PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Okeequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren ik denk wel dat mensen nog 3 tellen konden wachten op je liefdesleven topics stelen is not done voor een chick.
Bro's before ho's
Ik ben bezig met een TT-chimpansee-combo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren ik denk wel dat mensen nog 3 tellen konden wachten op je liefdesleven topics stelen is not done voor een chick.
Bro's before ho's
Alleen in Friesland denk ik. Wordt New Kids toch nog werkelijkheid.quote:
Nee widm zoquote:
Django Unchained, Parker. Zo iets?quote:
Vorige week naar Hansel and Gretel geweest. Was wel leuk, maar niet hoogstaand.quote:
want Gigiquote:
Ja, zeker omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
dan wil ze straks kooijemans ipv rijstemansquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
mss ga ik daar echt heen want het is met ene meisje
Of lekker horrortje met de film "Mama". Kan ze lekker in je piem0l grijpen als het eng is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
mss ga ik daar echt heen want het is met ene meisje
inb4 vdm grapquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is die Daniel Lohues dik geworden zeg
De film, Mama was niet zo heel eng. Maar was wel goed en leuk om te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker horrortje met de film "Mama". Kan ze lekker in je piem0l grijpen als het eng is.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nie zo'n beetje ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is die Daniel Lohues dik geworden zeg
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En team 1 is af, nu nog even een 2de teampje maken met IF Vidal en IF Guarin als CDM's in een 352
Ik herkende hem echt niet gewoon..al helpt die baard hem ook nietquote:
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet nog een CM hebben in me 433 team, middelste CM, en moet niet zo snel moe worden zoals de meeste CM's die HIGH defence hebben
Gewoon negeren die jongen. Hij wil alleen maar aandacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?
Of is het lady?quote:
het was meer een vraag aan jullie, wat dacht je danquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aantekeningen gemaakt de vorige keer dat je het team gepost hebt. Misschien een idee om het er bij te zetten. Of was dit meer gewoon een post aan jezelf gericht?
Post je team dan, kut. Alsof wij dat uit ons hoofd kennen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het was meer een vraag aan jullie, wat dacht je dan
Tim heeft zand in z'n vagina TITITITITIquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post je team dan, kut. Alsof wij dat uit ons hoofd kennen..
Helemaal niet hoor, tijger.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tim heeft zand in z'n vagina TITITITITI
Cool teamquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit team ga ik seasons spelen dit weekend op mijn trade account.
Vanmiddag hardop gelachen in de trein toen ik hem op 9gag zagquote:
Ja, jij bent de mongool goed gedaanquote:
Dat heb je nu toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef strakkeman het volgende:
Iemand anders een idee om die 3 beesten achterin te krijgen
[ afbeelding ]
HAHA LOL INDERDAAD, GEWOON ER EEN PAAR LETTERS TUSSEN GEDAAN xpquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
haha mogool ipv mol haha ik snap 'm wat een goede steef XD
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef strakkeman het volgende:
Iemand anders een idee om die 3 beesten achterin te krijgen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
nee jij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb je The Following al gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef Djeetje het volgende:
WIDM spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
Nog een grap die alleen voor leden bestemd is:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar slaat dit op
??
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef Djeetje het volgende:
WIDM spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
Nog een grap die alleen voor leden bestemd is:
Kinders volgens mij is het bedtijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VDM maakte af en toe dit grapje. Die twee knullen nemen het over en doen dit nu om de 10 postsquote:
hopelijk trapt die VDM er ook vaak in, irritante kutgrapjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VDM maakte af en toe dit grapje. Die twee knullen nemen die over en doen dit nu om de 10 posts
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VDM maakte af en toe dit grapje. Die twee knullen nemen het over en doen dit nu om de 10 posts
Hypocrietquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopelijk trapt die VDM er ook vaak in, irritante kutgrapjes
dit is om hem te laten zien hoe irritant dat wel niet is. Als hij zijn lesje heeft geleerd, hou ik er abrupt mee opquote:
Okquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is om hem te laten zien hoe irritant dat wel niet is. Als hij zijn lesje heeft geleerd, hou ik er abrupt mee op
Tsja ik kan me voorstellen dat niet iedereen eraan denkt dat er veel mensen terugkijken. Het is een beetje alsof je de voetbaluitslagen van zondag nog niet wil weten omdat je om 19.000 studio sport wil zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef StijnDa het volgende:
Godverdomme, hier netjes alles in spoiler over WIDM, maar op facebook heb je natuurlijk altijd weer trutjes met 'Jaaa xxx is de mol, had het meteen goed in 1e week blabla'
Waarom doen wij voetbaluitslagen niet in spoilers dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik kan me voorstellen dat niet iedereen eraan denkt dat er veel mensen terugkijken. Het is een beetje alsof je de voetbaluitslagen van zondag nog niet wil weten omdat je om 19.000 studio sport wil zien.
Ach, bij die finale maakt het niets uit. Dat laten ze toch in no time al zien aan het begin.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef StijnDa het volgende:
Godverdomme, hier netjes alles in spoiler over WIDM, maar op facebook heb je natuurlijk altijd weer trutjes met 'Jaaa xxx is de mol, had het meteen goed in 1e week blabla'
Het is toch wel de afsluiting van een aantal uren die ik niet meer terug ga krijgen, laat mij even mijn frustratie uitenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, bij die finale maakt het niets uit. Dat laten ze toch in no time al zien aan het begin.
Omdat je maar gewoon live moet kijken/het niet te doen is om iedereen een spoiler te laten gebruiken. Op facebook/twitter al helemaal niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom doen wij voetbaluitslagen niet in spoilers dan?![]()
Ik vind dit wel wat anders, maar ik kan inderdaad ook wel begrijpen dat ze er niet aan dacht.
Toch jammer.
Ik probeerde je te troostenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is toch wel de afsluiting van een aantal uren die ik niet meer terug ga krijgen, laat mij even mijn frustratie uiten
Die verdedigingquote:
ik heb er ook hoge verwachtingen van alleen ik heb nu nog maar 4 van de 11 spelers gekocht nog effe zoeken dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die verdediging
niemand gaat scoren als je ze goed gebruikt
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je maar gewoon live moet kijken/het niet te doen is om iedereen een spoiler te laten gebruiken. Op facebook/twitter al helemaal niet natuurlijk.
quote:
Gamberini en Ogbonna omdraaienquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn 2de teamBen benieuwd hoe ze beiden spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |