PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Lekker voor je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef Maver24 het volgende:
WTF, prijs van IF Evra is gewoon in 1 dag 50k gestegen, doe effe normaal
BPL-Balo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
120K op te verbeteren. Hazard en IF Sissoko moeten soberso blijven. Iemand?
Jij hebt hem gepricefixed hé, stuk gajes!quote:
Balo heb ik in een ander team en zit hier op de bankquote:
Ik kwam er laatst ook één tegen, heb je die soms hier weg?quote:
SPOILER: zodat lurkers niet kunnen lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
En een computer vol met trojans.quote:
Nee, mijn Microsoft Security Essentials pikt alles op..................quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En een computer vol met trojans.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook één tegen, heb je die soms hier weg?Ja van fok gehaaldSPOILER: zodat lurkers niet kunnen lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou RW Johnson doen van Sunderlandquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dus ook af aangezien je dus geen single player potjes kan spelen,quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Waar denken jullie dat de Ultimate Team Single Player Squad Update voor is?
Die is er om zaken te actualiseren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel kostte dat team?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
Ik mis mijn Ligue 1 team van vorig jaar
15K en echt fucking goed.
Hazard - Remy - Arfa
Menez - Sissoko - Gourcuff
Clichy - Sakho - M'Bia - Fanni
Lloris
15K ook maar voor dat team
20K ofzoquote:
Het is een squad update staat er. Is dus voor transfers etc van single player toernooien/seasons.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Suarez spits en je team is klaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder de Pers in de spitsquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez spits en je team is klaar.
Sommige mensen hebben wel principes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez spits en je team is klaar.
88 rating vs 86 rating.quote:
Dat vind jij.quote:
Het gaat allemaal om het linkerbeenquote:
Die heeft Suarez ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om het linkerbeen
Is het ledjit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)film_project_x_.html
Alleen om op te staan ja.quote:
had ik gister ofzo al gepost.quote:
Natuurlijk nietquote:
geen single player potjes? Je lenzen niet inquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou RW Johnson doen van Sunderland
[..]
Dat vraag ik me dus ook af aangezien je dus geen single player potjes kan spelen,
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)film_project_x_.html
zie PI en smiley. Mensen die vragen waar het voor is terwijl het gewoon in de titel staatquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een squad update staat er. Is dus voor transfers etc van single player toernooien/seasons.
Hij kan wel aardig traden jaquote:
6 uur toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als hij dat echt in 1 dag heeft gedaan wel ja.
Dat vind ik nou niet een typische sarcastische smiley en PI eigenlijk, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zie PI en smiley. Mensen die vragen waar het voor is terwijl het gewoon in de titel staat
Ik dacht dat ik dat opving aan het einde van de kommenterriequote:
Best knap dat ze altijd spelers vinden met 20k of meer winst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat opving aan het einde van de kommenterrie
Homo erectusquote:
Ik had niet verwacht dat hij zoveel winst zou maken. Als ik de prijzen van IFs wat beter in de gaten zou houden zou ik misschien ook wel meer winst maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat ze altijd spelers vinden met 20k of meer winst.
Ja precies je zit nu eigenlijk alleen maar met 1k winst te handelen aldoor toewel je makkelijk 10-20k winst kan maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij zoveel winst zou maken. Als ik de prijzen van IFs wat beter in de gaten zou houden zou ik misschien ook wel meer winst maken.
Neem gewoon een leuke naam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja precies je zit nu eigenlijk alleen maar met 1k winst te handelen aldoor toewel je makkelijk 10-20k winst kan maken.
Denk dat ik gewoon een trading to 1m club naam neem ofzo.
Me online ID is al Djeetje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neem gewoon een leuke naam.
DjeetjeWatRood
Ofzo
Of; DieRooieUitAndijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me online ID is al Djeetje.
ImGonnaBeRich ?
Kom je serieus uit Andijk?quote:
Ja ik woon daar serieus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Andijk?Da's maar een klein dorpje toch?
Ik heb samen gevoetbald met iemand uit Andijk. Die is hierheen verhuisd omdat zijn vrouw uit mijn dorp komt
Hoeveel man woont er in dat dorp?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik woon daar serieus.
Echt niks te doen hier.
Denkk 5.000 of nog niet eens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel man woont er in dat dorp?
Die oud-teamgenoot is niet voor niets hierheen verhuisdquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
dan is die foto van die sexy brunette in iedergeval niet je vriendin![]()
![]()
![]()
zulke mooie dames hebben ze daar niet.
Redelijke kans dat je hem misschien nog kent ook... hoewel, die kerel is nu 35, scheelt wel wat jaartjes.quote:
Dat kan best wel eens ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Redelijke kans dat je hem misschien nog kent ook... hoewel, die kerel is nu 35, scheelt wel wat jaartjes.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
4,9 was de quotering. Ik ben een baas
hangt van de inzet afquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
4,9 was de quotering. Ik ben een baas
Nee het gaat om het voorspellen voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hangt van de inzet af
moet natuurlijk wel een echte bazen bedrag zijn.
haha in dat geval heb ik wel eens quoteringen binnen gehengeld van 110quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee het gaat om het voorspellen voor mijNiet om het geld (iig nu niet).
Miss als ik wat meer opgebouwd heb
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha in dat geval heb ik wel eens quoteringen binnen gehengeld van 110![]()
is dat dan ook bazig ?
quotering van 110 moet je wel gek ingezet hebben. Barca - Getafa 0-10 of watquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
zijn alleen van die momenten dat je hoopte 10 euro ingezet te hebben in plaats van 1
Ja dat gevoel heb je natuurlijk altijd als je wint. Domme clown ben jij zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
zijn alleen van die momenten dat je hoopte 10 euro ingezet te hebben in plaats van 1
zal even kijken of ik hem nog kan vindenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quotering van 110 moet je wel gek ingezet hebben. Barca - Getafa 0-10 of wat
wat onvriendelijk van je zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb je natuurlijk altijd als je wint. Domme clown ben jij zeg.
Donderstraal gewoon een eind op.
Dat niet maar wel de kriebelsquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijgt kleine Paultje hier nachtmerries van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |