abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123909129
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hoezo is dat not done?
Nu ik erover nadenk is zo'n enorme ruft best een turn on idd! Vooral zo'n natte :9~
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123909166
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Ik zoek iets wat lichamelijk bij mij past.

Ik ben toch zelf ook niet moddervet ofzo? Vind het best als een vrouw geen knap gezicht heeft, maar verder wel enigszins fit/slank is. Gewoon een teken van gezondheid vind ik dat.

Grappig genoeg heb ik het idee dat de magere 6'jes net zo kritisch zijn als de 8'tjes.
Why stay small, if you can grow big..
pi_123909197
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken :')

LMAO.
Dat doet iedereen, ook jij ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 13:48:35 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123909305
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert. :')

"Heb m'n salaris vermeld, en dan nog willen die sletjes niet. :'("

:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_123909321
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat doet iedereen, ook jij ;)
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.
pi_123909428
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert. :')

Dit dus!
pi_123909452
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.
Jij zoekt gewoon een gat om hem erin te hangen. Zo kom je over. Needy. Vrouwen ruiken dat miles away.
pi_123909461
quote:

Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen :)

Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha :D
  maandag 11 maart 2013 @ 13:52:10 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123909465
quote:

Ik was even bang dat ik de enige zal zijn die wilde beginnen over het salaris vermelden stukje :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 11 maart 2013 @ 13:55:15 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123909600
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen :)

Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha :D
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.

Hou jezelf nou niet voor de gek. :')
pi_123909649
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het zit wel diep he :)
En toch moeten al die 6jes je niet, tijd voor je om eens in de spiegel te kijken!
pi_123909690
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.

Hou jezelf nou niet voor de gek. :')
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijf :) Ik heb al zo weinig eisen, als ik dat al niet eens kan krijgen dan fuck it :) Denk dat geen man mij daarin ongelijk geeft!

Ik neuk ondertussen ook lekker door hoor. :)
pi_123909720
pi_123909733
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Het zit wel diep he :)
En toch moeten al die 6jes je niet, tijd voor je om eens in de spiegel te kijken!
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopen :)
pi_123909764
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:58 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopen :)
Ik heb het niet over je uiterlijk.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:00:29 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123909783
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijf :) Ik heb al zo weinig eisen, als ik dat al niet eens kan krijgen dan fuck it :) Denk dat geen man mij daarin ongelijk geeft!

Ik neuk ondertussen ook lekker door hoor. :)
Ja, met een hoer. Dat telt niet. :')

Het zit in ieder geval in je hoofd helemaal mis, dat lijkt me wel duidelijk. Als je enige eis is dat ze niet te dik mag zijn, en zelfs DAN lukt het je nog niet...dan ligt het echt niet aan die 7 miljoen vrouwen van Nederland hoor.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:15:28 #292
320538 All-out
super, man
pi_123910431
hoe heette dat ene ook alweer... iets met je uitstraling ofzo... |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 11 maart 2013 @ 14:16:52 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123910480
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:

Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123911028
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom vind jij het een hopeloze site dan?
Ik ben nog steeds niet goedgekeurd, kan helemaal niks. Ik vind dat je vrij beperkt bent met de toegewezen matches, je kan niet gewoon even rondkijken.. Ik kan nergens vinden hoe druk het is op de site, wie er online is, etc. Allemaal functies die andere sites wel hebben toch?
Maar dit is mijn eerste betaalde datingsite, had er gewoon meer van verwacht. Heb al opgezegd.

Ohja, en vind de site ontzettend traag. Kan geen youtube filmpjes toevoegen, geen foto's uploaden. Na 20 keer proberen is het me gelukt..
  maandag 11 maart 2013 @ 14:31:20 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123911135
Ik had ook maar weer eens op Badoo gekeken, maar potverdikkie wat word ik daar depressief van. :')

Ik krijg uberhaupt al een epileptische aanval van al die kleurtjes en foto's en zinnen, het overzicht is hier totaal kwijt. Vervolgens heb je dus een bult vrouwen die je word aangeboden...begrijp ik het goed dat je geen lid mag worden als je een opleiding hebt afgerond ofzo?
Ik zie alleen maar goedkope sloeries, fake-sletjes of anderszins afvalligen uit de maatschappij. En om uberhaupt wat te kunnen moet je 'superkrachten activeren' ( :') hoe oud zijn we nou).

Ik snap echt niet waarom mensen daar op zitten.
pi_123911206
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook maar weer eens op Badoo gekeken, maar potverdikkie wat word ik daar depressief van. :')

Ik krijg uberhaupt al een epileptische aanval van al die kleurtjes en foto's en zinnen, het overzicht is hier totaal kwijt. Vervolgens heb je dus een bult vrouwen die je word aangeboden...begrijp ik het goed dat je geen lid mag worden als je een opleiding hebt afgerond ofzo?
Ik zie alleen maar goedkope sloeries, fake-sletjes of anderszins afvalligen uit de maatschappij. En om uberhaupt wat te kunnen moet je 'superkrachten activeren' ( :') hoe oud zijn we nou).

Ik snap echt niet waarom mensen daar op zitten.
Ik zit ook op Badoo en ben het helemaal met je eens... Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje... ;) Triest gewoon. Maar zo nu en dan zit er een normaal iemand tussen, en heb nu een date gehad met diegene. Viel alsnog tegen, maar dat is een ander verhaal ;)
pi_123911259
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:32 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje... ;)
Wat??!!! :') :') :')
pi_123911301
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat??!!! :') :') :')
Ja, echt..
pi_123911442
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ja, echt..
Royal Sadness
pi_123911483
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ja, echt..
Van D.D.W.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')