Als je wilt, kun je nog makkelijk gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik wil ook![]()
13 is echt een ongeluksgetal want voor mijn 13e Lowlands geen kaarten kunnen krijgen![]()
Haha, dan ga jij je nog verbazen binnenkort...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Arctic Monkeys zullen op Glastonbury ook nevernooitnietmeer de Pyramid stage op Glastonbury afsluiten.
Yes, klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef theodoor9 het volgende:
Oja, regine van arcade fire is in verwachting dus die zullen deze zomer niet meer touren lijkt me.
Kaarten via internet? Vind ik te tricky...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik wil ook![]()
13 is echt een ongeluksgetal want voor mijn 13e Lowlands geen kaarten kunnen krijgen![]()
Ja, die geruchten zijn al 3 weken oud, als 't echt zo was, zou 't al bekend zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, dan ga jij je nog verbazen binnenkort...
Er zijn hier op FOK de afgelopen jaren al genoeg mensen in de laatste weken aan kaarten gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Kaarten via internet? Vind ik te tricky...
Misschien later nog een poging wagen in de tickets die wel eens terugkomen... andere ideeën?
'Geruchten'quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die geruchten zijn al 3 weken oud, als 't echt zo was, zou 't al bekend zijn.
In Canada is abortus niet verboden..........quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef theodoor9 het volgende:
Oja, regine van arcade fire is in verwachting dus die zullen deze zomer niet meer touren lijkt me.
Gastquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In Canada is abortus niet verboden..........
Denk wel dat je ze onderschat, zijn nog steeds enorm populair in de UKquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog nergens een bevestiging gezien?
Dit. Zelfs tot een paar dagen (uren?) voor aanvang. Laat je in ieder geval niet verleiden tot dure tweedehands tickets. Markt is wel verzadigd na een tijdje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahjoh, er komen nog wel twee / drie batches met kaarten. Als je heen wilt kom je wel binnen.
Niemand heeft nog één Glastonbury-bevestiging - oh wacht, op Nas na - gezien... De lente duurt nog langquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog nergens een bevestiging gezien?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn hier op FOK de afgelopen jaren al genoeg mensen in de laatste weken aan kaarten gekomen.
En stop met jezelf quoten, ijdeltuit.
Je kan je ook prima verheugen met in je hoofd dat je voor de helft van de prijs een kaartje voor de deur koopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Haha, ik en ijdeltuit?
![]()
Toch echt hopelijk ten overvloede maar wilde natuurlijk jou quoten![]()
Maar goed, heb het zelf ook één keer gehad een paar dagen ervoor, maar dat vind ik gewoon niet fijn... Wil me gewoon kunnen voorverheugen
Dan moet je wel écht geluk hebben, halve prijs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kan je ook prima verheugen met in je hoofd dat je voor de helft van de prijs een kaartje voor de deur koopt.
Gaat om het idee, kijk naar de kaarten van bijvoorbeeld Werchter (als het niet uitverkoopt) maar ook afgelopen week met Kanye. Naast het feit dat er nog wat batches met kaarten komen is het onzin om je niet te gaan verheugen op een festival zonder dat je een kaartje hebben met de eerste lading.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet je wel écht geluk hebben, halve prijs.
Zelf 1 keer voor kostprijs op de dag zelf verkocht en 1 keer met 10 eu korting op de dag gekocht.
Dat 1e verhaal had 2 keer kunnen zijn, maar toen waren er geen liefhebbers te bekennen.
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef Skv het volgende:
Geen Kyteman op Lowlands, gisteren na het optreden met die rapper en nog twee lui aan de praat geraakt.
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |