quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
Het gaat nogal ten koste van het moment ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is mogelijk weer slowchat, maar ik vind datetechnisch gezien condooms eeeecht lastig hoor. In principe heeft het nul zin om het bijvoorbeeld eerst 3 keer met condoom te doen en dan te denken "dan maar zonder", maar tjeeeee wat gaat het gebruik er van je tegenstaan zeg
Nou! Dat vooral! Die dingen zijn altijd net niet waar jij ineens de geest krijgt... Of zelfs al liggen ze in een straal van 2 meter, dan moet je toch net altijd weer ergens af/op/onder/over rollen/kruipen/klimmen voordat je ze eindelijk in je grijpgrage klauwtjes hebt... En dan moeten ze ook nog OM..!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gaat nogal ten koste van het moment ook.
Gewoon onder je kussenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou! Dat vooral! Die dingen zijn altijd net niet waar jij ineens de geest krijgt... Of zelfs al liggen ze in een straal van 2 meter, dan moet je toch net altijd weer ergens af/op/onder/over rollen/kruipen/klimmen voordat je ze eindelijk in je grijpgrage klauwtjes hebt... En dan moeten ze ook nog OM..!
Verkapte Eefje krijg alleen in bed de geest post?quote:
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
Of afgekorte namen, ook goedquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.
Was al druk aan het editen:quote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Verkapte Eefje krijg alleen in bed de geest post?
Mijn FB gebruikt veelvuldig "meisje"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.
ha ha ha, zij kan toch ook het condoom omdoen? Overigens wel erg goed van vertrouwen dat je ervan uitgaat dat zij niks kan hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef habitue het volgende:
Ik had al jaren niet zo'n ding omgedaan. Het duurde echt 2 minuten ofzo.![]()
Weg momentum![]()
Nu als ze even over je heen klimt kun je haar zo vastpakken, opgeilen en hem erin schuiven
Het opgeilen is al aan de orde neem ik aan in dat stadium. Vastpakken en schuiven dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef habitue het volgende:
Ik had al jaren niet zo'n ding omgedaan. Het duurde echt 2 minuten ofzo.![]()
Weg momentum![]()
Nu als ze even over je heen klimt kun je haar zo vastpakken, opgeilen en hem erin schuiven
Ik blijf van condooms hoor. Ik trek 1 op de 2 panty's kapot bij het aantrekkenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha ha, zij kan toch ook het condoom omdoen? Overigens wel erg goed van vertrouwen dat je ervan uitgaat dat zij niks kan hebben
Oh mag ik die ?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nu met een meid aan het chatten op paiq die Eiffeltoren als ijfeltoren spelt. Next.
Ze zijn ook niet allemaal even sterk ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf van condooms hoor. Ik trek 1 op de 2 panty's kapot bij het aantrekken
3.5 maand nu, na 7 jaar relatie. True, we zullen zien wat het wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in dat gezworen jaar?
En joh, volg je gevoel. Je weet nooit wat er op je pad komt. Misschien is dit de uiteindelijke vrouw van je dromen, misschien ook helemaal niet. Only time can tell
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
Ja of dat je naar de wc gaat, keihard knettert tijdens het doorspoelen en dan heel schijnheilig weer in bed gaan liggen. En dan maar denken dat ze het niet gehoord heeft terwijl je scheet verdomd veel weg had van de misthoorn van de Titanic.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |