PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Okeequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren ik denk wel dat mensen nog 3 tellen konden wachten op je liefdesleven topics stelen is not done voor een chick.
Bro's before ho's
Ik ben bezig met een TT-chimpansee-combo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren ik denk wel dat mensen nog 3 tellen konden wachten op je liefdesleven topics stelen is not done voor een chick.
Bro's before ho's
Alleen in Friesland denk ik. Wordt New Kids toch nog werkelijkheid.quote:
Nee widm zoquote:
Django Unchained, Parker. Zo iets?quote:
Vorige week naar Hansel and Gretel geweest. Was wel leuk, maar niet hoogstaand.quote:
want Gigiquote:
Ja, zeker omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
dan wil ze straks kooijemans ipv rijstemansquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
mss ga ik daar echt heen want het is met ene meisje
Of lekker horrortje met de film "Mama". Kan ze lekker in je piem0l grijpen als het eng is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
mss ga ik daar echt heen want het is met ene meisje
inb4 vdm grapquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is die Daniel Lohues dik geworden zeg
De film, Mama was niet zo heel eng. Maar was wel goed en leuk om te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker horrortje met de film "Mama". Kan ze lekker in je piem0l grijpen als het eng is.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nie zo'n beetje ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is die Daniel Lohues dik geworden zeg
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En team 1 is af, nu nog even een 2de teampje maken met IF Vidal en IF Guarin als CDM's in een 352
Ik herkende hem echt niet gewoon..al helpt die baard hem ook nietquote:
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet nog een CM hebben in me 433 team, middelste CM, en moet niet zo snel moe worden zoals de meeste CM's die HIGH defence hebben
Gewoon negeren die jongen. Hij wil alleen maar aandacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?
Of is het lady?quote:
het was meer een vraag aan jullie, wat dacht je danquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?
Post je team dan, kut. Alsof wij dat uit ons hoofd kennen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het was meer een vraag aan jullie, wat dacht je dan
Tim heeft zand in z'n vagina TITITITITIquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post je team dan, kut. Alsof wij dat uit ons hoofd kennen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |