Major Lazer staat ook al op XO, dus ik verwacht ze niet op Lowlands. A$AP Rocky zal wel komen verwacht ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nine Inch Nails, Bastille en Major Lazer zijn interessant.
De overige namen hoeft voor mij niet. Of zie ik niet komen. Bijvoorbeeld Green Day en Skrillex lijkt me onwaarschijnlijk dat ze op Lowlands staan.
Volgens mij heeft er nog nooit een Pinkpop headliner het zelfde jaar op Lowlands gestaanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Green Day..Vervelende, aanstellerige popcornpunk.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Major Lazer staat ook al op XO, dus ik verwacht ze niet op Lowlands. A$AP Rocky zal wel komen verwacht ik.
gelukkig, die verjaarde troep hoef ik niet te zienquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er nog nooit een Pinkpop headliner het zelfde jaar op Lowlands gestaanSo don't worry.
White Liesquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de "hele lek" moeten voorstellen. Wederom Editors op de line-up??? Kan echt bijna niet missen.
dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alle bands die vorig jaar aan het touren waren hebben niet genoeg verdiend? Tering wat een hoop zelfde namen.
1e jaar wasquote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Alhoewel ik Skrillex wel weer enorm tof zou vinden, gaan ze die toch niet opnieuw boeken.
Collega's hier hebben de hele dag slam op staan. Damn dat is echt een herhaalzender.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik luister alleen sporadisch BBC Radio 1 en KX radio podcasts. En rond kerst stiekem 3FM en radio 2. Daar houdt 't wel mee op.
Niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vind dat Imagine Dragons trouwens echt geen Lowlandsmateriaal.
Modestepquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de "hele lek" moeten voorstellen. Wederom Editors op de line-up??? Kan echt bijna niet missen.
Datquote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef leeell het volgende:
Tame Impala + Major Lazer, stuur maar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |