wel hoor.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Nee heb mijn moeder nog wel hoor. Verwacht alleen niet dat ze naar de Pallaz gaat
'je moeder' grappen zijn altijd leuk tot iemand zegt dat zijn/haar moeder overleden is...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Nee heb mijn moeder nog wel hoor. Verwacht alleen niet dat ze naar de Pallaz gaat
Ja in het echt vallen die grappen ook weleens verkeerd bij een klasgenootquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'je moeder' grappen zijn altijd leuk tot iemand zegt dat zijn/haar moeder overleden is...
Aangezien het nu niet te controleren valt, is het maar beter snel mijn fout in te zien, want als je gaat lopen bluffen en ze is wel echt dood...![]()
Ik was met een vriend van me bij de McDonalds en toen zei die vriend van me; 'wij waren eerst', want één of andere gluiperd wilde voordringenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja in het echt vallen die grappen ook weleens verkeerd bij een klasgenoot. Roep heel vaak je moeder, maar als iemand dan reageert dat hij die niet meer heeft dan denk je wel ff godver wat heb ik nu weer gezegd
Over een jaar of 10, 15 dan vraag je al aan leeftijdsgenoten eerst: "leven je ouders nog?"quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja in het echt vallen die grappen ook weleens verkeerd bij een klasgenoot. Roep heel vaak je moeder, maar als iemand dan reageert dat hij die niet meer heeft dan denk je wel ff godver wat heb ik nu weer gezegd
Ja al vind ik het niet dat je zoiets iemand teveel moet aanrekenen. Zeker buitenstaanders weten niks over iemands moeder of vader. Het is alleen wel knap lullig en snap die reactie van die voordringer wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was met een vriend van me bij de McDonalds en toen zei die vriend van me; 'wij waren eerst', want één of andere gluiperd wilde voordringen
toen zei die jongen zo; ja, je moeder.
Maar die moeder van die vriend van me heeft dus borstkanker en die vriend van me zegt; '... die kanker heeft?'
En die voordringer liep bijna huilend weg en werd helemaal bleek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef Baje het volgende:
[..]Waarom doe je dit altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zeg: in de pocket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu alleen nog de initiatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Pallaz iets?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik moet haar even mee uitvragen binnen nu en 4 minuten.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik moet haar even mee uitvragen binnen nu en 4 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks van aantrekken, het feit alleen al dat zij het gesprek begint, betekent dat als je het goed doet, je binnen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Ze heeft interesse g vraag haar nu meteen uit. Niet verdergaan met praten via whatsapp. Whatsapp zorgt er alleen maar voor dat je haar minder leuk gaat vinden, zo min mogelijk gaan gebruiken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |