Dat heb al wel gedaan indiaan. Maar zand erover.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ga hier niet een 3FM discussie starten in het Lowlands topic. Maar af en toe heb ik het idee dat "alles op 3fm" slecht wordt bevonden. Wat echt niet zo is.
Mooi. Dan kun je terug naar Trivia.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dat heb al wel gedaan indiaan. Maar zand erover.
Echt, hè? I haat die mensen..quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Soms lijkt het net of fok! vol zit met muzieksnobs..![]()
Dan moet je naar andere sub forums gaan daar zitten auto snobs, of relatie snobs.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Soms lijkt het net of fok! vol zit met muzieksnobs..![]()
snobs.fok.nlquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je naar andere sub forums gaan daar zitten auto snobs, of relatie snobs.
Gelukkig heb ik helemaal niks met auto's en relatiesquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je naar andere sub forums gaan daar zitten auto snobs, of relatie snobs.
Done.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
*permissie vragend aan friekin_ om held te misbruiken in tong80-topic*
MUZ / Bands waarbij je denkt aan krassende nagels op het schoolbord
het lijkt wel of ik steeds een link zie van het ene naar het andere nummer!! :pquote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef WeezerButler het volgende:
tussen 12 en 1 daarnet op Studio Brussel
NEIL YOUNG - Like A Hurricane ..
FAITHLESS - Muhammad Ali
CASSIUS - I <3 u so
YELLO - I love you .i like
COLDPLAY - Yellow
RIHANNA feat CALVIN HARRIS - We found love
TRIGGERFINGER - Man down (live)
BOB MARLEY & WAILERSI shot the sheriff .
AFGHAN WHIGS - What jail is like
GEORGE MICHAEL - FREEDOM '90.
SIOEN - Cruisin'
Een speciaal snob sub forum, waarbij de verschillende snob's dan wat kunnen integreren met elkaar.quote:
Dat zou goed kunnen stu bru hebben tussen 12 en 1 een link programma waarbij je als luisteraar een volgende plaat kan aanvragen die connectie heeft met de vorige plaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
het lijkt wel of ik steeds een link zie van het ene naar het andere nummer!! :p
Soulwaxquote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Melt! Begint een erg mooie line up te krijgen. Hopelijk veel overlap met LL.
Nine Inch Nails, Bastille en Major Lazer zijn interessant.quote:Reading & Leeds namen gelekt: Green Day, Nine Inch Nails, Skrillex en meer
Hoewel de Reading & Leeds organisatie via diverse social media kanalen hard haar best doet vanavond een zo groot mogelijke climax te bereiken heeft een beveiligingslek op de website vroegtijdig roet in het eten gegooid. Een tweetal persberichten waren kortstondig leesbaar, terwijl deze vanavond pas gepubliceerd hadden mogen worden.
BBC Radio zou vanavond de primeur moeten hebben, maar het lijkt erop dat een groot gedeelte van de nieuwe namen voor de dubbelfestivals reeds gelekt zijn. Deze foto’s (foto 1 / foto 2) van Twitteraar @MattDavies__ bewijzen dit.
Hieruit kunnen we concluderen dat Green Day na Eminem en Biffy Clyro de derde headliner is. Deze acts zijn allemaal exclusief vastgelegd en zullen dus geen ander festival in UK aandoen. Trent Reznor’s Nine Inch Nails krijgt een tevens exclusieve plek als subheadliner. Daarnaast zien we ook de namen van The Lumineers, Frank Turner, Skrillex, A$AP Rocky, Major Lazer, Bastille, Peace en Deep Valley terug op de affiche.
Vanavond weten we of het bij deze namen blijft. De organisatie spreekt namelijk van ‘Loads More’. Het ligt dus voor de hand dat behalve bovenstaande namen nog een aantal andere toppers uit de kast worden getrokken. Wij houden je uiteraard op de hoogte.
Reading & Leeds is een dubbelfestival dat een week na Lowlands en Pukkelpop wordt georganiseerd. Dit jaar is dat van 23 tot en met 25 augustus. Overlappingen in de programma’s zijn daarom meer regel dan uitzondering.
Kunnen ze eigenlijk niet maken, en nee niks tegen Skrillex. Maar 3 jaar achter elkaar is voor mij persoonlijk teveel van het goede.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Alhoewel ik Skrillex wel weer enorm tof zou vinden, gaan ze die toch niet opnieuw boeken.
Show was mooi, maar muzikaal maar platte meuk.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Alhoewel ik Skrillex wel weer enorm tof zou vinden, gaan ze die toch niet opnieuw boeken.
Bij Skrillex had ik ook geen diepere laag verwacht. En het was heel fijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Show was mooi, maar muzikaal maar platte meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |