Goeie!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik ben ook de beroerdste niet..
[ afbeelding ]
Denk dat er vooral controle is omdat het waarschijnlijk moet van de wet, beetje de schijn ophouden van de directie. Kan ze geen flikker schelen zolang het niet uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Overigens zijn de programmeurs van Lowlands niet zo naief om te denken dat er geen spacers staan, ze passen zelfs de planning er op aan.
"Ik hou van werken. Kan d'r uren naar kijken"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef Operc het volgende:
[..]
En dan die kerel met zijn armen over elkaar die er een beetje naar staat te staren
Dat kunnen we.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef theodoor9 het volgende:
Krijgen we binnen 24uur een topic vol? :p
Is ook niksquote:
True. Ken ze niet live.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Is ook niks
De albums zijn best goed, maar live komt het niet over
Heb ze nu 2 keer live gezien en het was allekei de keren net niks.
Een live optreden kan voor mij een band maken of breken
Dat inderdaad, de enige keer dat ik het ok vond was volgens mij in 2006 of 2007. Maar de laatste twee keer dat ik ze zag niet erg boeiend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Is ook niks
De albums zijn best goed, maar live komt het niet over
Heb ze nu 2 keer live gezien en het was allekei de keren net niks.
Een live optreden kan voor mij een band maken of breken
Nee, het feit dat mijn vriendin nog nooit op Lowlands is geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat gaf het weg? Het gemis aan polsbandje?
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Knife doet dit jaar de Tai Chi
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
http://festileaks.com/nie(...)p-het-sxsw-festival/
Om ze in de geruchtenmolen te blijven houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |