"Ik hou van werken. Kan d'r uren naar kijken"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef Operc het volgende:
[..]
En dan die kerel met zijn armen over elkaar die er een beetje naar staat te staren
Dat kunnen we.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef theodoor9 het volgende:
Krijgen we binnen 24uur een topic vol? :p
Is ook niksquote:
True. Ken ze niet live.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Is ook niks
De albums zijn best goed, maar live komt het niet over
Heb ze nu 2 keer live gezien en het was allekei de keren net niks.
Een live optreden kan voor mij een band maken of breken
Dat inderdaad, de enige keer dat ik het ok vond was volgens mij in 2006 of 2007. Maar de laatste twee keer dat ik ze zag niet erg boeiend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Is ook niks
De albums zijn best goed, maar live komt het niet over
Heb ze nu 2 keer live gezien en het was allekei de keren net niks.
Een live optreden kan voor mij een band maken of breken
Nee, het feit dat mijn vriendin nog nooit op Lowlands is geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat gaf het weg? Het gemis aan polsbandje?
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Knife doet dit jaar de Tai Chi
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
http://festileaks.com/nie(...)p-het-sxsw-festival/
Om ze in de geruchtenmolen te blijven houden
Toen ik deze voor het eerst live hoorde op lowlands 2009 was ik meteen verkocht!quote:
Hoe was het vrijdag?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik zag 'm op fb al voorbij komen. Goede vrijdagmiddag humor.
Voor de liefhebbers, vandaag draait Martyn na zijn optreden op STRP in de Kitsch, Eindhoven. Toptent endezo.
Daft Punk is wel hippig.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
SXSW festival is bezig op dit moment. Enig idee of daar nog wat "hippe bandjes" tevoorschijn komen? Weet wel dat Cloud Nothings en Alabama Shakes volgens mij daar toen de boel hadden plat gespeeld.
Dit jaar hoor je er weinig over heb ik het idee.
Behoorlijk, maar was geloof ik niet 100% zeker dat ze zouden spelen. Er hingen alleen overal posters in de stad.quote:
Nu is er zo een 60s garage rock golf die het heeeeeelemaal is. Zelfs 3fm is weer omquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
SXSW festival is bezig op dit moment. Enig idee of daar nog wat "hippe bandjes" tevoorschijn komen? Weet wel dat Cloud Nothings en Alabama Shakes volgens mij daar toen de boel hadden plat gespeeld.
Dit jaar hoor je er weinig over heb ik het idee.
Ik luister geen 3fm. Om welke bandjes gaat het? Splashh, FIDLAR, Howler? Vind dat best ok nl (hoewel meer eind 70's garage natuurlijk).quote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nu is er zo een 60s garage rock golf die het heeeeeelemaal is. Zelfs 3fm is weer omZo een bandje sla de Strange Boys die dat al tijden speelt werd nooit opgepikt.... te vroeg pieken.
Ik luister op mijn werk vrij veel naar 3FM, maar ik zou ook even niet weten waar het om gaat?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm. Om welke bandjes gaat het? Splashh, FIDLAR, Howler? Vind dat best ok nl (hoewel meer eind 70's garage natuurlijk).
Ik denk eerder dan een jacco gradner met zijn psychedelische oude pinkfloyd muziek. Alhoewel studio brussel toch een stuk meer aandacht daaraan gegeven heeft dan 3fm. 3fm is gewoon een flutzender en had men allang moeten opdoeken of ombouwen naar iets stubru achtigs, aangezien 3fm gewoon geen gaten vult alleen maar hetzelfde doet als de commercielen. Helaas wil de rest van de afdeling geen andere zender, of ik zou mee moeten gaan met hun voorkeur voor nederland fm, of een gospelzenderquote:Op maandag 11 maart 2013 12:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm. Om welke bandjes gaat het? Splashh, FIDLAR, Howler? Vind dat best ok nl (hoewel meer eind 70's garage natuurlijk).
Overdag luister ik ook geen 3fm.... Bedoel de avond; 3voor 12 en Met Michiel. Moses & the Firstborn, Parquet Courts, Woods, Allah Las, Mikal Cronin, Ty Segall en ook wel beetje Jacco Gardnerquote:Op maandag 11 maart 2013 13:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik luister op mijn werk vrij veel naar 3FM, maar ik zou ook even niet weten waar het om gaat?
Wat een gehaat op 3Fm altijd, het is nog de meest "fatsoenlijke" commerciële zender in Nederland volgens mij. Ik luister daar liever naar dan naar Radio1, Q-Music, 538, Radio Veronica, SlamFM en heel de mikmak.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dan een jacco gradner met zijn psychedelische oude pinkfloyd muziek. Alhoewel studio brussel toch een stuk meer aandacht daaraan gegeven heeft dan 3fm. 3fm is gewoon een flutzender en had men allang moeten opdoeken of ombouwen naar iets stubru achtigs, aangezien 3fm gewoon geen gaten vult alleen maar hetzelfde doet als de commercielen. Helaas wil de rest van de afdeling geen andere zender, of ik zou mee moeten gaan met hun voorkeur voor nederland fm, of een gospelzender, maar dat wil ik helemaal niet.
3FM zou een publieke zender moeten zijn die juist niet probeert in dezelfde commerciele vijver als de zenders die jij noemt zou moeten opereren. Dat Kinkfm nooit een fm frequentie heeft gekregen omdat deze hetzelfde als de eerder genoemde zenders zouden brengen is een erg grote fout die men gemaakt heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een gehaat op 3Fm altijd, het is nog de meest "fatsoenlijke" commerciële zender in Nederland volgens mij. Ik luister daar liever naar dan naar Radio1, Q-Music, 538, Radio Veronica, SlamFM en heel de mikmak.
Niet dat altijd alles even super is, maar bij sommige mensen is gelijk alles wat op 3FM gespeeld wordt per definitie slecht.
spijker,kop = bam !!!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
3FM zou een publieke zender moeten zijn die juist niet probeert in dezelfde commerciele vijver als de zenders die jij noemt zou moeten opereren. Dat Kinkfm nooit een fm frequentie heeft gekregen omdat deze hetzelfde als de eerder genoemde zenders zouden brengen is een erg grote fout die men gemaakt heeft.
Juist door stubru heeft volgens mij belgie een veel grotere alternatieve scene dan NL waar 3fm vaak niet meer dan middle of the road muziek draait.
In de avond is het nog wel oke, maar 3voor12 radio is toch geen schim meer van 10 jaar geleden. Pinguin Radio en Studio Brusselquote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een gehaat op 3Fm altijd, het is nog de meest "fatsoenlijke" commerciële zender in Nederland volgens mij. Ik luister daar liever naar dan naar Radio1, Q-Music, 538, Radio Veronica, SlamFM en heel de mikmak.
Niet dat altijd alles even super is, maar bij sommige mensen is gelijk alles wat op 3FM gespeeld wordt per definitie slecht.
En tussen 22.00 en 24.00 en is tegenwoordig stubru ook een beetje minder geworden met die mongool presentator genaamd gunter.d , alhoewel hij wel veel diverse muziek draait.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
In de avond is het nog wel oke, maar 3voor12 radio is toch geen schim meer van 10 jaar geleden. Pinguin Radio en Studio BrusselKijk voor de lol is op een StuBru playlist wat daar overdag langs komt en denk nog eens na of 3fm zo tof is ....
Ik wil Roberto Jacketti & the Scooters-reunie in de Grolsch...quote:
Een groot zwembad op het podium van de grolsch met live optredens van sabrina en samatha fox in badgoed en in en uit het zwembad. Alhoewel ik niet weet hoe deze beide dames er tegenwoordig uit zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil Roberto Jacketti & the Scooters-reunie in de Grolsch...
Nee sommige commercielen zijn idd nog slechter.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ga hier niet een 3FM discussie starten in het Lowlands topic. Maar af en toe heb ik het idee dat "alles op 3fm" slecht wordt bevonden. Wat echt niet zo is.
Dat heb al wel gedaan indiaan. Maar zand erover.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ga hier niet een 3FM discussie starten in het Lowlands topic. Maar af en toe heb ik het idee dat "alles op 3fm" slecht wordt bevonden. Wat echt niet zo is.
Mooi. Dan kun je terug naar Trivia.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dat heb al wel gedaan indiaan. Maar zand erover.
Echt, hè? I haat die mensen..quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Soms lijkt het net of fok! vol zit met muzieksnobs..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |